Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Happybytes
4.0
992 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
992 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 992 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
727
50
35
59
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 992 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundeservice

Omtale av  Morten D

Happybytersmobil vil ikke høre på hvis folk er missfornøyd. Påtide di blir mere ydmyke mot kundene som er ikke fornøyd. Har opplevd må diskutere med Happybytersmobil om dekingen der jeg bor .Det er ikke 5 g .Di mener det er 5 g.

Svar fra Happybytes
31.05.2023 06:59

Vi skal absolutt lytte til kundene våre Morten. Når det gjelder dekning er det mange variabler som spiller inn men vi får ikke gjort så mye annet enn å bruke dekningskartet til Telenor som et utgangspunkt. Thomas // Happybytes

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke fornøyd

Omtale av  Trond

Byttet til happybytes fra talkmore pga at talkmore skrudde opp prisene på abonnementene med hhv 2gb og 6gb data pga økte utgifter. Da jeg byttet etterspurte jeg tvillingsim (må ha det i klokka til gutten) de sa at de hadde byttet plattform, men at det tok et par uker før de fikk det. Spurte etter et par uker og fikk samme svar. Spurte på nytt i går(25/5) og fikk til svar at det kom forhåpentligvis på plass i løpet av sommeren. Dette er for dårlig! + at det ikke går å ringe de er et stort minus. Ventet på svar på chatten i 16 minutter og svaret på mine spørsmål var usedvanlig korte. Skal bytte snarest mulig. Et stort pluss er at de er billige.

Svar fra Happybytes
30.05.2023 13:37

Synd du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes

ikke helt fornøyd

Omtale av  Gjermund

Prisen er bra til hvor mye data man får, fint med Telenor dekning, men dårlig kundeservice og app

Svar fra Happybytes
26.05.2023 10:01

Vi leverer som du ser av andre omtaler her på Bytt som regel svært godt på kundeservice. Beklagelig at det ikke var din opplevelse. Føler meg trygg på at det inntrykket endrer seg neste gang du tar kontakt med oss. Thomas // Happybytes

Happybytes for alltid!!

Omtale av  Mette

Jeg har hatt mange andre operatører for mobilabonnement, men jeg skal aldri bytte til noen andre igjen. Happybytes og deres kundeservice er verdens beste, og det er ingen overdrivelse! Abonnementet har en fantastisk pris, alltid god dekning, masse data og de gangene jeg har bedt kundeservice om hjelp svarer de og løser hva jeg spør om innen minutter. Happybytes for alltd!!

Svar fra Happybytes
26.05.2023 09:44

For en utrolig hyggelig tilbakemelding Mette. Vi lover å ta godt vare på deg for alltid! Takk også for flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes

Kundeservice

Omtale av  Tibbe

Var i chat med kundeservice pga feil, når jeg kom inni chatten tok det minimum 10 minutter på hver gang han svarte, useriøst`!!!

Svar fra Happybytes
26.05.2023 09:41

Da har det nok vært uvanlig mye trøkk på kundeservice akkurat da. Vanligvis svarer vi i løpet av noen få sekunder. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Høyt forbruk og dårlig hastighet

Omtale av  Ronja

Hadde Talkmore før og brukte aldri mer enn 8-11 gb i måneden. Skrudde aldri av mobildata. Kunne se på TikTok og YouTube og fortsatt ligge mellom 8-11 gb i mnd. Byttet til Happybytes siden prisene var rimeligere og jeg kunne velge 10gb abonnent. De har ikke 4g eller 5g men noe som heter «LTE». Plutselig har jeg brukt 23 gb på 22 dager hvor jeg har skrudd av mobildata når jeg ikke har trengt det. 1GB forsvinner tydeligvis på 10 minutter …? Hadde mobilen i lommen. Mobildata på pga ventet en Mail. Fikk melding klokka 17:35 «Hei. Du har aktivert autopåfyll og vi har lagt til 1 GB ekstra, med varighet ut måneden. Hilsen Happybytes» fikk ny melding 17:49 med nøyaktig samme tekst. Det koster «kun» 19kr for 1 gb påfyll, men det blir dyrt i lengen når du er tom på dag 11 i måneden. dette «billige» operatør opplegget hevder de har billige priser og full telenordekning, men forbruket ditt blir plutselig dobbelt så høyt så du må bruke ekstra penger for å kunne bruke mobildata. Og dekningen er i alle fall ikke med «full hastighet» som de hevder. Mye dårligere dekning selv om det er Telenor.

Svar fra Happybytes
24.05.2023 09:00

LTE er den tekniske beskrivelsen av 4G. Altså det samme. Resten av det du skriver er det ikke noen logisk forklaring på. Ta kontakt med kundeservice så finner vi sikkert ut av det. Thomas // Happybytes

Nytt simkort. Kun 4G

Omtale av  Eddy P

Etter de sendt meg nytt simkort, forsvant 5G og fikk kun 4G. Helt idiotisk. Byttet selvfølgelig leverandør med en gang.

Svar fra Happybytes
24.05.2023 08:57

Har du en telefon som støtter 5G og har siste versjon av telefonens software er det ingen grunn til det. Ta kontakt med kundeservice så hjelpe de deg. Thomas // Happybytes

Happybytes har 992 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR