Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har utfordringer meg betalingsanmerkninger, og på rekordtid fikk vi ordnet både eierskifte og bruker (meg) slik at jeg ikke lengre var bondefanget i Norges dyreste abonnent. Jeg reiser til utlandet, og det er tusenlapper å spare, de forstod tidspresset, og hele prosessen ble gjennomført på få dager. Enestående!
Hei Kahu, Så godt å høre at det ordnet seg for deg, og at vi fikk deg som kunde! :) Takk for omtalen også. Oskar // Happybytes
Veldig god service, men fikk mer for pengene et annet sted.
Hei Inger, Takk for omtalen, og leit å høre at du valgte å forlate oss. Ønsker deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning :) Oskar // Happybytes
Eierskifte. Tok 3 minutter fra e-post var sendt til alt var i orden
Hei Ole, Takk for hyggelig omtale, godt å høre at det ordnet seg raskt :) Oskar // Happybytes
Byttet abonnement til Happybytes. Hvorfor betale mere enn vi må i disse dyre tider? Voksen dame som ikke har fulgt godt nok med på teknologisk utvikling, og bytte til eSim, kom meg med kjempegod hjelp og veiledning fra Martine på kundesupport endelig på igjen! Takk for god hjelp!
Hei Elisabeth, Så godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk fra Martine, og at du generelt er fornøyd som kunde. Takk for omtale også. Oskar // Happybytes
Rask kundeservice, hyggelige og og kan triksene. Thank you for making this day great!
Hei Kjetil, Takk for hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes
Plagedes med mms og fikk hjelp av tålmodige folk fra kundeservice til og gå igjennom en rekke løsninger til det virket.
Hei Håvard, Så godt å høre at du fikk MMS til å fungere og at du fikk hjelpen du behøvde. Takk for hyggelig omtale også! :) Oskar // Happybytes
Mobildata sluttet plutselig å fungere grunnet datagrense på Flex abonnement. Grensa sto til «ingen datagrense», men etter 10 GB brukt ble det full stopp i data. Kundeservice kunne ikke hjelpe, brukte en halvtime på å mase om at jeg kunne logge inn å endre datagrense selv. Det kunne jeg altså ikke, når det allerede er valgt «ingen datagrense». Helt ubrukelig, arrogant og frekk kundeservice. Styr unna. Kastet bort masse av tiden min til ingen nytte. Betal heller noen kr ekstra hos et seriøst selskap.
Hei Joakim, Først og fremst leit å høre at det var slik du opplevde ditt kundeforhold hos oss. Ser her at det skyldtes en bug hos vår systemleverandør som gjorde at det fortsatt var sperret for mobildata, selv om sperringen så ut som at den var fjernet fra din side. Feilen er nå rettet slik at det fungerer som det skal. Beklager ulempene dette medførte for deg. Jeg ønsker deg velkommen tilbake som kunde hos oss ved en senere anledning, så skal vi sørge for at du blir happy :) Oskar // Happybytes