Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
fant abb til bra pris for meg og en venn :) veldig fornøyd med prisen anbefale happybytes på da sterkest god kundeservice
Hei Benjamin, Så godt å høre at du og din venn fant det abonnementet dere ønsket, og ikke minst, takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Hadde ett lite happy første døgn med Happybytes , da halve data mengden for en måned ble borte på 5 timer. Men takket være gode folk på support, fikk vi nøstet opp i det, og feilen lå hos iPhonen vår som brukte masse data unødvendig. Så Happybytes, virker bra. Anbefales.
Hei Øivind, Godt å høre at du er fornøyd med oss og at du fikk nøstet opp i feilen - og takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Rask og hyggelig kundeservice. Enkelt og forholde se til.
Hei Blom, Takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Trengte hjelp for å få opp Mobildata . Etter 2 min m kundeservice var det løst . Topp Service
Hei Tommy, Takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Har hatt et Flex abb i mange år. med tvilling sim og datasim. Har fungert bra og utenlandsprisene til Happy er ekstremt lave. Dekning bra. Support har vært bra via chat. Men, siste erfaring har fått meg til å revurdere deres support. Virker å være helt avhengig av hvem du chatter med. Hadde et 5gb abb med automatisk data påfyll, 39 kr for 1gb. God avtale En gang gikk automatisk data påfyll amok, hvert 5-15 min i gjennomsnitt en dag ble det påfylt 1 gb (til 39 pr. gang) totalt 19 ganger Skjønte at dette ikke kunne stemme. Bruke 1 gb på 5 minuter uten at telefon ble brukt til strømming eller nedlastning? Sa fra til en via chat at her var det sannsynligvis en feil Fikk et kort avvisende svar at dette var måling fra Telenor. Kunne ikke gjøre noe. De burde i det minste være åpen for muligheten at det var en feil på deres side
Hei Bjørn, Først og fremst leit å høre at du er misfornøyd med oss, slik skal det ikke være. Når det kommer til "opphopingen" av datapåfyll, så er det slik at det kan være en stund siden man faktisk har brukt data, og så kand et akkumulere seg til at man får gjentatte SMS om påfyll ved et senere tidspunkt. Dette er fordi det kan ta en stund før dataforbruk registeres fra Telenor og til oss, og dermed trigger SMSen med info om datapåfyll. Det jeg kan forsikre deg om er at det er basert på reelt dataforbruk, så for alle ekstra GB ( til 19 kr stk.) man blir belastet for utover inkludert datamengde, så er det basert på faktisk registrert data i nettet fra ditt SIM-kort. Det kan dog virke misvisende i enkelte tilfeller der man ikke streamer eller bruker data, og da får disse SMSene i etterkant. Håper dette var noe oppklarende, og så håper jeg at vi får deg happy igjen! :) Oskar // Happybytes
Kort og effektiv service. Fikk den hjelpen jeg trengte
Hei Espen, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Fikk rask hjelp til å opprette abbonoment manuelt av kundeservice da det ikke fungerte med innmelding på hjemmesiden på grunn av feilmelding.
Hei Rebekka, Velkommen som kunde hos oss, og takk for super omtale, så godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde! :) Oskar // Happybytes