Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har vært mer frustrert og skuffet over en leverandør enn Komplett mobil. Hovedgrunnen til at abonnementet ble sagt opp var avtalegiro som aldri fungerte tross at maksbeløpet i nettbanken var langt større enn faktureringsbeløpet. Jeg forsøkte å betale manuelt, men dette skulle også vise seg problematisk av grunner jeg ikke forstår. (Jeg har ikke problemer med betaling av regninger til noen andre jeg er kunde hos). Dette endte i sperret mobilabonnement to ganger, høye gebyrer av alle slag og fakturering for databruk ut over 1 GB selv om dette var et barneabonnement (og man skulle tro det var en sperre på databruk!). Jeg er også forundret over at barnet mitt har klart å bruke mer enn 1 GB pr mnd, men når jeg leser kundeomtale av Komplett på internett ser jeg at det er flere som deler denne følelsen. Denne siste fakturaen fra Komplett mobil etter oppsagt mobilabonnement var dråpen som fikk det til å renne over. Jeg kommer til å advare alle jeg kjenner mot å bruke deres mobiltjenester. Jeg har et ørlite håp om at Komplett mobil vil slette denne siste fakturaen, men Komplett har helt sikkert alt det juridiske på det tørre og har all rett til å kreve dette absurd høye beløpet. Komplett gjør meg sint, gang på gang. Brukervennligheten er elendig og det er tydelig at Komplett spekulerer i kunders manglende mulighet til ettersyn av faktisk bruk, samt godtro hos en befolkning som har blitt vandt med kundevennlighet og god skikk.
Hei, Ingrid! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss og faktureringen. Angående avtalegiro så sender vi kun ut fakturaen via avtalegiro om man velger dette. Det er banken din sitt ansvar å sørge for at den faktisk trekkes. Og det er selvfølgelig beklagelig om de ikke har klart å utføre dette. I mellom forfall og sperring så er det 28 dager. I mellomtiden sendes det 1. purring etter 7 dager, 1 purring etter 14 dager. Deretter går det 14 dager før vi faktisk sperrer abonnementet. Slik at man har nok varsler og nok tid for å rette opp i dette. Slik som de fleste andre mobilselskaper. Databruk er noe som mange ikke har et veldig teknisk forhold til, og de fleste bare bruker mobildataen, uten å vite hva den faktisk brukes på. Eksempelvis så bruker Netflix inntil 3 GB per time, NRK Super kan bruke inntil 2,4 gb per timer, Facebook kan også bruke inntil 2 GB per time osv. Det eksakte forbruket er noe man kan følge med på inne på selve telefonen. Og avviket er sjelden mer enn 10-20% kontra det som leses inn på nettverket. Vi har absolutt ingen interesse eller intensjon om å stjele data fra kundene våre. Men vi merker som sagt over, at kunder ikke er bevisste hva det brukes data på. Vi spekulerer ikke i noe som helst, derimot informerer vi meget godt om det du her mener vi spekulerer i. Vi informerer godt om at man kan skru på datakontroll for å slippe kostnad ved overforbruk. I tillegg informerer vi i hver eneste faktura, at man må betale månedsavgiften dersom man porterer ut eller sier opp etter at faktura er sendt ut. Det er selvfølgelig beklagelig om du ikke har lest dette, men vi har informert om det på best mulig måte. Dersom du mener vi ikke har gjort dette, send oss gjerne en epost til [email protected] Så skal vi selvfølgelig se på saken din. Mvh Bent Komplettmobil.no
Påstår at jeg har hatt overbruk på 3075 mb i en måned. Noe som er umulig siden mobilen fra skaper sin app er speret på mobilnett bruk over 999 mb. Utrolig hvordan jeg har overbrukt nøyaktig hva 3 GB vil vises opp som. Artig tall å finne på for å gi meg ekstra på regninga. Rollover effekten er også utrolig dårlig. Begynner å lure på om jeg ble fakturert for overbruk siden jeg hadde spart opp 3 gb på rollover og komplett er noen grådige løgnhalser. "Varsel" når man nærmer seg overbruk har jeg heller ikke fått. Sitter jeg og betaler noen andre sitt forbruk og nå? Ren tyveri pågang. Gjør noe halveis riktig før dere leker hund.
Hei, Håkon! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Jeg kjenner ikke din eksakte sak, men kan med sikkerhet si at vi har ingen interesse av å stjele data fra kundene våre. Noe det faktisk ei heller er mulighet for å gjøre per idag. Det er korrekt at du ikke fikk varsel om overforbruk i april, dette pga en feil med sms tjenesten som skulle sende ut dette. Noe vi nå har rettet. Hadde du aktivert datakontroll, så hadde du ei heller fått kostnad for overforbruket. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så skal jeg selvfølgelig se på saken din og om det er noe vi kan løse. Mvh Bent Komplettmobil.no
Da jeg er forholdsvis ny bruker er jeg meget godt fornøyd. Fikk anbefalt Komplett av andre. Gode og raske tilbakemeldinger når jeg tok kontakt for spørsmål. Fortsett sånn så blir dette bra.
Hei, John-Ragnar! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er supert å se at jungeltelegrafen også hjelper på det gode ryktet vi har:) Og vi skal selvfølgelig jobbe det vi kan for at det også forblir slik! Ha en super dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Bra, men ganske dyrt sammenlignet med søta bror feks.
Hei, Albert! Flott å se at du er fornøyd med oss som selskap! Jeg er helt enig i at norske mobilpriser er høyere enn hos vårt naboland Sverige. Men dette er noe vi daglig jobber for å endre. Se f.eks her: https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/J16AeX/-Telenor-bremser-digitaliseringen-av-Norge--Haakon-Dyrnes Vi håper du fortsetter å forbli hos oss og at vi kan være et selskap som gir deg fordeler på reisen med oss:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Trenger ikke å skrive mye mer. De ser billig ut men til slutt havner du med kjempe regning.
Hei, Piotr! Dette var beklagelig å se. Nå vet jeg dessverre ikke hva saken din dreier seg om. Men om man har aktivert datakontroll så får man ikke kostnad ved overforbruk av data. Da er det evt samtaler til utlandet eller spesialnummer som kan ha forårsaket en større faktura. Men jeg vil gjerne høre om saken din, så fint om du kan sende oss en epost på [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg vil ha billige familiepakke fra komplett, ellers er veldig fornøyd.
Hei, Farah A! Takk for flott tilbakemelding. Vi vurderte også familierabatt i oppstarten. Men vi har per idag valgt å ha faste lave priser til alle. Samt å tilby gode fordeler som f.eks EU+ istedet for familierabatt. Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no
Ved ekstra kjøp av GB så må den gjelde til den er oppbrukt, ikke slettes når måneden er ferdig Kjøpte 3GB i påsken og rakk å bruke 1GB. 1GB overført til neste mnd. Mitt måneds abonnement er på 1GB. 1GB ble dermed slettet som jeg hadde betalt får. Dette er ikke bra. Kundene må få det de har betalt for. Føler meg litt lurt. Har også gjentatte feil på tvillingkort
Hei, B! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. I utgangspunktet så står det på datapakkene at du maks kan ta med det dobbelte av den inkluderte dataen i rollover. Og at dette også gjelder datapakken din. Men send en epost til [email protected] Så ser vi om vi kan fikse på den ekstra GB din:) Og finne ut av hva som er feil med tvillingkortet. Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no