Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg foretrekker Telenor dekning ettersom jeg har merket på tidligere skoler og div andre bygg at Telia ikke strekker til. Jeg byttet til komplett mobil 6 GB fra Telenor sitt med 4 GB. Jeg har blitt belastet for bruk i EU, og appen oppdaterer seg sent. Jeg startet i begynnelsen av en mnd, men har fortsatt ikke fått 6 GB til å starte med. Jeg kommer til å bytte i neste mnd skifte.
Hei, Rosanna! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Men her dreier det seg nok kun om misforståelser og at du ikke har lest ordentlig på våre nettsider og i ordrebekreftelsen. På vår kom igang side https://www.komplett.no/mobil/komigang/ står det følgende: Hvordan beregnes datakvoten? Som ny kunde betaler du kun for dagene som er igjen av mnd, og kvoten vil også baseres på gjenstående dager. Vi tar ikke betalt for mer data enn det du har fått. Ved mnd skifte fylles datakvoten opp med full kvote. Ut ifra det du skriver så gjør jeg en kvalifisert gjetning på at du har brukt opp mobildataen når du var i et EU land og at du ikke har hatt datakontroll aktivert. Send gjerne en epost til [email protected] så skal jeg selvfølgelig se på saken din. Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg har vært kunde hos Ice mobil i mange år, faktisk siden de startet opp. Generelt strålende fornøyd, men i anledning ferie i Thailand denne sommeren oppdaget jeg at Ice dessverre har dårlig tilbud på utland utenfor EU. Så kom KomplettMobil med sitt EU+ tilbud og dermed var valget enkelt! Bruk telefonen som hjemme, i hele 9 land i tillegg til EU! Så nå er det slutt på å bruke thai-kontantkort når vi er i Thailand! Alt er inkludert i abonnementet, enten er i Norge, i EU eller i et av EU+ landene; ringe ut/ mottak av samtaler (også til Norge), sms, mms, databruk og BankID på mobil! (OBS: Det ENESTE som ikke er inkludert er å ringe til andre land når en er i Norge. Det er foreløpig dyrt!) På toppen av det hele er prisene litt lavere eller de samme som hos Ice og de andre billige operatørene. Kundeservicen hos KomplettMobil har vært som hos Komplett.no; upåklagelig god. Raske svar og meget behjelpelige og hyggelige. Under bestillingen fikk jeg vite at de hadde en kampanje for nye kunder: 50 kr i rabatt pr mnd, de tre første mnd. Oppsummert: Strålende fra A til Å!
Hei, Glenn! Tusen takk for en super tilbakemelding. Det er flott å se at du nå slipper å kjøpe ekstra kontantkort i utlandet:) Vedrørende priser fra Norge til utlandet, så er ikke etterspørselen på dette så stor enda, men vi får se hva vi kan få til i fremtiden. Ha en flott dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Dekningen kommer og går for ustabilt nett her jeg bor. Dyrt å ringe og sende sms til EU.
Hei, Lillian! Dette var beklagelig å se, og vi vil gjerne finne ut av dette med dekningen. Send meg en mail på [email protected] så skal jeg se på saken. Ang sms til utlandet så har vi per idag noen av de laveste prisene i markedet på dette. Men send gjerne hvilke land du sender sms til i eposten. Så ser vi om det er noe vi kan gjøre rundt dette også. Mvh Bent Komplettmobil
Har bare positivt å si så langt! Har blitt møtt med hjelp og forståelse om jeg har lurt på noe eller vært misfornøyd med noe. Tommel opp for det!
Hei, Silja! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er veldig bra å se at vår kundeservice har kunne hjelpe, både på godt og vondt:) Og vi håper du forblir fornøyd i fremtiden også! Mvh Bent Komplettmobil.no
Portering gikk ikke smertefritt, og kundeservice kunne ikke hjelpe. De kunne hverken svare på hva som var feil, eller når det ble rettet. Når porteringen omsider gikk gjennom, funket ikke mobildata. Der kunne heller ikke kundeservice hjelpe. Så dette er egentlig bare mye penger ut vinduet - velg noen andre!
Hei, Ola N! Dette var beklagelig å se. Dagen du porterte inn var det dessverre problemer med porteringer hos Telenor. Noe som rammet alle selskaper i samme nett. Vi beklager selvfølgelig dette og bryderiet det medførte på det sterkeste. Ang mobildata så skal det ikke være noe problem rundt dette. Send gjerne en mail til [email protected], så skal jeg selvfølgelig se på saken og få løst dette. Mvh Bent Komplettmobil.no
Lenge å vente før svar. Men så fikk jeg veldig god hjelp til det jeg lurte på av en hyggelig kundebehandler.
Hei, Anne E.F! Vi beklager den lange ventetiden idag, men vårt kundesenter er hardt rammet av sykdom. Det er uansett flott at du fikk god hjelp. Også skal vi ta lærdom av det slik at vi kan bemanne opp kundesenteret vårt enda bedre. Ha en fin dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
God app, null problem med dekning, over-all digg opplevelse
Hei, Magnus J. I Tusen takk for den diggbare tilbakemeldingen :) Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no