Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplevde at mobildataen ikke stemmer den første måneden og elendig kundeservice tar deg ikke på alvor når du ringer dem. Dem setter skylda på deg for dem gjør ikke noe feil, kontaktet dem to ganger og samme opplevelsen. Men ellers så er dem kjapp med overføringen og til du får SIM-kortet i posten. Ryddig faktura likte jeg med dem.
Hei Kevin! Dette var beklagelig å høre! Dersom du opplevde at mobildata ikke stemte så ønsker vi gjerne å komme i kontakt med deg igjen for å sjekke opp i saken. Kontakt oss på [email protected] Merk eposten med Bent
Bra dekning, 4g tale, og ikke minst mye data til en lav pris. Har ikke mulighet for datakontroll, dvs å sperre databruken når grensen er nådd. Som da er eneste minuset for min del. Men dette kan man aktivere selv på de fleste smarttelefoner idag, så det er ikke et reelt problem.
Jeg ser her at det er flere som har hatt samme problem som meg - datamobil overbruk. Tidligere har jeg hatt abonnement med 8 GB, som jeg ALDRI brukte over. Da jeg byttet over til 10 GB hos Komplett fikk jeg regninger på over 800 kr, til tross for at abonnementet kun koster 299 kr. Dette virker for meg veldig rart da jeg verken streamer på Netflix eller bruker 4G spesielt mye. Regningen min viser at jeg på en dag, bruker 430 MB, dette er for meg helt uforståelig! Jeg kjøpte også 1GB ekstra, men dette ble brukt på 2 dager, til tross for at jeg skrudde av 4G da mobilen ikke var i bruk... Jeg har ikke giddet å tatt kontakt med kundeservice da jeg tidligere ikke har fått forståelse angående mine henvendelser. De er ikke løsnings orienterte, ringer ikke tilbake som avtalt og det virker ikke som de er interesserte i å ta vare på kundene sine. Ut i fra kommentarene her på Bytt.no, så virker det ikke som at det er noe vits å bruke noe energi på å kontakte kundeservice angående denne saken heller... Dette er synd da det påvirker hele Komplett som en bedrift. Jeg vil helt klart ikke anbefale Komplett Mobil videre til de rundt meg grunnet mine erfaringer og inntrykket jeg har av dem.
Hei Unni! Det er veldig beklagelig at du ikke har tatt kontakt med oss i denne saken. Da hadde vi hatt muligheten til å sjekke opp forbruket og se på en evt løsning på saken. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] og merk eposten med Bent. Eller kontakt oss på tlf 33005820. så skal vi se på dette.
Helt tullete og uprofesjonelt selskap. Ikke klare til å drive som mobiloperatør.
Komplett ønsker tydligvis ikke ta vare på kundene sine! Jeg gikk over til komplett pga av gode priser og store datapakker. Gikk for en 20 GB pakke slik at jeg skulle slippe å tenke på at mengden skulle bli brukt opp. På grunn av en teknisk feil på min mobil hadde datamengden løpt helt løpsk (epost hadde hengt seg opp) og komplett har ingen funksjoner for å begrense hastighet. Da jeg fikk beskjed om at 80 prosent var nådd hadde jeg ikke lyden på og morgen etter var det for seint.. Da hadde jeg pådratt meg ca 1000 kr ekstra på faktura. Kundeservice representanter hadde ingen forståelse og brukte tiden på å fortelle meg at det var min feil, mitt ansvar og at de ikke kunne gjøre noe med det! Prøver å forklare kundeservice at jeg gjerne hadde betalt om dette var reelt forbruk som feks netflix, men at dette er en teknisk feil. Jeg ble gjentatte ganger på mail avvist og forklart at dette var min feil og ansvar. Ingen fnugg av forståelse eller ønske om kompromiss fra komplett sin side. En meget ubehagelig opplevelse. Virker ikke som Komplett ønsker å ta vare på sine kunder. Styr unna!
Hei Martin! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd med oss i dette tilfellet. Finner det litt rart at du er belastet kr 1000,- for datatrafikk. Da makspris på overforbruk er kr 699,- på 20 gb abonnementet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], merk eposten med Bent.
Kundeservicen til Komplett Mobil er en regelrett tragedie. Besvare e-poster har de tydeligvis sluttet med. Har forsøkt å få hjelp vha chat, men får da til svar at de skal besvare min epost med en gang. Etter 12 dager har jeg fortsatt ikke fått svar. Bytter leverandør sporenstreks.
Hei! Dette var beklagelig å høre. Vi har en normal svartid på inntil 48 timer i hverdagene. Og du skal ha fått svar innen dette. Kan du sende oss en epost på [email protected] med ditt tidligere saksnummer eller kontakte oss på tlf 33005500. Så skal vi se på saken din.
Deres telefonabonnement så bra ut helt til jeg så at de ikke har noe slags sperre for overforbruk (kun på det minste abonnementet). I tillegg tredobler (!) de dagsprisen på bruk av internett i EU fra 20.februar. Man får ikke langvarige kundeforhold med den slags bondefangeri.
Hei Geir! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd med oss. Vi jobber med å utvikle en sperre på overforbruk. Vi synes at 8,- per dag i EU/EØS fortsatt er meget rimelig. I tillegg har vi beholdt månedsprisen på 80,-, dvs. du vil ikke betale mer enn 80,- per måned uansett hvor mye du bruker det i utlandet. Men vi tar med tilbakemeldingen din videre i arbeidet mot å bli best.