Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Best i pris, full Telenor dekning, og god kundeservice. Hva mer trenger du? Komplett mobil er definitivt det beste valget. Telenor dekning er et must i Norge..
Hei, Oliver! Det er så flott å se at du er fornøyd med oss! Tusen takk for flott tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Darligste kunde behandling her når de surer til med ting og var tålmodig men etter 3 ukers venting kom sim kort og står på papiret klar til bruk og blir aktivt etter 30min men virket ikke og måtte kontakte komplett og fikk beskjed at kortet blir aktivt etter 1 uke. måtte kansellere hele greie og flyttet til annen selskap. Worst ever, frarådet alle til å ha abonnement hos komplett.
Hei, Joy! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Saken her er at det første sim kortet vi sendte deg, mottok du ikke før alt for sent. Du kontaktet oss og vi sendte et nytt sim kort. Det nye sim kortet ble satt til aktivering 1 uke frem i tid fra vi sendte det. Men det kortet vi sendte først, kom da frem og vi kunne ikke reaktivere det gamle sim kortet vi hadde sendt. Det er selvfølgelig beklagelig, men det nye sim kortet vi sendte kunne som sagt brukes. Hvorfor det ble forsinket i posten har vi dessverre ikke noe svar på. Vi håper uansett at du velger å komme tilbake en annen gang Mvh Bent Komplettmobil.no
De fakturerer deg fakturagebyr selv om du har avtalegiro. Ingen spesifikasjoner på faktura på overforbruk. Appen får du ikke åpnet fakturaene dine i. Chatten deres kan de ikke svare på noe angående abonnementet ditt. De skylder på personvern uansett hva du spør om. De henviser hele tiden til at du må ringe de. Når du sender de en epost så tar det en uke før du får svar, og de sperrer abonnementet samme dag som du får svar. Jeg etterspurte svar på min faktura da den var unormalt høy og ventet selvfølgelig med å betale den til jeg hadde fått svar. De svarte etter én uke. Fikk svar på kvelden og morgen etterpå hadde de sperret abonnementet. Det var gått 15 dager på overtid fra forfall til jeg sendte henvendelsen. Fikk ingen advarsel om at de kom til å stenge bare sms om at de stengte det. Trodde rett og slett ikke slikt gikk ann.
Hei, Tom! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! For at man skal unngå fakturagebyr så må man sette e-post som fakturametode fra oss. Dessverre så ønsker vi ikke å gå inn i detaljer på fakturaer pr. chat da det ikke er like lett for oss å vite om vi har dialog med juridisk eier. På telefon så kan vi se nummer man ringer fra, og det er enklere å ta kontrollspørsmål. Når det kommer til sperring grunnet manglende betaling så blir man informert om dette på sms/e-post, og første gang allerede én uke etter forfall. Purringer inneholder også varsling om sperring. Det skal gå 4 uker fra forfall før man blir sperret ved utelatt betaling, og om tilfellet er som beskrevet så kan det være flere utestående fakturaer som fører til sperring. Dersom du har ventet en uke på svar på epost så send gjerne en mail til [email protected] så skal vi se på dette. Da vi har normal svartid på under 24 timer per epost. Mvh Robin Komplettmobil.no
Veldig bra service på chatten ved bytte av fem abonnement. Fikk det slik jeg ønsket med en samlefaktura og en egen faktura for et av abonnementene. Fikk også lagt inn U13 begrensninger på abonnement til barna og rabatt i tre måneder på alle abonnementene.
Hei, Øystein! Så utrolig gøy å lese at du er så fornøyd med kundeservicen vår! Og at du fikk løst opp i alle ønskene dine:) Ønsker deg en fortsatt flott sommer videre! Mvh Bent Komplettmobil.no
Får en del data for pengene, men noen ganger kommer ikke oppringninger igjennom til meg.
Hei, Per! Her er det nok mobilsvar som forårsaker problemet du opplever. Ta kontakt med kundesenteret så kan de være behjelpelige med dette. Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
Ringte kundeservice da jeg hadde byttet til et større mobilabonnement, men allikevel blitt fakturert 399 kroner for overforbruk. Møtte tidenes mest arrogante kar kundeservice, som virkelig hadde peiling på hvordan man skulle irritere folk. Endte opp med å bytte leverandør. Etter samtalen fikk jeg en mail fra han jeg var i kontakt med som inneholdt en vag trussel om at hvis jeg terminerte abonnementet hos dem så ville nummeret mitt bli "slettet fra register og bli borte for alltid". Useriøst, stay away!
Hei, Emil! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Men når man bruker over den inkluderte datamengden og ikke har skrudd på datakontroll så får man overforbruk. Noe man også får varsel om per sms. Selv om man da bytter abonnement etter at man har brukt over den inkluderte mengden. Som du ba om i samtalen så ville du avslutte nummeret. Vi sendte deg da en standard epost hvor du måtte bekrefte eposten for å avslutte nummeret, der står det også at om du ikke vil avslutte nummeret så må du finne en ny operatør. Så det var på ingen måte noen trussel, men vi har ikke lov til å si opp telefonnummer uten skriftlig samtykke fra juridisk eier. Vi beklager om du misforstod dette og håper å se deg tilbake hos oss ved en senere anledning. Mvh Bent Komplettmobil.no
Det blir veldig dyrt når databruk er oppbrukt, ønsker sperre på å overskride databruk
Hei, Terje! Beklagelig å høre at du har fått overforbruk på databruket. Dette kunne blitt forhindret om tjenesten vår "datakontroll" hadde vært aktivert, det er også en gratis tjeneste. Datakontroll hindrer overforbruk av data og er en tjeneste som er tilgjengelig for alle våre kunder. Når du aktiverer datakontroll vil hastigheten strupes til 40 kb/s når din inkluderte datakvote er brukt opp. Det påløper ikke kostnader for data i Norge /EU utover det som er inkludert i pakken, med mindre du kjøper ekstra datakvoter. Du kan selv aktivere datakontroll inne på minside.komplettmobil.no eller via vår app. Ellers kan du kontakte vårt kundesenter, så er de behjelpelige med å aktivere dette. Mvh Robin Komplettmobil.no