Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har MedioFlex+ hos Komplett Mobil. Jeg hadde nesten 3 GB gjenværende fra forrige måned og skulle ha nesten 9 GB totalt. Men pga feil hos Komplett Mobil fikk jeg feil datamengde. Totalt 1,5 GB. Da jeg kontaktet kundeservice sa de at de hadde teknisk problem og det ville bli fikset etter kort tid. Dagen etter kontaktet jeg de igjen og da ble jeg ikke trodd av han som jobbet der. Han mente jeg hadde brukt nesten 7 GB på to dager. Sjekket mitt på forbruk på min telefon og det visste seg at jeg hadde rett, men alikevel ga han seg ikke. Alt i alt svært misfornøyd. Anbefaler ingen å bruke Komlett Mobil.
Hei, Stify Beklagelig å lese om tilfellet du opplevde med vår kundeservice her. Stemmer at vi har hatt litt problemer med visning av data på appen, men er ikke noe som går utover selve dataforbruket- bare hva som vises av gjenstående data. Send gjerne en e-post til [email protected] så skal vi ta en ny titt på saken din, og undersøke hva tilfellet er. Mvh Robin Komplettmobil.no
Svarer raskt og løser alle saker uten problemer. Har markedets billigste mobilabonnement også.
Hei, Elin A! Så bra at du er fornøyd med våre løsningsorienterte kundebehandlere, og takk for flott tilbakemelding! Ha en flott sensommer videre :) Mvh Robin Komplettmobil.no
Tilbyr gode og rimelige abonnement, hvor alle kan finne et passende abonnement. Strålende kundeservice som er villig til å løse de fleste caser.
Hei, Mike! Så bra at du er fornøyd med hva vi kan tilby pr. d.d. og vår kundeservice! Takk så mye for din flotte tilbakemelding :) Ønsker deg en flott ettermiddag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
Alt er bra, bortsett fra lang ventetid på kundeservice
Hei, Erik! Fint å høre at alt er bra :) Beklagelig at du måtte vente på kontakt med kundeservice, men er ytterst få tilfeller man må oppleve lengre ventetid. Ha en flott sensommer videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Super service ved kontakt på messenger. Må ta videre kontakt ang en feil utenlands å vet de tilbyr god service når jeg kommer hjem også👍🏻
Hei, Elisabeth! Så bra at du er fornøyd med servicen du får av oss, og takk for den gode tilbakemeldingen! Vi skal absolutt ta en titt på saken etter du har kontaktet oss, og det er godt å se at du har troa på oss :) Ønsker deg ellers videre en flott sommer! Mvh Robin Komplettmobil.no
God dekning, enkelt å få hjelp fra kundesørvis, god datahastighet, fornuftige priser og omsider: Endelig kan man også roame utenfor EU. USA og Thailand er land mange drar til. Stort pluss for første norske aktøren som åpner denne døren. Forhåpentligvis vil dette tilbudet også utvides med Canada, Australia, Vietman, Kina, Japan, Korea, Singapore osv. Når en først er i Amerika eller i Asia er det mange som drar litt rundt. Et stort minus er at datahastigheten etter den blir strupt nå kun er 40 mot tidligere 128 som var ett av mine kriterier for at jeg byttet til Komplett. Her anbefaler jeg Komplett å ta grep for å lede an i markedet. Marco.
Hei, Marco! Veldig hyggelig å lese din varme omtale. Godt at du er fornøyd med vårt EU+ tilbud og ellers hva vi har å komme med fra dekning, pris til support. Vi tar forslagene på områdene/land videre som et ønske til EU+. Dessverre så gjelder reduseringen av hastighet fra 128kb/s til 40kb/s alle kunder og selskaper som benytter seg av Telenor sitt nettverk. Ha en flott sommer videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Ingenting er dårlig med komplett mobil, litt synd det ikke er en automatisk sperre for bruk av data på for eks danskebåten.
Hei, Hans O. Ø! Takk så mye for din flotte tilbakemelding! Er dessverre vanskelig med en slik sperre da det går på selve telefonen din, den vil da automatisk velge det beste nettverket- og blir da satellitt når du er på internasjonalt farvann. Mvh Robin Komplettmobil.no