Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig og enkelt. Fantastisk kundeservice. Anbefaler videre.
Hei, Ola! Så flott å se at du er fornøyd med kundeservicen vår Enkelt og billig er virkelig stikkord som vi selvfølgelig følger videre:) Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no
Har kun positive tilbakemeldinger å komme med. God kundeservice, fornuftige priser og upåklagelig dekning.
Hei, Esben! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Fornøyde kunder er alfa omega :) Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no
Det beste mobilabonnementet jeg har brukt til nå. Har hatt 4 ulike. Har troen på komplettmobil.
Hei, Nasser! Så flott å se at du er fornøyd med oss. Ingenting er bedre her i verden enn fornøyde kunder:) Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no
Fikk regning på 800 kr i 2 uker, til en tjeneste jeg betaler 129 hos ice. tyveri styr unna
Hei, Reg! Det er leit å se at du er misfornøyd med oss. En regning på kr 800 skal godt la seg gjøre. Da må man evt bruke servicetjenester eller lignende som ikke er inkludert. Send oss derfor gjerne en epost til [email protected] så vi kan se på saken din. Mvh Bent Komplettmobil.no
Gikk over til Komplett Mobil pga Eu + pakken hvor du kan bruke tlf i Pakistan på samme måte som i Norge. Sim kortet fra Komplett mobil hadde elending dekning og ingen mobilnett i Pakistan i selveste hovedstaden Islamabad. Mens simkort kjøpt i Pakistan hadde full nett. Føler meg lurt at løsningen fra komplett mobil.
Hei, Imran! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Dekningen i Pakistan skal være den samme som Telenor sin, men det virker som om de har hatt en feil som kan ha rammet noen enkelte Roaming kunder. Ta kontakt med oss på [email protected] Så skal vi selvfølgelig se på saken din. Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg byttet til komplett for å få ned mobil kostnadene mine. Jeg har aldri fått en så høy mobilregning i hele mitt liv. Datatrafikken du bruker utover det abonnementet ditt inneholder er kraftig overpriset! Styr unna!!
Hei, Skuffa! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd og slik skal det naturligvis ikke være. Men til vårt forsvar så informeres man om muligheten for datakontroll både i ordrebekreftelsen og på vår kom igang side: https://www.komplett.no/mobil/komigang/ I tillegg får man 2 sms varsler før og når man har brukt opp dataen. Den siste smsen man får er som følger: "Hei! Du har nå brukt opp datapakken din, inkludert all oppspart rollover data, for inneværende måned. Du kan fortsette å surfe for 0,99 pr. MB ut måneden inntil et maksbeløp på kr 399. Du kan også gå inn på Min Side og bestille ekstra datapakker på 1GB, 3GB eller 5GB. Hilsen Komplett Mobil." Dersom du har valgt å bruke data etter denne smsen, så blir det dessverre kostbart. Skulle det være seg slik at du ikke har fått smsen, så skal vi selvfølgelig se på saken din. Send da gjerne en mail til [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no
Her får du billige abonnement etter ditt forbruk. Sender du melding ang noe du lurer på får du alltid svar, de er kundevennlige og serviceinnstilt. Jeg er strålende fornøyd hittil.
Hei, Heidi! Så flott å se at du er strålende fornøyd med oss:) Og det er ikke noe som er bedre enn fornøyde kunder! Tusen takk for tilbakemeldingen og ha en fin dag:) Mvh Bent Komplettmobil.no