Meny
Mobilabonnement fra MyCall
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
BeFree MINI
100 minutter, 100 SMS og 100 MMS
14 omtaler
0,1 GB
pr. mnd
100 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
BeFree 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
14 omtaler
0,5 GB
pr. mnd
250 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
BeFree 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
14 omtaler
3 GB
pr. mnd
300 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
BeFree 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
14 omtaler
6 GB
pr. mnd
400 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
BeFree 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
14 omtaler
10 GB
pr. mnd
500 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer

MyCall sine mobilabonnement

MyCall er et norsk mobilselskap som primært retter seg etter de som ringer mye til utlandet. MyCall ble etablert i 2001 under navnet Lebara og er nå en del av Telia Norge.

MyCall er tilgjengelig for alle

MyCall samarbeider med over 7000 forhandlere og butikker slik at man enkelt kan registere og hente sim-kort. MyCall tilbyr også mobilabonnement til personer uten norsk fødselsnummer eller D-nummer.

MyCall omtaler og erfaringer
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
15
av 35 innen
mobilselskap
29%
anbefaler
MyCall
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har mistet sjansen til å være virkelig bra!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Valgte MyCall på grunn av mulighet til kontantkort som jeg kan kontrollere og begrense risiko ved tyveri. Men datapakke går ikke. Der er det krav om å bruke den i løpet av 30 dager! Det er så dårlig at det ikke blir noen kjøp av Datapakker fra MyCall. Hvordan kan man skyte seg selv i foten! I en verden der nesten alle mobiler har dual simcard, My Call ønsker ikke å tjene penger!

Sindre B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ufine kundebehandlere"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig lite samarbeidsvillige kundebehandlere, ønsker ikke å hjelpe og har en gjennomgående frekk tone.

Caroline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best for calling abroad as well"
1 syns denne omtalen er nyttig

I have been a customer for over 8 years and I have always had the best experience ever.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fin kontantkort løsning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var fornøyd med behandlingen jeg hadde fått fra Kundeservice i mai. Trenger bare vanlig kontantkort og har funnet selskapet har en rimelig løsning for prepaid. De bør tenke om større datapakker dog.

Mats A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Telefonnummeret ble portert uten mitt samtykke"
3 syns denne omtalen er nyttig

For et par dager siden ble jeg flyttet over fra Telia (som jeg er veldig fornøyd med) uten å ha foretatt noen bestilling, dette førte til at jeg mistet abonnementpakken jeg nettopp hadde kjøpt hos Telia. Værste var den arrogansen, og spydigheten som møtte meg når jeg hadde spurt hvorfor dette hadde skjedd. Jeg fikk bare beskjed om at jeg måtte ha gjort selv, og fullstendig ansvarsfraskrivelse. Jeg har ikke gjort dette selv da Telia uten tvil har den beste kontantløsningen på markedet. Styr unna mycall, og gå heller for Telia.

Kristine
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Får fort hjelp"

Får rask hjelp om eg treng det. Når eg måtte ha nytt simkort tok det ikkje lang til før eg fekk det i posten

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utenlandssamtaler"

ok, men desverre har de tatt vekk Bali (Indonesia) sone 4 som er mitt behov

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Verste kundeseervice jeg har vært borti"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har 4 ganger prøvd å sende MyCall mail om at 4 nummer har blitt satt opp i midt navn uten mitt samtykke. Leverer skjemaer de ber om for å kunne fjerne de, og forhindre meg i å noen gang bli kunde hos de. Men de nekter å fjerne meg som kunde, ber meg sende et vedlegg jeg har lagt ved 3 ganger. Og sender samme epost som svar hver gang. Virker som de forsøker med vilje å ikke fullføre blokkeringen av meg som kunde. Kundeservicen har svært dårlige norskkunnskaper.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR