Meny
Mobilabonnement fra MyCall
Bytt på nettsidene til MyCall
MyCall EU 100 MB
100 minutter, 100 SMS og 100 MMS
17 omtaler
0,1 GB
pr. mnd
100 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
MyCall EU 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
0,5 GB
pr. mnd
250 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
MultiZone Blue 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
2 GB
pr. mnd
250 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
MulitZone Pink 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
2 GB
pr. mnd
250 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
MyCall EU 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
3 GB
pr. mnd
300 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
MultiZone Blue 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
4 GB
pr. mnd
350 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
MulitZone Pink 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
4 GB
pr. mnd
350 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
MyCall EU 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
8 GB
pr. mnd
400 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
MyCall EU 16 GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
16 GB
pr. mnd
500 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
MyCall EU 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
30 GB
pr. mnd
600 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

MyCall sine mobilabonnement

MyCall er et norsk mobilselskap som primært retter seg etter de som ringer mye til utlandet. MyCall ble etablert i 2001 under navnet Lebara og er nå en del av Telia Norge.

MyCall er tilgjengelig for alle

MyCall samarbeider med over 7000 forhandlere og butikker slik at man enkelt kan registere og hente sim-kort. MyCall tilbyr også mobilabonnement til personer uten norsk fødselsnummer eller D-nummer.

MyCall omtaler og erfaringer
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
10
av 37 innen
mobilselskap
35%
anbefaler
MyCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ok operatør"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning, godt alternativ med at man kan legge inn bankkortet også bare trekker de fra konto. Rask 4g. Litt minus med de på kundeservice at de snakker dårlig norsk

Kundetilfredshet
"Jeg vil være kunde hus der"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har dere tilbud hvis jeg blir kunde hus dere også har dere noe tilbud å ringe til eritrea

Linda E. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"veldig fornøyd kunde"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker kontantkort til my call , og er veldig fornøyd med kontantkortet .Jeg har lagt inn Mimix appen ,og ringer mye billigere . Det er dyrere med uten ,Mimix appen . Har alltid møtt hyggelige kundeveiledere på my call ,hver gang jeg ringer når jeg lurer på noe . takk foor at my call finnes :-)

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har mistet sjansen til å være virkelig bra!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Valgte MyCall på grunn av mulighet til kontantkort som jeg kan kontrollere og begrense risiko ved tyveri. Men datapakke går ikke. Der er det krav om å bruke den i løpet av 30 dager! Det er så dårlig at det ikke blir noen kjøp av Datapakker fra MyCall. Hvordan kan man skyte seg selv i foten! I en verden der nesten alle mobiler har dual simcard, My Call ønsker ikke å tjene penger!

Sindre B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ufine kundebehandlere"
6 syns denne omtalen er nyttig

Veldig lite samarbeidsvillige kundebehandlere, ønsker ikke å hjelpe og har en gjennomgående frekk tone.

Caroline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best for calling abroad as well"
1 syns denne omtalen er nyttig

I have been a customer for over 8 years and I have always had the best experience ever.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fin kontantkort løsning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var fornøyd med behandlingen jeg hadde fått fra Kundeservice i mai. Trenger bare vanlig kontantkort og har funnet selskapet har en rimelig løsning for prepaid. De bør tenke om større datapakker dog.

Mats A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Telefonnummeret ble portert uten mitt samtykke"
4 syns denne omtalen er nyttig

For et par dager siden ble jeg flyttet over fra Telia (som jeg er veldig fornøyd med) uten å ha foretatt noen bestilling, dette førte til at jeg mistet abonnementpakken jeg nettopp hadde kjøpt hos Telia. Værste var den arrogansen, og spydigheten som møtte meg når jeg hadde spurt hvorfor dette hadde skjedd. Jeg fikk bare beskjed om at jeg måtte ha gjort selv, og fullstendig ansvarsfraskrivelse. Jeg har ikke gjort dette selv da Telia uten tvil har den beste kontantløsningen på markedet. Styr unna mycall, og gå heller for Telia.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR