Meny

Mobilabonnement fra MyCall

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
MyCall EU 100 MB
SIM-kort
26 omtaler
0,1 GB
pr. mnd
100 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
MyCall EU 500 MB
SIM-kort
26 omtaler
0,5 GB
pr. mnd
250 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
MultiZone Blue 2 GB
SIM-kort
26 omtaler
2 GB
pr. mnd
250 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
MulitZone Pink 2 GB
SIM-kort
26 omtaler
2 GB
pr. mnd
250 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
MyCall EU 3 GB
SIM-kort
26 omtaler
3 GB
pr. mnd
300 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
MultiZone Blue 4 GB
SIM-kort
26 omtaler
4 GB
pr. mnd
350 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
MulitZone Pink 4 GB
SIM-kort
26 omtaler
4 GB
pr. mnd
350 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
MyCall EU 8 GB
SIM-kort
26 omtaler
8 GB
pr. mnd
400 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
MyCall EU 16 GB
SIM-kort
26 omtaler
16 GB
pr. mnd
500 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
MyCall EU 30 GB
SIM-kort
26 omtaler
30 GB
pr. mnd
600 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

MyCall sine mobilabonnement

MyCall er et norsk mobilselskap som primært retter seg etter de som ringer mye til utlandet. MyCall ble etablert i 2001 under navnet Lebara og er nå en del av Telia Norge.

MyCall er tilgjengelig for alle

MyCall samarbeider med over 7000 forhandlere og butikker slik at man enkelt kan registere og hente sim-kort. MyCall tilbyr også mobilabonnement til personer uten norsk fødselsnummer eller D-nummer.

MyCall omtaler og erfaringer
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 25 innen
mobilselskap
42%
anbefaler
MyCall
Stein I. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Virker ikke i Thailand"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært i Thailand 2 ganger det siste halvåret. Første gang så kunne jeg ikke mota anrop eller sende sms til Norge. Da jeg kom hjem så kontaktet jeg kundeservice. Vedkommende sa at de bruker 2 operatører der. Neste gang så skjedde det samme. Da kunne jeg bare mota anrop og sms. Jeg kunne ikke ringe eller sende sms. Dette er jo helt forferdelig hvis noe skjer. Noen ganger så kan det jo komme en viktig telefon! Da jeg prøvde å ringe noen til Norge så kom en beskjed opp på telefonen at utgående anrop sperret. Og dette er på en turistplass i Hua Hin. Da jeg reiste tilbake mellolandet jeg i Amsterdam og da funket det helt bra. Akkurat som i Norge. I Norge funker My Call bra. Men de må gjøre med noe dette i Thailand. Jeg skal der snart igjen og hvis det ikke funker da så finner jeg meg en annen Telefonoperatør!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i mange år, har aldri hatt noe problem. Er veldig fornøyd, til og med i utlandet fungerer dekning og alt perfekt.

Simone W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Null kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nå avsluttet abonnementet hos mycall pga flere fakturaer med ekstrakostnader uten god forklaring! Har prøvd å nå kundeservice mange ganger, men sitter bare i telefonkø ( kanskje det er ekstrakostnadene ???), Er drittlei! Hild dere LANGT UNNÅ!!!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kristian
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"MY WORST EXPERIENCE EVER"
4 syns denne omtalen er nyttig

Data didn't work outside norway, not in sweden, not in slovakia, not in england, nowhere. Not reliable at all. And expensive. Also data expires every 30 days. Before it happens, they notice/''force'' you, in order to keep your accumulated data for aother 30 days, to buy another package as only way. But it happened to me that even when I bought the cheapest package of 100mb to keep my 1,9gb from previous month, 1,9gb expired anyway and I was left only with 100mb which took 2 days to be spent already. No I do not have any data and I am not going to buy another tiny little thing from this operator and continue burning my money with them. My worst experience ever with a operator. I do not recommend. Switching to another one and never returning back.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"god nettkvalitet, gode tlf- priser, men..."
4 syns denne omtalen er nyttig

men dyrt med data og ubrukelig kundeservice. nettsiden ikke optimal.Også SIM blir deaktivert uten info til kundene etter det var ikke i bruk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"veldig bra men"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gi 0.5 GB for 100 kr da får deres flere kunder. alt for dyrt data generelt. nå alle veike internet ute. gratis ring til utlandet er veldig positive ting som er bedre enn hos konkurrenter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg vil gjærne bli mobilabonent"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er mange år kunde hos dere og bruke mycall,same min familie også.

Valentina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"kundeservice super"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har double følelse til my call. Kundeservicen er veldig snill. Men pris er ikke de beste. Stor del av verden går å ringe gratis og dette er positivt. Reduser prisene for data og alt blir bra 100%

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR