MyCall har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i mange år, har aldri hatt noe problem. Er veldig fornøyd, til og med i utlandet fungerer dekning og alt perfekt.
Jeg har nå avsluttet abonnementet hos mycall pga flere fakturaer med ekstrakostnader uten god forklaring! Har prøvd å nå kundeservice mange ganger, men sitter bare i telefonkø ( kanskje det er ekstrakostnadene ???), Er drittlei! Hild dere LANGT UNNÅ!!!
Data didn't work outside norway, not in sweden, not in slovakia, not in england, nowhere. Not reliable at all. And expensive. Also data expires every 30 days. Before it happens, they notice/''force'' you, in order to keep your accumulated data for aother 30 days, to buy another package as only way. But it happened to me that even when I bought the cheapest package of 100mb to keep my 1,9gb from previous month, 1,9gb expired anyway and I was left only with 100mb which took 2 days to be spent already. No I do not have any data and I am not going to buy another tiny little thing from this operator and continue burning my money with them. My worst experience ever with a operator. I do not recommend. Switching to another one and never returning back.
men dyrt med data og ubrukelig kundeservice. nettsiden ikke optimal.Også SIM blir deaktivert uten info til kundene etter det var ikke i bruk.
Gi 0.5 GB for 100 kr da får deres flere kunder. alt for dyrt data generelt. nå alle veike internet ute. gratis ring til utlandet er veldig positive ting som er bedre enn hos konkurrenter.
Jeg er mange år kunde hos dere og bruke mycall,same min familie også.
Jeg har double følelse til my call. Kundeservicen er veldig snill. Men pris er ikke de beste. Stor del av verden går å ringe gratis og dette er positivt. Reduser prisene for data og alt blir bra 100%