Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telia Mobil
2.4
738 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
738 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#19
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#19 av 22 mobilselskaper
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 738 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
138
69
73
104
354
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Marcos

Omtale av  Marc

My experience with Telia was not the best. Data flew away very quickly, without usage, always the same phone, 99% on Wi-Fi... plus I got high bills due to some calls to EU. Overall I did not like the service that is expected from an internet provider in 2020/2021.

Telia Broadband

Omtale av  Ben

Telia Bedrift - One of the worse internet providers & customer service I ever encountered in Norway (And I have been living here for over a decade). Unfriendly stuff and pretty lame approach in general - look like they are trying to punish the customer instead of solving issues... Had so many issues with the their internet coverage (simply stay away) that I simply gave up and move all my subscription to somewhere else. Simply avoid if you can - So many better options so why waste your money & time on this company and their lame customer service!

Hold deg unna.

Omtale av  Ali

Det ble ikke trukket en regning fra min konto stedet få varsling om purregebyr fra Telia eller noe så sperret de mitt abonnement. Aldri tilbake til Telia igjen.

Telia kuttet tilgangen til Internett.

Omtale av  Brit

Skulle skifte fornavn på faktura fra Telia. Før betalte min sønn for nettet; nå skal jeg betale. Telia klusset det til. Kuttet tilgangen til nettet. Nå har jeg vært seks dager uten nettilgang. Jeg har snakket med 5-6 på servicetelefonen. En av dem greidde å få tilgang til nettet, men den ble på ny kuttet dagen etter. Har ennå ikke tilgang. Orker ikke denne inkompetansen! Vil gjerne skifte til et annet firma.

Telia

Omtale av  Martin

Ekstremt god kundebehandling og veldig bra dekning.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd

Omtale av  Benjamin J

Har ikke annet en god opplevelse med Telia, bruker telia x og er fornøyd

Helt Ok

Omtale av  Jinsamuel

Abonnementet er helt ok. Det er litt dyrt, men du får mye for abonnementet.

Flott

Omtale av  Morten B

Flott. Har ikke hatt noe problemer med det, og synes det er et fint selskap jeg

Aldri ta binding hos Telia

Omtale av  Jonny

Jeg hadde telia og har swap avtale hos Telenor. Skulle bytte over til Telenor når jeg skulle swappe tlf min. et par dager senere får jeg bruddgebyr fra telia på 1500kr, Helt sinnsykt irriterende at de ikke tydeliggjør om man går for binding eller ikke. Nå sitter jeg med en super unødvendig regning fra telia som jeg heller kunne brukt på betaling av swap avtalen min. veldig misfornøyd på bindingstullet telia opererer med.

Elendig boks, Telia II

Omtale av  Tone

Dette er en strømmeboks, vi som fortsatt ønsker se på lineær TV - direkte, får ikke gjort dette lenger. Er det spørrekonkurranser på NRK ser du ikke spørsmålet før svartiden er ute, da "direkte" TV lastes ned, og er min. 30 sek forsinket. Belag deg på å vente med denne boksen, den bruker lang tid på å laste ned. Hvis du feks. skifter mellom tv kanaler må den laste ned. Den kan begynne å laste ned midt i ett program. Da ser du plutselig sirkelen som går rundt å du må bare vente. Må gjennom mange tastetrykk for å få utført oppgaver på boksen. Du kommer ikke inn på TV, det må også velges i en meny. Styr unna Telia sitt "TV" tilbud hvis du kan!!!!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Håpløst

Omtale av  Frode

Forsøkte chat ifbm. ønsket bytte til Telia Box. Store problemer med oppkobling. "God dag mann økseskaft-svar". Håpløst etter at Get ble Telia. Ønsker mitt borettslag skifter til annen leverandør.

Dårligste kundeservice noen sinne

Omtale av  Fride

Har hatt problemer med nettet i over en mnd og det er ingen hjelp å få på kundeservice.. De sender bare problemet videre og her får jeg ingen oppdatering om hva som skjer. Har måttet ringe inn flere ganger for å få en oppdatering og får ingen flere svar. Er for dårlig at man skal sitte uten nett over så lang tid uten at de sender ut noen eller i alle fall ringer og oppdaterer meg.

Verste servicen og det verste bredbåndet!

Omtale av  Liv

Har hatt problemet internett og Tv bredbåndet i flere måneder. Alt stopper opp og nette går av og på til tider i tillegg til at det er treigt. Alt stanser opp idet jeg tar opptak eller ser på tidligere sendinger og dessverre blir dette for dårlig da vi er i 2021. Alt går i slow-motion og og hver gang jeg ringer inn for å klage innser de ikke hvor dårlig systemet er, selv om en av teknikerne innrømte at bredbåndets signaler er dårlig og at de jobber med saken. I tillegg til at jeg blir nektet refusjon!!! Unner ingen dette og håper omtalen kan være til stor hjelp for andre som vurdere TELIA- for HOLD UNNA!

Katastrofe,Styr unna!

Omtale av  Ole H. A. J

Usedvanlig inkompetent teknisk avdeling. Usedvanlig inkompetent service. Laaang ventetid ved oppringing. Ved kontakt: Du skal til «næring« Så settes en over uten en får sakt et ord ( eksempelvis at det er privat). Ny venting og «du skal til privat» ogjeg forsøker å forklatre men vedkommende snakker i munnen på meg, før vedkommenende nordlending skriker: «nå holder du kjeften» idet jeg forsøker å avbryte ham. Har mått telemetrikort til «rinng hytta varm» uten at dette fungerer etter tre tilsendelser og elektriker for installajon. Elektrikeren har ring dem flere ganger og de har lovet å ringe tilbake uten at noe skjer. Jeg får faktura for bruk i tillegg til et trekk på kr. 100,- i tillegg til abonnementsavgift uten at noen forklaring blir gitt. Jeg gir opp og ber dem fremme sitt krav på kr. 150,- gjennom forliksrådet. Ønsker ingenting mer med dem å gjøre. Værre en til og med Telenor. Det burde si litt.

ikke opplevd maken til problemer med et selskap alene

Omtale av  Julia K. K

På hjemmekontor og må bruke mitt mobilnett litt for ofte grunnet problemer med leveranse av nett. Telia ønsker i tillegg at jeg skal kjøpe en oppgradert Get boks da de "anbefaler alle deres kunder å gjøre det ettersom de har mange problemer med deres standard Get boks". Er det jeg som skal stå for kostnaden på en oppgradert Get boks slik at jeg får det jeg er lovet av en standard boks? Denne boksen ble etter mye om og men levert inn til Telia i bytte mot en ny - som fungerer fint. Eneste problemet nå er at Telia fakturerer meg for en ekstra boks (som jeg ikke er eier av da denne ble levert inn innbytte mot en ny). Har faktisk ikke opplevd maken til problemer med et selskap alene.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ustabilt nett

Omtale av  Addison

Ustabilt nett! Å komme i kontakt med kundeservice gir ikke løsning.

Telia Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR