Telia Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Litt dårlig dekning i utkantstrøk. Ellers OK. Vi må bruke Telia, for Telenor har ikkje dekning der me bur.
Elendig! Får ikke innsyn i anropstrafikk til mitt abonnement, forsøkt i over to måneder. Først får jeg en feilmelding når jeg skal bestille dette som de påstår at jeg er den første kunden som rapporterer om. Jeg forsøker å bestille fra ulike nettlesere og ulike datamaskiner på ulike tider i over en måneds tid uten at det går å bestille. De tilbyr ikke at jeg kan få bestilt det på en alternativ måte når det er slike tilsynelatende tekniske problemer. Jeg får så tilsendt en fil med det som skal være innsyn i datatrafikk 10 september, to måneder ca etter at jeg først forsøkte å få innsyn. Denne filen inneholder noen lenker men de kan ikke åpnes. Jeg får beskjed om at jeg skal bestille en gang til. Jeg fikk 20.september beskjed om at en mail med lenk med trafikkdata var blitt sendt til meg 16. september. Det er mulig det er yahoo som sviktet denne gangen for det er ikke kommet noen mail til min yahoo e-post. Jeg får nå beskjed om at jeg ikke kan få tilsendt trafikkinformasjonen på nytt som de hevder at de allerede har sendt til meg to ganger og at jeg igjen må bestille. Jeg skifter telefonselskap.
Lite hjelpsom kundeservice som ikke kan hjelpe, lang ventetid på telefon. Får inkasso, men ikke fakturaene som skal betales.
Mye feil i regninger. Null tro på sine kunder osv!
God kundeservice, men veier ikke opp mot ræva dekning. Har telefon med 2 abonnement så jeg ser hele tiden hvor stor forskjell det er på Telia og Telenor. Helt rått! Talkmore/Telenor er definitiv best i klassen
Det faktum at man må vente i godt over 25 minutter for å snakke med kundeservice er absurd. Selv personer med kjempelang lunte kommer til å smelle hodet i veggen etter å ha prøvd Telia.
Ved bortfall av mobilt Telianett på Lesja tok det lang tid og flere meldinger før de endelig fikk rettet feilen.
Dårlig og ikke ha ett billigere tilbud når man bare i snitt bruker 1 GB.
Lang ventetid og enerverende ringetone i 25 min før jeg ga opp denne gang. Ikke noe dårlig ventemusikk engang. Dyreste leverandør sammen med Telenor burde vært bedre. Vurderer å bytte til et billigselskap.
Generelt god dekning og rask nett men trenger forbedring i utlandet. Det er flere land der Telia svikter blant Spania, Holland, Tyskland etc. men god verdi for pengene i Norge.
Det hjelper ikke å prate med kundebehandlere. De sier de skal bedre senderen uten at dette blir gjort. Månedsprisen er for høy i forhold til hva de leverer.
Alltid hyggelige, alltid god service, de er nr 1!:) sjeldent god service, jeg har vært kunde lenge i chess/Telia, å aldri ever har de vært kjipe å sorteliste meg, de e dritsnille! De har skjønt det! Hadde alle vært som dem... hadde de vært like rike! ;) slik får man nye kunder og... ;)
Helt elendig kundeservice. De endrer abonementet uten at vi får uttrykke vår misnøye. De svarer ikke på telefonen. Etter 15 min. venting hver gang har vi gitt opp. Vi ønsker å ha et abonnement på 1GB men de har utvidet det til 2GB. En merkostnad på kr. 1200 pr. år.
De har levert som de har lovet. Bortsett fra bredbånd som de ikke har dekning for her jeg bor.
For meg som bruker svært lite data (utenom WiFi-områder) økte prisen fra 99,- til 249,- uten at det hadde noen verdi for meg. Har hatt det opprinnelige Chess-abonnementet i fem år, og det har fungert utmerket. Må nå finne et rimeligere abonnement.
Likte dårlig at prisen ble hevet. Dekningen er så som så. Nå bytter vi selskap...