Telia Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter at Telia gikk fra Chess, så betaler jeg gjerne både 100 og 200 mer i mnd. Det er utrolig dårlig nett også.
Data rollover er maks 15, dvs har jeg 30 så kutter de ned til 15, da er det ikke rollover spør du meg. Jeg støttet netcom som norsk konkurent til telenor, telia har jeg ikke noen grunn til å holde meg til.
God service Dekningen funker ikke for meg. Prøvd det i to mnd nå å må gå tilbake til Telenor signal 📶
Er blitt dårligere kundeservice. Fikk tull med nytt simkort. Har vert kunde hoss chess siden dei startet. Men har fått dårlig start med telia. Så nå skifter eg leverandør. Tror kommer til å prøve chillimobil
Jeg har en hjemmeruter med 200gb som i seg selv koster alt for mye. Jeg pleide å ha rundt 70mbps nedlastingsfart men har nå gjerne rundt 10-30 og av og til vil det plutselig bli så dårlig at jeg får 400-1200ping til nærmeste server og 0-10mbps. Ikke verdt nesten 900kr/mnd. Kundeservicen er til å le av. De man snakker med der har ingen aning om hva de snakker om og er generelt ikke hjelpsomme. Jeg kommer til å fortsette som kunde hos telia siden konkurrentene ikke ser noe bedre ut når det kommer til fart.
Hadde Chess før Telia, etter oppkjøpet valgte jeg å teste ut Telia. Nå er tålmodigheten over. Tregt nett, dårlig dekning... Fakturerer for tjenester Chess aldri gjorde. Hadde aldri et problem med Chess, nå er det daglig med Telia. Etter nesten 9 år med Chess, ble det her en gedigen nedtur.
Jeg hadde Chess og var fast kunde i mange år. Kjempe fornøyd med alt. Tiltross for at jeg fikk rimligere tilbud fra andre mobil firmaer så ble jeg hos Chess. Da Chess ble til Telia tok de plutselig betalt for samtaler innenfor Norge (jeg klagde og fikk pengene tilbake), men det var helt tilfeldig at jeg sjekket, regningene ble kjempe komplisert i stedet for en pris uansett om jeg skiftet abonnement innenfor telia slik jeg skiftet mellom forskjellige data pakker når det var Chess, jeg kunne ikke lengere betale gjennom Vipps og abonnementet ble dyrere.
Etter Telia kjøpte CHESS, mister jeg ofte dekning mens jeg er i samtale. Dem jeg ringer til klager at samtalen er hakkete. Jeg hadde aldri slike problemer med CHESS.
Hyggelige ansatte både i telefon og butikk. Rask hjelp. App på telefon synes jeg var bedre før. Kanskje litt dyr.
Alt fungerer som forventet. Fra kundeservice til datamengde og fart.
Telia er åpenbart dyrere enn Chess, og svært mange tidligere Chess kunder vil nok forsvinne etterhvert... Om jeg trenger 1 GB ekstra én mnd, koster det kr.99 - og bonus tilgode fra Chess kan ikke benyttes. (Bonussystemet dekket mitt sjeldne ekstra behov.) Kjøper jeg 5GB, mister jeg jaggu det jeg ikke har brukt innen 30 dager!! Ingen "rollover" da, selv om jeg har betalt ekstra for disse GB!! Ser at det finnes flere billigere tilbydere, og bytter nok innen de 30 dagene er omme...
Veldig fornøyd kunde, har brukt Telia i årevis. Føler at jeg er i gode hender og at de er opptatt av at du som kunde skal få dine behov tilfredstilt. Det er noe dyrere sammenlignet med konkurrentene deres. Personlig betaler jeg gjerne noen ekstra månedlige kroner for å slippe å stresse og bekymre meg. For å ikke nevne festlige kundeservice folkene som fikser knuter og fleiper med deg underveis, de er jammen verd "billettprisen."
Kundeservice tilgjengelighet veldig bra! Mange NetCom/Telia butikker - supert!! Men å opplyse når abonnementet som en har hatt i årrekke plutselig endrer seg, nei det ser de ikke vitsen i!!! :( Når en står der å skal betale for seg og skal kjapt gå inn i nettbanken for å overføre sånn i tilfelle ikke nok penger..... så kommer en ikke inn på nett :0 Og prøver og prøver og får en melding om at mobildata er oppbrukt!!! WHAT!!!??? For første gang i historien har jeg blitt tom for GB!! Dette må være noe galt. Da en kontakter kundeservice så kan de tilby mere ettersom den jeg hadde var utgått, men med for høyere sum og bindingstid!!!! Ja dette er takken for et langt og trofast kundefohold i hvertfall 15 år og mer... Så utrolig skuffet... Vurderer andre leverandører nå
Dyrt. Masse tilleggskostnader. Dårlig dekning etter at vi byttet til Telia.
bra kundeservice, men dårlige priser å tilby...
Jeg har endelig fått dekning på hytta. Men jeg er skuffet over de stive utenlandsprisene de har. jeg byttet fra OneCall til Telia i juni fordi OneCall ikke har god dekning i Europa og elendig på hytta. Fikk Telia anbefalt pga av god dekningsgrad. Det gjaldt spesielt i Europa og siden jeg oppholder meg mye utenlands er jeg avhengig av et godt nett og dekning til en god pris der jeg måtte befinne meg.