Telia Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Værste jeg har opplevd når selgeren ringer meg å lover meg en ting og det blir aldri holdt, og i etterkant sier han kan ikke bestemme og det er kredit avdelingen som bestemte. Han har kostet meg 24 000 kr på en mnd! Heja telia. Dårlig service, dekning og dyrt!
Fikk en gave på 60gb fra Telia i 2 måned. Ha fra før ABO med 40gb. Bruke mye data da vi streamer NRK net TV på hytte. Brukt rikelig første 1,5 måned klart å slukke 80 GB. Hadde sikkert 40gb roll over da gave pakker inntraff. Halv veis gjennom Januar tok de vekk 60 GB fra totalen min og insistert at eg måte kjøpe mer data da gaver pakken tok slutt. Da hadde jeg plutselig 6gb overforbruk. Hadde nettopp kjøpt nye IPhone X da dette skjedde med et års nye binding til Telia. heldigvis uåpnet. Kunde service V ingen service ingen hjelp bare repiterte at gave pakken tok slutt. Eg mene Telia tok vekk 40 GB rollover data som eg hadde betalt for. Levert tilbake iPhone X og holde på og finne en nye tele leverandør. Huske hvordan Telia ødelagt Banzai et litte tele selskap med stor data pakker for folk som streamer mye. Ikke mer Telia for meg ferdig bye bye.
Helt utrolig dårlig dekning med Telia. Ingen mellomting, enten full dekning eller tilnærmet null dekning. Dette gjelder hele Sørlandet.
God dekning, gode og oversiktlig " min side" der du kan administrere mobilabonnementet, super kundeservice.
Jeg har prøvd å si opp min telefon hos telia når alle nedbetalinger er gjort, fikk beskjed av en ansatt at alt var betalt og jeg bare kunne si opp uten problemer. Da jeg får en ny regning ringer jeg telia og snakker med en annen ansatt som sier jeg mangler en betaling. Likevel så sender de regninger. Når man ringer er servicen kjempe dårlig og de svarer frekt. Å de påstår at det mangler betalinger. Når man da betaler den så kommer det enda en regning. Helt latterlig dårlig. Å jeg finner meg ikke i det her!
Telia har veldig god dekning, og fungerer veldig bra, helt til det oppstår et problem, som f. Eks et tyveri, og man blir nødt å ringe kundeservice. Da opplever man at de lover at de skal ordne opp og at alt skal gå bra, men ingenting skjer, og neste gang man ringer må man forklare alt om igjen, fordi de ikke husker noe. Dette gjentar seg i månedsvis. De lover igjen gull og grønne skoger, men ingenting skjer, helt til man blir nødt å koble inn forbrukerrådet. Da går de på defensiven og prøver med nebb og klør å karre til seg alt de kan, helt til de taper saken etter et år og endelig sletter fakturaer og krav. Anbefales ikke!
Alle familie medlemmer har Telia mobilabonnement og er vi fornøyd
Bra: Teknologien er nesten på nivå med tjueførste århundre. Dårlig: Alt. Elendig dekning, elendig service. Har bodd samme sted i 6 år. Hatt Telenor hele veien, nå har jeg hatt Telia i et halvt år. Jeg jubler hvis jeg er så heldig å få 3G i Bergen sentrum. Har stort sett E, og hadde bedre dekning med Telenor på landsbyen i Japan enn det Telia klarer å oppdrive i Bergen by.
Har en 15Gb abbonnement. Første år betalte jeg kr 499 p/m, nå kr 399 p/m. Bra dekning og bra kundeservice.
Bra dekning. Oversiktlig og fin app.. Kunne vært bedre pris.
Rollover, trygt og alltid dekning, grei fakturering, bra kundetjeneste.
Før ca 1 måned siden mistet jeg helt mobilkontakt der jeg bor. Vikeså.
Mister dekning flere ganger i timen og tar lang tid før dekning kommer tilbake. Hadde ikke vært at dette er en jobbtelefon, så hadde jeg byttet til et annen operatør.
Dårlig dekning midt på Lillestrøm. 3G dekning på Oslo City.
Savner abonnement på 0,5 MB til en rimelig pris.
Var tidligere hos ICE, bare tull og surr med fakturaoppsett og dekning. Skal liksom være Telia dekning men det er bare tull, bare problemer!!