Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg synes Telia er bra på det meste bare at det er litt dyrere enn de andre abonnementene, men billigere enn Telenor. Har ikke opplevd noen svikt i dekningen, annet når man sitter på toget på nordlandsbanen at man har mista nettet på 4G.
Har en god avtale, og betaler ikke dersom jentungen bruker for mye data.
Styr unna! Elendig kundeservice og lurer kunder. For all del styr unna Telia!!
Veldig dårlige på dekning utenfor storbyene e18 mister jeg dekningen mellom Kr.sand og Arendal
Veldig bra, god service og kjekke personer som jeg får hjelp fra
Veldig fornøyd med kundeservice og de mobilabonnementene jeg har/ hatt. Gode rabatter til meg og min sønn :-)
For høy pris på 5-sifrede nr. Når en betaler høy pris for 3G så burde det være nok, all bruk av tlf. burde gå til dette.
Utrolig dårlig behandling ved en service sak, da også tatt i betraktning at tlf har vært inne 4 ganger. Tilbydde utrolig dårlig kompensasjon, da har men ikke mye til overs for Telia etter og ha vært kunde i 7 år.
Kjempegod og hjelpsom kundeservice. Viser forståelse og er ikke bare svart/hvitt eller helt firkantet. Hjelper veldig mye og hyggelige folk som svarer på kundeservice. Får alltid hjelp og mer. Gode priser og gode tilbud. God dekning og bra 4G hastighet. Bytta til en annen operatør og endte å bytte tilbake til Telia i løpet av 3 timer da den andre operatøren ikke holdt det de lovte angående hastighet og dekning. Telia var mye bedre.
Vanskelig å kontrollere databruk, har prøvd å få forklart pr telefonsamtale med kundeservice, men ble ikke klokere.
Godt med dekning, med mindre du drar til plasser det ikke er det. Av og til har jeg ikke dekning på plasser folk med Telenor har. Da blir jeg trist. :( Liker ikke at de setter opp prisen for hver gang jeg knuser tlf min og må sende den ettersom at jeg er en kloms. Har ikke opplevd noe problemer med dekning når jeg snakker på tlf. Liker ikke bindingstiden deres.
Jeg er greit fornøyd med dekningen og 199 kr/mnd er jo ikke så galt heller....
Fikk generøse 60 GB i to måneder før jul uten noe merkostnader i gave alle abonnementer, veldig hyggelig overraskelse.
Telia dekning 8) lave priser og hyggelig kundeservice!
Fungere stort sett sånn som de skal! Får stortsett svar hos kundeservice også!
Selger ringer og gir meg tilbud på abb, og sammenlignet med det jeg hadde var det billig, bortsett fra at det jeg hadde var inkl moms og det han tilbød var uten moms. Han glemte visst å informere om det. Og vi pratet priser som om det var privatabonnement, kun i en bisetning når vi var enige sier han; «da setter jeg det på enkeltpersonforetaket ditt da», og jeg som nettopp har aktivisert foretaket mitt, tenkte ikke på at det var priser uten moms. Så sender han en tekstmelding for å signere avtalen som jeg da skal gjøre mens vi snakker på tlf, så gjorde det og jeg. Kjøpte billig telefon og byttet mobilabonnement for meg selv og min datter. Også når jeg kommer på jobb så er det ikke datadekning der, men de garanterer jo bare på bedriftens adresse (altså min hjemmeadresse), så nytter ikke å klage. Og bruddgebyr er på 3000 pluss moms på begge numrene. Så sitter her da, skal få bedriften min opp å gå, men har ikke datadekning, med binding på 2 år. Helt rått. Nå får jeg regninger som er høyere enn det jeg klarer å betjene, uten mulighet til å få startet opp enkeltpersonforetaket mitt, for jeg er avhengig av datadekning. Takkskalduf#%nmegha.