Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telia Mobil
2.4
738 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
738 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#19
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#19 av 22 mobilselskaper
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 738 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
138
69
73
104
354
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Feil fra deres side

Omtale av  K

Jeg får flere fakturaer på én gang, har bevis i banken på at jeg hadde betalt den gamle fakturaen men Telia sendte ny faktura og la på enda en hundrelapp! Kjipt å måtte betale samme to ganger :( Jeg bytter abonnement pga dette.

Elendig kunderservice!

Omtale av  Nina

De som sitter på kundeservice er hyggelige, men det virker ikke som om de har fått opplæring i det hele tatt! Har til dags dato ikke opplevd at en henvendelse om endringer etc. har blitt riktig. Bare krøll det tar tid å få riktig!

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Janicke

Har vært god og lojal kunde i over 20 år, men nå er det nok. Har hatt to saker på de siste to år hvor jeg har endt opp med å ta regningen for feil kundeservice har gjort. Det virker som at Telia ikke vil ha klagesaker siden det overhodet ikke er noe godt mottak for dette. Veldig frustrerende å måtte forklare saken på nytt hver gang jeg henvender meg til kundeservice. Opplevde også at jeg ikke fikk svar på det jeg spurte om, men bare ble avvist uten at jeg hadde inntrykk av at de skjønte hva jeg hadde spurt om. Dere er veldig ivrig på å selge og trekke pengene mine på konto hver mnd, men ordner ikke opp på en tilfredsstillende måte når kunden ikke får det som blir trukket hver mnd. Frustrerende - så nå skifter jeg leverandør.

Elendig

Omtale av  Tobias

Som privatkunde har jeg vært fornøyd med telia. Men jeg har nylig byttet om til bedrift. Her har det vært utrolig mye problemer og dårlig kundeoppfølging. Frem til avtalen gikk i boks var selvfølgelig alt bra. Men etter dette har det kun skapt problemer. Alt fra overgangen fra tidligere leverandør som skulle gå smertefritt til sluttoppgjør med tidligere leverandør. Jeg fraråder derfor alle til å benytte seg av Telia! De må jobbe med kundeoppfølging og lære opp sin salgsavdeling til å kunne gi rett informasjon til kunden. Jeg pleier aldri å gi slike tilbakemeld. Men etter denne dårlige erfaringen føler jeg at det trengs.

Bedrageri!

Omtale av  Ingrid S

Ble lovet billigere fakturaer hvis jeg byttet til dem, noe som overhodet ikke ble innfridd fra dem! Etter et år ønsket vi å bytte(3 Tlf), til et annet selskap, Fikk sluttrekning på 16.300kr!! De har Aldri informert om at det kostet 3000 kr pr. tlf å avbryte binding. (PS vi hadde ingen binding da vi gikk inn i avtale med Telia) Rest beløpet består av 3600 kr på en tlf, regning på en tlf til en 8 år gammel jente, som maks ringer 3 ganger pr. mnd, mannen min som jobber i Nordsjøen (dermed en del bortreist og ikke bruker tlf på jobben) og min regning som jeg vil si har normalt bruk. Ren svindel av folk og slett kundebehandling!! Anbefaler ikke!!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helt ok men...

Omtale av  Simen

Elendig dekning. Prøvde i en uke med identiske telefoner med telia sim i den ene og Telenor i den andre. Det var mange steder der jeg ikke engang hadde dekning med telia mens telenor hadde full dekning med 4G. Og jeg hadde et spesielt abonnent hos dem(mens de var tele2), der jeg hadde gratis bruk i Sverige, men med engang de ble til telia så fjernet de det, og når de startet med roam like home opplegget, måtte jeg selv ta kontakt for å få tilbake at jeg hadde gratis i Sverige. Og hadde jeg lyst på de nye tjenestene som de andre abonnent har standard måtte jeg betale mer og ofre GB i mnd for å få det gjort. Eneste grunnen til at jeg fortsatt har telia er kun pga GB i mnd som ingen andre kan matche og aldri overraskelser på regningen.

Veldig fornøyd

Omtale av  Sofie

Synes kundeservicen på hjemmesiden deres er veldig bra. :) Aldri hatt noe problem hos dem uansett hva problemet er... Om du vurderer å bytte til Telia anbefaler jeg at du velger faktura på epost siden kostnaden for å få den i posten er 49 kr mer... Alltid god dekning. :)

Svært dårlig kundeservice

Omtale av  Tore B

Ikke villig til å selge ny telefon til full pris etter at jeg fikk frastjålet telefonen. Jeg må tegne nytt abonement for å få den nyeste modellen. Telia prioriterer "nye" kunder som som tegner abonnement fremfor eksisterende. Du kommer ingen vei. Styr unna : (

Værste jeg har vært borti

Omtale av  Mikal M

Kjøpte mobilt bredbånd som aldri funka dette med binding. De ønsket ikke å gi et nytt produkt og kostet meg 1500kr for å komme meg vekk fra netcom selv om de ikke kunne levere meg tjenesten jeg betalte for.

Veldig bra

Omtale av  Tor

Veldig fornøyd med dekning og kundeservice. Roam like home er gull!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig dekning

Omtale av  Elisabeth

Ikke spesielt gode priser, og elendig dekning. Mister helt dekning flere steder i min kommune, og hjemme fungerer det dårlig med normale telefonsamtaler. Fryktelig irriterende. Nettet er jeg heller ikke spesielt imponert over. Endelig er bindingen over, så da bytter jeg til noe bedre.

Telia

Omtale av  Salgsservice A

Telia oppleves som ett meget bra nett og leverandør, etter å ha vært sett på som "dårlig dekning".

Horribel kundeservice

Omtale av  Anita

Horribel kundeservice, ansvarsfraskrivelse og direkte svindel. Styr unna dette selskapet.

Dårlig kundeservice

Omtale av  Misfornøyd

Dekningen hos Telia er bra og samme er det de har å tilby, når det først oppstår et problem blir det mer problematisk, kundeservice er frekk og arrogant og man føler seg uønsket som kunde der.

Netcom strekker til

Omtale av  Alexander

Byttet fra Telenor da Netcom rett å slett når lenger ut i distriktene og ingenmannsland. (Jobber rundt i hele norge og til tider utenfor vanlig sivilisasjon.) Nå får jeg betalt regninger, sende og motta eposter, mens jeg deler mitt nett med Telenor kunder.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Skremmende dårlig

Omtale av  Ivle

NetCom har dårlig dekning der jeg bor, midt i en by. Når man ringer kundesevice får man beskjed om at det er de som ringer / jeg ringer til som har dårlig dekning skjønner man nivået på samtalen... Min anbefaling til dem som vurderer NetCom er å sjekke der man skal bruke telefonen er at det faktisk fungerer som tiltenkt. Å så sjekker man en gang til og fungerer det er det ikke noe problem :-) Men de utgir at de har bedre dekning enn det de faktisk har!

Telia Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR