Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Mobil
1.8
37 verifiserte omtaler
NextGenTel Mobil har opphørt
NextGenTel opphørte sin mobilsatsing den 2. februar 2018 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til Telia. Les omtaler om Telia.

NextGenTel Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NextGenTel Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
37 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
NextGenTel Mobil trenger minimum 10 omtaler.
3%
Forferdelig
3% anbefaler NextGenTel Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 37 omtaler om NextGenTel Mobil

FILTRER OMTALER
0
1
1
1
34
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Mobil
NextGenTel Mobil har 37 verifiserte omtaler på Bytt.no

Leverer ikke, umulig å få tak i - ikke la deg friste av prisen! Bare å holde seg unna!

Omtale av  Rose

Når man først (etter timevis av venting) kommer fram til kundebehandlerne på NextGenTel, er de hyggelige. Og gjør så godt de kan. Problemet er at de ikke kan svare. Systemet fungerer imidlertid ikke. De klarer ikke å levere varene. Det er ingen som vet hvorfor, eller kan finne ut av det, og du blir kasteball i systemet. En mnd. senere når du finner en annen leverandør, blir du likevel fakturerert for varer som aldri kom, og må igjen igjennom timesvis av venting, og ingen som kan gi svar, eller kan rette opp.

Nyttig (3)

ALT FEIL! Samtidig!

Omtale av  Mads

Hei! Jeg hadde NextGenTel i ett år. Bindingstiden var på 2 år, men betalte meg ut med over 10.000 kroner for å slippe å ha de ett år til. Her er all driten jeg opplevde: - Sykt lange køer på kundeservice - Må fortelle om problemet hundre ganger til forskjellige personer, de logger tydeligvis ingenting. - Feil på linja med mitt abonnent gjorde at telefonen kuttet hele tiden (prøvde 5 forskjellige telefoner) og de klarte ikke fikse problemet. Problemet er borte med ny leverandør - Bare tull med mobilt bredbånd - Feil på faktura i forhold til avtale Altså, alt er feil med NextGenTel. Styr for all del unna.

Nyttig (1)

Uprofesjonelt

Omtale av  Ines

Da vi flyttet, så sa vi opp abonemmentet via telefon. Da ringte vi og forklarte alt godt liksom, vi skulle avslutte abonemmentet! De gjorde ingenting med dette og tok betalt 2 måneder uten at vi var medlemmer lenger. Da vi ringte og sa ifra om dette så lekte de dum fullstendig og var utrolig uprofesjonelle, så fikk vi høre at vi skulle få et ''tilbud'' der vi får 2 måneder gratis (haha). Dette er ikke et tilbud??? De er jo pengene dere stjelte fra oss, halo liksom? Etterhvert merket vi at ikke bare holdte de ikke opp med dette, men de tok igjen ekstra betalt og som om alt dette ikke var nok sluttet nettet å fungere i det hele tatt!

Nyttig (1)

Dårlig nettside, lureri med oppsigelsestid

Omtale av  Toni

Først var det ikke mulig å bestille ekstra data. Så byttet de til ny nettsideportal, der det var vanskelig å se gamle fakturaer. Fikk heller ikke opp internettabonnomentet på mine sider, bare mobil, selv om det var registrert på samme epost. Når jeg byttet, måtte jeg betale én måned ekstra samtidig som mitt nye abonnement pga. en helt unødvendig oppsigelsestid jeg ikke var klar over. Kundeservice er ikke så verst da. Bortsett fra at jeg ikke kunne finne chat eller epostadressen noe sted, og når jeg ba om å bli ringt opp ringte de i ca. 3 sekunder før jeg rakk å ta telefonen.

Nyttig (1)

Dårlig nettside, dårlig service

Omtale av  Oda

Fikk gebyr på to avbestillinger, som jeg i utganspunktet aldri bestilte.

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Håpløs lyd på linje

Omtale av  Alf

Da jeg kjøpte en IPhone7+ opplevde jeg at alle klagde på hakkete og dårlig linje. Telefonen er testet og funnet i orden, men linjen er årsaken. Jeg får heller ikke kontakt og de sender ikke nytt sim kort som de lovet. Bindingstiden hindrer meg i å skifte. Sitter i klisteret med to telefonabonnement.

Nyttig (2)

Krever månedsavgift over 1 mnd etter av abonementet var avsluttet

Omtale av  Martin

Ble oppringt av NextGenTel mobil om å bytte til dem fordi jeg hadde brebånd fra dem fra før, så da skulle jeg få alt på en faktura. Første faktura fikk jeg ikke til å stemme og fikk også purring på ubetalt faktura. Det viste seg at de hadde opprettet et nytt kundenummer på meg slik at jeg fikk to fakturaer, en på mobil og en på bredbånd som jo var et av argumentene at jeg skulle slippe hvis jeg byttet til dem. Fikk ryddet opp i det til slutt etter mye om og men. Nå har jeg etter noen år byttet tilbake til leverandøren jeg hadde den 14.01.17, men NextGenTel vil ha betalt for hele Februar.

Nyttig (2)
NextGenTel Mobil har 37 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Mobil mener

NextGenTel Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR