NiceMobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig god kundeservice på chat og gode priser! Ambefales sterkt
Hei, Gabriel👋 Åh, så flott å høre 😍 Vi er veldig stolte av både kundeservicen, appen og prisene våre, og lover å aldri gi oss med å forbedre det! Tusen takk for tilbakemeldingen, den setter vi pris på💛 Ha en super dag☀️
Feil på SIM-kort, nytt SIM-kort tar tid å få. Viderekobling til annen mobil er IKKE MULIG. For deg som har behov for 100 % tilgjengelighet, er Nice et dårlig valg. Kundeservice kun på chat, i tillegg lang ventetid på svar.
Hei, Gerd👋 Så leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket! Jeg får ikke sett hva som har skjedd her, men om telefonen din støtter våre eSIM kan du evt forsøke det? Vi har som regel ganske kort ventetid, om noen, men unntak kan selvfølgelig skje💛 At vi har kundeservice kun på chat stemmer da vi har fokus på digitale løsninger🥰 Ønsker deg i alle fall en skikkelig fin dag ☀️
Rart at det går 1.8 GB når jeg kun leste noen nettsider. Ingen lyd/video bruk.
Takk for tilbakemeldingen May 😊 Mobilen kan plutselig bruke mer mobildata enn vanlig på grunn av bakgrunnsoppdateringer, apper som automatisk spiller av videoer, store nedlastinger som programvareoppdateringer, streaming av musikk eller videoer i høy kvalitet, og automatiske sikkerhetskopier. Det kan også skyldes at noen apper bruker data uten at du er klar over det, for eksempel ved å oppdatere innhold eller sende meldinger i bakgrunnen. Om du skulle ønske noen råd om tiltakt, ta kontakt med oss på chat så vi kan se på det sammen med deg 🤗 Ønsker deg en fin kveld ✨
I've been using Nicemobil for the past six months. It has the cheapest plans on the market, everything works just fine, and I've never had any issues. I switched from another operator that increased their prices by 20% to Nicemobil, and I don't know why I didn't do it earlier. Recommended!
Hi, Mykola👋 Thank you for the kind review, we appreciate the feedback😍 We work towards keeping our prices as low as possible continuously, and we promise we won't stop! Wishing you a Nice day, and a great summer 🥰☀️
Mye bedre dekning enn Telia! Ice/ Nice har steppa opp. Noen steder innendørs gruser dere Telenor og Telia på dekning. Men er forsatt en god del bak Telenor genrelt. Men mye mer bedre enn og velge Telia. Etter 5g kom har hastighet og kvalitet blitt markant forbreda. Telenor er forsatt overlegen. Men fantatisk jobb dere gjør med dekning og nå er det bare og grønne på med 5g overalt så blir ice raskt bedre enn Telia. Fantatsik med konkuranse. Håper dere til fremtiden lanserer markedeste billigste fri data. Med for eks 3 mbits, 25mbits, 100,200, 350/ maxmail. Slik som noen i Sverige har.
Hei, Aleksander👋 Så hyggelig tilbakemelding, takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din! Nettverk og dekning jobbes kontinuerlig med, og vi har høye mål🤓 Vi har i dag fokus på å dekke behov opp til 15GB i måneden, men vi tar selvsagt med forslaget ditt videre🤗 Ønsker deg en flott dag, og en fortsatt god sommer☀️
Bor i nord, steder hvor dekningen ikke er særlig god. Nice mobil har beste pris, og hvis man kun befinner seg i områder med god dekning så funker det godt. Minus for en del trøbbel med innlogging på appen (logges automatisk ut nå og da og må logge inn igjen med BankID, da det av en eller annen grunn ikke funker med Vipps for min del. Har også opplevd at abonnementene til kidsa plutselig endres på NiceMobil (fra 5 til 1 GB) uten at jeg har bedt om det. Med 5 abonnement i familien går jeg nå tilbake til OneCall – koster meg 18 kr mer i mnd, men da får jeg 40 GB i stedet for 39 (12+12+5+5+5), samt langt bedre dekning i distriktet her.
Hei Marit😊 Vi bruker både ice og Telia sin dekning, så det skal være tilgang stort sett over alt i hele landet. Når det kommer til innlogging i appen, må du bruke samme innlogging som du opprettet brukeren din med. Eks, opprettet du med bankID, må du bruke det hver gang. Samme hvis du opprettet med vipps. Dette er for at kundeforholdet er opprettet med da enten vipps eller bankID og appen skal kjenne deg igjen. Du kan også ordne personlig kode eller faceID som innlogging, så slipper du bruke bankbrikken hver gang😉 Hvis du opplever at abm endrer seg, uten at du selv har gjort det, tar du kontakt med oss på chat, så skal teknisk se på det og evt få fikset og sett på årsaken til at dette skjer. Som regel er det en løsning og forklaring på alt, som de også klarer å fikse👍🏼 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Uten at jeg oppdaget det hadde abonnementet mitt blitt "avslutta". Telefonen (ringe/sms) fungerte, men mobildataen var borte. Oppsiden var at de slutta å sende regning. Regningene kom selvsagt oppsamlet mer enn 3 måneder senere. Å snakke med kundeservice var noe herk. Er bare chat, og der skal all data oppgis hver gang. De følger ikke opp og løser ting som lovet, spør om ting som er umulig å ha (kvitteringer på regninger ikke sendt fra dem) og som ville vært irriterende vanskelig å finne om de fantes. Å spørre om ting flere ganger, å oppgi personlig info flere ganger, føles ekstra kjipt når ting har gått galt fra deres side.
Hei Michael😊 Hvis du opplever problemer med data, men tale og sms virker, kan det være flere årsaker til dette. At det er tomt for data, eller andre teknsikse årsaker. Da er det bare å ta kontakt, så skal vi se på det. Ang regninger, så har ikke vi det hos oss. Vi trekker direkte fra kortet, så faktura fra oss kommer ikke. Alle kvitteringer på betalinger finner du i appen slik at du får oversikt over alle trekkene som er gjort👍🏼 Grunnen til at du må oppgi perosnlig info flere ganger, er fordi vi ikke utgir info til andre enn juridisk eier. Når du ikke er logget inn i chatten med din ID, gjør vi dette for å værne om personvern til kundene. Dette er vi veldig strenge på Ønsker deg en fin dag videre🌸
Bytt til NiceMobil, mye for pengene, god og rask service på chat. Du vil ikke angre.
Hei Åse😊 Det er veldig hyggelig å høre🥰 Ønsker deg en strålende dag🌸
Vil ikke forandre forfall dato for en dårlig kundeservice har jeg aldre vært bort i
Hei Karl😊 Det handler ikke om at vi ikke vil. Det handler om at det ikke går å endre. Det er ikke noe knapp i vårt system som gjør at det kan endres, da alt går automatisk. Når du endrer abm ditt, endres også trekkdatoen👍🏼 Ønsker deg en fin dag🌸
Jeg prøvde å bli en kunde, men appen bekrefter ikke min adresse. Kundeservice ber meg slette hjemmenummeret mitt fra adressen min. Men hvordan skal postselskapet finne huset? Det vil de ikke svare på. Og man må bruke appen for å bli kunde. Det trenger du ikke å gjøre med andre selskaper. Forferdelig service.
Hei Ahmet😊 For å kunne bekrefte må adressen skrives på en viss måte. Posten finner likevel adressen SIM-kortet skal til👍🏼 Ønsker deg en fin dag videre🌸
helt forfadelig . du må chatte med kundeservise . først hadde jeg på nettsidene reserverer tid for aktivering den 30.05. så det vises seg at den avtalen ble ikke aktivert til tross for at jeg har en skrinshot . så prøver jeg å få hjelp med kundeservice endå verre - de klarer ikke å hjelpe. så pass deg hvis du ville bytte til den ice og nice - helt forfadelig app og endå verre kundeservice
Det var leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen, Elena 😔 Jeg vet ikke om du har fått hjelp etter denne omtalen ble skrevet, men vi hjelper deg gjerne på chat om du ønsker å gjøre et forsøk til 🤗 Noe vi har opplevd hos enkelt som bestiller, er at de ikke har fullført siste steget i bestillingsprosessen, det er vitktig at man bekrefter bestillingen. Når bestillingen er bekreftet vil det sendes en epost til deg, som bekrefter bestillingen 😊
Oisann ! Vi finner ikke brukeren din. kan ikke koble på app og det merket jeg for ca 3 uker siden. regner at det blir umulig å chatte hvis jeg trenger hjelp . [email protected] er denne mail adressen riktig ?
Hei Miro😊 Når du får opp denne beskjeden, betyr det at du har logget inn med feil. Hvis du opprettet brukeren din med bankID, er det det du må bruke hver gang du logger inn. Samme hvis du brukte vipps når du opprettet. Da må du bruke det hver gang. Du kan ikke velge hvem av de du skal logge inn med for hver gang😊 Hvis du er usikker, kan du kontakte oss på chat, så skal vi hjelpe deg videre der💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Det beste mobil abunmange jeg har Hatt anbefaler det til alle
Hei, Arild👋 Så utrolig hyggelig å høre, tusen takk for at du deler erfaringen din😍 Håper du forblir fornøyd hos oss, skulle du lure på noe er vi tilgjengelige på chat 08:00-20:00 på hverdager og 09:00-17:00 på lørdager😊 Ha en skikkelig Nice dag🫶
Superbillig sammenlignet med andre operatører, og funker perfekt med eSim. Anbefales!
Hei, Rune👋 Herlig å høre at du er fornøyd, tusen takk for den fine tilbakemeldingen😍 Ha en superfin dag🦸
It is useless operator, with no manager, if you having a complain, there is no body to respond and rude staff in chat
Hi, Alireza👋 I'm sorry to hear that you're left with that impression of us! Feel free to reach out to us by chat again, and we'll look into what went wrong💛
Tenkte å bli kunde.Det er greit at dere er billig,men hvorfor støtter dere ikke esim til smartklokker ? Så da ble jeg ikke kunde hos dere.
Hei Jan 🤗 Vi har dessverre ikke avtaler med eSIM til klokker. Takk for interessen, vi tar det til oss 😊 Ønsker deg en strålende dag ✨