Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert juni 2024
NiceMobil
3.9
509 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
509 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#4
Utmerket
NiceMobil er rangert
#4 av 17 mobilselskaper
74%
Utmerket
74% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 507 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
293
69
39
32
74
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NiceMobil
NiceMobil har 507 verifiserte omtaler på Bytt.no

Får ikke logget inn

Omtale av  Torbjørn

Jeg har prøvd å logge inn i flere ganger har prøvd vipps og bank id. Det hjelper ikke er det meningen at det skal være sånn. Mvh Torbjørn

Svar fra NiceMobil
26.09.2023 16:15

Hei, Torbjørn😇 Uff da! Sånn skal det ikke være. Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss på chat så kan vi undersøke dette💛Ønsker deg en fin dag✨

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Abonnement bra, kundeservice kan forbedres

Omtale av  Eirik

Prisene på abonnementene er veldig bra. Kundeservice kan forbedres. Jeg og samboeren min kjøpte en iPhone 15 Pro max og en iPhone 15. Jeg klarte fint å overføre eSIM via Nicemobil appen på min iPhone 15 pro max, men samboeren min har måtte bruke sin gamle mobil hele helgen nå siden hun ikke kommer seg inn på Nicemobil appen, den bare står og laster uten å komme seg videre. Kundeservice har sagt de skal sende denne saken til teknisk avdeling og se videre på dette. Nå vet jeg ikke om dette problemet er grunnet iOS 17, selve mobilen, eller Nicemobil, så jeg skal ikke si at Nicemobil er problemet til at samboeren min enda ikke kan nyte den nye mobilen sin. Utenom at kundeservice kan forbedres litt på teknisk kunnskap innen Apple så er jeg svært fornøyd! :-)

Svar fra NiceMobil
26.09.2023 19:47

Hei Eirik 😊 Takk for at du tok deg tiden med å skrive en anmeldelse 💖 Vi har hatt en del utfordringer med iOS 17 på våres app 😔 Vi satser på at en ny oppdatering vil løse dette. Ellers er du hjertlig velkommen til å ta kontakt med oss på chat 😊 Ønsker deg en fin kveld 😊

Prisen bra, men ellrrs mye tull

Omtale av  Alise T

Feil på app. Di har ingen kontroll eller mulighet til å kjøpe eller endre på abonnementet

Svar fra NiceMobil
21.09.2023 15:40

Heisann Alise💐 Usikker på hva som var feil da jeg ikke får sett individuelle saker her, men det er leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket! Det stemmer at endringer i abonnementet gjøres i appen selv, om du behøver oversikt over abonnementet generelt kan du ta kontakt med oss på chat om du ikke har tilgang til appen🥰 Ønsker deg en super dag🦸‍♀️

Super dårlig, ble stengt ut for mobil nett

Omtale av  Sharmila

De mente at de kunne ikke trekke for faktura, altså de har ingen faktura system de trekker selv, og mente at jeg ikke hadde penger, det kan umulig være sant. Plutselig ble jeg stengt ut og jeg måtte endre betaligsmetode. Ingen varsel på at det ikke har blitt trukket eller at jeg ikke har betalt. Når jeg ringte var teknisk stengt rund 15:00 og de skulle tidlig dagen etter, det hastet, de skulle åpne imorgen tidlig. Ringte dagen etter kl var 12:00 og tekisk hadde ikke sett på det enda. Bytter til ICE, mye bedre kundeservice og bedre tilbud.

Svar fra NiceMobil
21.09.2023 15:35

Hei Sharmila🌻 Veldig leit å høre at du har opplevd det! Det stemmer at vi ikke har faktura hos oss, alt trekkes via automatiske trekk. Det er noen situasjoner som krever at teknisk avdeling trekker manuelt, og da er det litt behandlingstid der💛 Når betaling blir avvist får vi feilmelding fra banken din, og vi går ut fra denne. Det blir sendt varsel både på SMS og e-post😊 Ta gjerne kontakt med oss igjen om du skulle lure på noe mer, og ha en superfin dag 🥰

SVINDLET MEG PÅ MOBILDATA

Omtale av  Stian H

Elendig kundeservice og ble svindlet på mobildata. Fornyet abonnementet med 5GB, og 2 dager senere var mobildataen brukt opp til tross for at jeg var en dag uten batteri og ellers var på wifi. Kan maks ha brukt 500 MB og det er i overkant. Blir ikke trodd på at kundesenteret. Føler meg svindlet! Utrolig skuffet

Svar fra NiceMobil
21.09.2023 15:31

Hei Stian🌻 Så leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket! Vi har ikke mulighet til å trekke mer data enn det som faktisk blir brukt, men jeg forstår det kan være forvirrende når det går mer data enn antatt. Noen telefoner har muligheten til å se hvilke apper dataen har gått til, jeg anbefaler deg isåfall å ta en titt der (husk å sette riktig periode)🥰 Ønsker deg en kjempefin dag, også er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss igjen om du lurer på noe mer💛

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Billig men dårlig

Omtale av  Nicelol

De lar deg ikke deaktivere mobilsvar å skylder på at dette er en standardtjeneste. Det er en ekstratjeneste som har plaget folk siden 90-tallet og som kan deaktiveres hos alle andre operatører jeg har vært borti. For dårlig.

Svar fra NiceMobil
15.09.2023 13:24

Heisann🌞 Det stemmer at det er noe vi ikke har muligheten til å deaktivere pr dags dato, men såklart vi ønsker at du skal få valget! Derfor jobbes det med å gjøres mulig i fremtiden🥰 Håper du ellers er fornøyd, ønsker deg en nydelig dag 💐

Useriøs aktør og meget slitsom

Omtale av  Ikke N

NiceMobil er kanskje billig men fy faen for ett sirup system. Kundeservice er hyggelig men ønsker ikke og bli spammet ned av emojies osv. spør du om ett spørsmål så bruker de ikke mindre enn 5 hele minutter før du får svar. Dekningen er helt på tryne, vi lever i 2023 og vi sliter med dekning i midten av byen vi bor i. Appen er kjempe treg og rotete.

Svar fra NiceMobil
12.09.2023 13:04

Heisann🌼 Så leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket! Iblant tar det litt lengre tid med chat da vi undersøker i andre enden, men vi jobber hele tiden med å få hjulpet deg med det du trenger🥰 Angående dekning så har vi dekning både via ice+ og Telia, mulig det er noe som er galt? Ta kontakt med oss på chat så ser vi på det sammen! Ønsker deg i alle fall en superfin dag🌞

NiceMobil har 507 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NiceMobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR