NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De mente at de kunne ikke trekke for faktura, altså de har ingen faktura system de trekker selv, og mente at jeg ikke hadde penger, det kan umulig være sant. Plutselig ble jeg stengt ut og jeg måtte endre betaligsmetode. Ingen varsel på at det ikke har blitt trukket eller at jeg ikke har betalt. Når jeg ringte var teknisk stengt rund 15:00 og de skulle tidlig dagen etter, det hastet, de skulle åpne imorgen tidlig. Ringte dagen etter kl var 12:00 og tekisk hadde ikke sett på det enda. Bytter til ICE, mye bedre kundeservice og bedre tilbud.
Hei Sharmila🌻 Veldig leit å høre at du har opplevd det! Det stemmer at vi ikke har faktura hos oss, alt trekkes via automatiske trekk. Det er noen situasjoner som krever at teknisk avdeling trekker manuelt, og da er det litt behandlingstid der💛 Når betaling blir avvist får vi feilmelding fra banken din, og vi går ut fra denne. Det blir sendt varsel både på SMS og e-post😊 Ta gjerne kontakt med oss igjen om du skulle lure på noe mer, og ha en superfin dag 🥰
Elendig kundeservice og ble svindlet på mobildata. Fornyet abonnementet med 5GB, og 2 dager senere var mobildataen brukt opp til tross for at jeg var en dag uten batteri og ellers var på wifi. Kan maks ha brukt 500 MB og det er i overkant. Blir ikke trodd på at kundesenteret. Føler meg svindlet! Utrolig skuffet
Hei Stian🌻 Så leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket! Vi har ikke mulighet til å trekke mer data enn det som faktisk blir brukt, men jeg forstår det kan være forvirrende når det går mer data enn antatt. Noen telefoner har muligheten til å se hvilke apper dataen har gått til, jeg anbefaler deg isåfall å ta en titt der (husk å sette riktig periode)🥰 Ønsker deg en kjempefin dag, også er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss igjen om du lurer på noe mer💛
De lar deg ikke deaktivere mobilsvar å skylder på at dette er en standardtjeneste. Det er en ekstratjeneste som har plaget folk siden 90-tallet og som kan deaktiveres hos alle andre operatører jeg har vært borti. For dårlig.
Heisann🌞 Det stemmer at det er noe vi ikke har muligheten til å deaktivere pr dags dato, men såklart vi ønsker at du skal få valget! Derfor jobbes det med å gjøres mulig i fremtiden🥰 Håper du ellers er fornøyd, ønsker deg en nydelig dag 💐
NiceMobil er kanskje billig men fy faen for ett sirup system. Kundeservice er hyggelig men ønsker ikke og bli spammet ned av emojies osv. spør du om ett spørsmål så bruker de ikke mindre enn 5 hele minutter før du får svar. Dekningen er helt på tryne, vi lever i 2023 og vi sliter med dekning i midten av byen vi bor i. Appen er kjempe treg og rotete.
Heisann🌼 Så leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket! Iblant tar det litt lengre tid med chat da vi undersøker i andre enden, men vi jobber hele tiden med å få hjulpet deg med det du trenger🥰 Angående dekning så har vi dekning både via ice+ og Telia, mulig det er noe som er galt? Ta kontakt med oss på chat så ser vi på det sammen! Ønsker deg i alle fall en superfin dag🌞
Dessverre dårlig dekning der jeg bor. Trodde det skulle være bedre. Hyggelig kundeservice da.
Hei Catherine😊 Det var kjipt at dekningen ikke nådde helt opp der du bor. Heldigvis bygges det ut, så vi får håpe det blir bedre der etterhvert🤞 Godt å høre du er fornøyd med kundeservicen da💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Veldig glad for at jeg byttet til Nicemobil, sparer 300 i mnd i forhold til telenor og det funker like bra
Heisann Hilde🌞 Så flott å høre at du er fornøyd, og velkommen til oss! Setter veldig pris på at du deler erfaringen din🥰 Bare å ta kontakt med oss på chat om du skulle lure på noe, og ha en nydelig dag 🌹
De sender deg ikke en vanlig faktura, men rett og slett et beløp og et vagt begrep for tjenesten som de belaster deg, i mitt tilfelle «samtaler til utlandet», uten å spesifisere hvilke numre jeg ringte eller hvilken dag eller når samtalen ble foretatt. Når jeg ber om disse dataene, som alle mobiloperatørene gir til sine kunder, forteller de meg at de ikke har det tilgjengelig og at de må OPPRETTE EN SAK til teknisk avdeling for å få sendt det til meg. Også bestilte jeg en e-SIM og fikk beskjed at hos dem hvis man begynner med et fysisk SIM-kort så kan en ikke be om å bytte til e-SIM uten en god forklaring om hvorfor er det sånn. Veldig useriøst firma.
Hei Kat🌹 Så leit å høre at du sitter igjen med et negativt inntrykk! Det stemmer at vi ikke sitter med denne informasjonen, men om du ikke er enig i trekket så undersøker de såklart på teknisk avdeling. Å bytte fra fysisk SIM-kort til et eSIM er ikke noe vi sier nei til for å være vanskelig, men rett og slett fordi det ikke er mulig i systemet🤗 Ønsker deg en superfin helg💛