NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dessverre dårlig dekning der jeg bor. Trodde det skulle være bedre. Hyggelig kundeservice da.
Hei Catherine😊 Det var kjipt at dekningen ikke nådde helt opp der du bor. Heldigvis bygges det ut, så vi får håpe det blir bedre der etterhvert🤞 Godt å høre du er fornøyd med kundeservicen da💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Veldig glad for at jeg byttet til Nicemobil, sparer 300 i mnd i forhold til telenor og det funker like bra
Heisann Hilde🌞 Så flott å høre at du er fornøyd, og velkommen til oss! Setter veldig pris på at du deler erfaringen din🥰 Bare å ta kontakt med oss på chat om du skulle lure på noe, og ha en nydelig dag 🌹
De sender deg ikke en vanlig faktura, men rett og slett et beløp og et vagt begrep for tjenesten som de belaster deg, i mitt tilfelle «samtaler til utlandet», uten å spesifisere hvilke numre jeg ringte eller hvilken dag eller når samtalen ble foretatt. Når jeg ber om disse dataene, som alle mobiloperatørene gir til sine kunder, forteller de meg at de ikke har det tilgjengelig og at de må OPPRETTE EN SAK til teknisk avdeling for å få sendt det til meg. Også bestilte jeg en e-SIM og fikk beskjed at hos dem hvis man begynner med et fysisk SIM-kort så kan en ikke be om å bytte til e-SIM uten en god forklaring om hvorfor er det sånn. Veldig useriøst firma.
Hei Kat🌹 Så leit å høre at du sitter igjen med et negativt inntrykk! Det stemmer at vi ikke sitter med denne informasjonen, men om du ikke er enig i trekket så undersøker de såklart på teknisk avdeling. Å bytte fra fysisk SIM-kort til et eSIM er ikke noe vi sier nei til for å være vanskelig, men rett og slett fordi det ikke er mulig i systemet🤗 Ønsker deg en superfin helg💛
Plutselig har Nice mobil trukket 500 kr på en måned Finner ikke betalingoversikt Lenge å vente på svar fra chat
Hei Øystein🌹 Du kan se alle kvitteringer i appen ved å gå til Profil -> Les mer ved "Betaling" -> Trykk "Mer" ved trekkene det gjelder for mer informasjon. Husk at betaling for abonnement trekkes hver 30 dag, ikke på fast dato. Om det ikke hjelper og du ikke er enig i trekkene er det bare å ta kontakt med oss på chat, så ser vi på det sammen🥰 Ønsker deg en superfin dag!
For deg som ikke er kravstor og kun trenger et enkelt mobilabonnement.
Hei Jostein🌹 Så flott å høre at du er fornøyd, tusen takk for at du deler den positive erfaringen din😍 Bare til å ta kontakt med oss på chat dersom du skulle ha noen spørsmål, og ha en strålende dag🌞
Bra og billig. Hjelpsomme folk på chat. Login med pinkode er mye bedre den dette som er idag.
Hei K. C. 🌹 Så flott å høre! Tusen takk for at du deler erfaringen din🥰 Selve innloggingen i appen må gjøres med Vipps eller BankID (den man lagde kundeforholdet med), men du kan velge enten PIN-kode eller biometri for å åpne appen😊 Ta kontakt med oss på chat om du behøver hjelp med dette. Ønsker deg en superfin dag💐
Mobilabonnementet har en svært konkurransedyktig pris som gjør det økonomisk attraktivt for meg med ulike behov og budsjetter. Dekningen på mobilabonnementet er generelt god og gir en pålitelig tilkobling. Det ville vært ønskelig å se at flere personer som deler et felles eierskap av abonnementet kunne ha individuelle brukerprofiler og tilgang til appen, for å bedre imøtekomme ulike behov og preferanser. En forbedring jeg ville ha gitt vil være at dere automatisk opprettholder innloggingen i appen, siden jeg blir automatisk blir avlogget av appen hver måned. Jeg ønsker også at kundeservicen svarer så rask så mulig etter en sendt melding. Jeg må vente i to til fire minutter for hver melding jeg har sendt, og det er ganske frustrerende. En telefonsamtale som normalt sett ville vart i bare fire minutter, har en tendens til å strekke seg til en chatdiskusjon som tar opptil en halvtime.
Hei Jens💐 Tusen takk for tilbakemeldingen, den setter vi pris på🥰 Egne brukerprofiler er noe vi jobber med å gjøre mulig i fremtiden, men det er ikke mulig pr dags dato. Angående innloggingen tar jeg dette med videre🤗 Det er slik at en chat iblant kan ta litt lengre tid enn en telefonsamtale da man må både lete opp informasjon og skrive, men kunderådgiverne svarer så fort som overhodet mulig🌹 Bare å ta kontakt om du lurer på noe, og ha en superfin dag☀