Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert fredag 13. juni
NiceMobil
3.7
544 verifiserte omtaler
NiceMobil legger ned
NiceMobil kunder flyttes over til ice. Eksisterende kunder flyttes over i løpet av januar 2025 og beholder den samme prisen og datapakken som i dag. Klikk her for å lese omtaler om ice.

NiceMobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NiceMobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
544 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
NiceMobil trenger minimum 10 omtaler.
72%
Bra
72% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 544 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
302
75
42
37
88
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NiceMobil
NiceMobil har 544 verifiserte omtaler på Bytt.no

Avgifter for IMessage i utlandet

Omtale av  Andreas

tar mye for imessage i utlandet. bodde i to måneder utenfor Europa og fikk høye regninger for imessage til tross for at jeg bare brukte wifi. har ikke opplevd dette bedre med andre abonnementer

Svar fra NiceMobil
06.01.2025 09:41

Takk for din omtale, Andreas 😊🙏 Imessage i seg selv koster som regel ikke penger om du bruker over Wi-Fi, men kan være ulike årsaker at du har fått kostnad hos oss. For eksempel om du har mistet Wi-Fi tilkobling og så blitt sendt som en vanlig SMS utenom Wi-Fi. Det vil koste å sende SMS utenfor EU/EØS land hos oss, men om du bruker Wi-Fi så skal ikke dette bruke fra SIM-kortet vårt. Ta gjerne kontakt med oss via chat kundeservice om du ønsker hjelp til å finne ut av hva som kan ha skjedd her 😊 Ønsker deg en fin dag! 🌞

Nyttig (2)

Kaster penga ut av vindu

Omtale av  Nia

Kundeservice er sånn der, de hjelper deg men tålmodigheten deres er på null . De trekker deg omtrent hver dag 3 kr der , 12 kr her , 9 kr der , 1,5 kr , bare fordi du har brukt mobildata bittelite grann, og mobildata betaler vi for i abonnementet. Så billig er det ikke likevel , hvis man regner det sammen. Dekningen er ræva , funker ikke for deg som bor i skauen eller på fjellet eller ved . 2 mnd for oss var for lenge .

Svar fra NiceMobil
04.01.2025 15:06

Hei, Nia! 👋 Det er leit å høre at du har hatt en så frustrerende opplevelse. Det skal ikke være slikt. Vi vil selvsagt hjelpe deg med problemstillingen din 😊 Jeg får desverre ikke sjekket saken i detaljer her om ekstra kostnader, vennligst ta kontakt med oss via chat på nicemobil.no eller i appen, så vi kan undersøke saken nærmere. 😊 Vi trekker selvsagt ikke penger som man ikke har oversikt over. Du som kunde skal få kvittering for betaling, inne i appen 😊 Du kan gå til NiceMobil appen --> Profil --> Betaling (Les mer) --> Se all historikk. 💳 Vi jobber godt med å ha en god dekning slik at alle kan nyte mobilen uten å ha problemer 🙏 I slike situasjoner foreslår vi at du tar kontakt med oss ​​i chatten slik at vi kan sjekke om det er noen problemer med dekningen i området ditt, eller at alt av dine innstillinger ser bra ut 🤓 Vi håper du gir oss en ny sjanse i fremtiden 🙏 Takk for tilbakemeldingen! 🤗 Ha en fin dag videre 👋

Nyttig (3)

Går ikke deaktivera talepostkasse

Omtale av  Henrik

De får kun 3 ettersom det ikke går att deaktivera talepostkasse.

Svar fra NiceMobil
20.12.2024 18:30

Takk for tilbakemeldingen! 😊 Vi forstår at det kan være frustrerende at mobilsvar ikke kan deaktiveres. Dette er noe vi jobber med videre som en viktig sak. Om det er noe annet vi kan hjelpe deg med, ta gjerne kontakt via chat. 💛

Nyttig (1)

stort sett fornøyd, anbefaler de fleste dette abonnementet!

Omtale av  Sarah

enkel og grei løsning i stedet for vanlig abonnement, og veldig greit for de som ikke er kredittverdig. mye for pengene. hver gang jeg har trengt hjelp har jeg blitt møtt med god service stort sett alle ganger. eneste grunn til at jeg ikke gir 5 stjerner, er fordi: - ingen mulighet for tvillingsim, noe som er meget slitsom ved f.eks. tap av mobilen. - at det er trekk for ny måned, hver 30 dag, dette gjør at man ender opp med å betale for ekstra uker, så egentlig er dette et dagsabonnement, og ikke for 1 hel måned. det gjør også at månedsbeløp blir trukket en dag tidligere hver måned, dette gjør at betaling blir noe ustabil, spesielt for oss med en liten utbetaling 1 gang i måneden.

Svar fra NiceMobil
20.12.2024 18:25

Tusen takk for tilbakemeldingen! 😊 Så fint å høre at du setter pris på vår løsning og god service. Vi forstår at mangel for Tvilling-SIM og betaling hver 30. dag kan være utfordrende. Ved en uheldig opplevelse som tap av mobil er vår kundeservice klare til å hjelpe deg, så ta gjerne kontakt via chat. 😁 Betaling hos oss skjer for 30 dager om gangen, og du finner mer info her: https://www.nicemobil.no/faq/betaling 🌼 Det er i snitt 30,4 dager i en måned, så vi omtaler det som "pris pr. måned" for enkelhets skyld. Om du har spørsmål, må du gjerne kontakte oss via chat. Ønsker deg en superfin helg! 🦸‍♂️💛

Nyttig (0)

Minst mulig apper så er det fart i maskineriet

Omtale av  Hrvoje K

Fornøyd med arbeidstelefon, nettet er bra så lenge man ikke har masse apper som bruker data!

Svar fra NiceMobil
18.11.2024 10:57

Hei🌟 Takk for tilbakemeldingen din. Det er flott å høre at du er fornøyd med arbeidstelefonen og at nettet fungerer bra😍 Vi anbefaler gjerne å være oppmerksom på databruken til ulike apper, da dette kan påvirke hastigheten. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp med noe annet, er vi tilgjengelig på chat☀️

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Verst i bransjen

Omtale av  Fredrik

Null hjelp og forståelse fra start. Ingen mulighet til å endre faktura dato eller hjelpe til dette. Merker det er helt cowboy opplegg. Lite imponert over dekningen også. Ca 4 uker holdt jeg ut som kunde hos dem. Hvis man ikke forlanger noen verdens ting og ikke har noen forventninger til service eller produktet, kan jo dette være noe. Verste i bransjen, lett!

Svar fra NiceMobil
14.11.2024 09:32

Hei, Fredrik 👋 Det er leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket 😞 Når det gjelder faktura datoen, tar vi tilbakemeldingen din på alvor og jobber med forbedringer. 💛 Om dekningen, vi jobber kontinuerlig med å forbedre den over hele landet. Du kan sjekke dekningen i ditt område på www.nicemobil.no/dekning/kart 😊 Vi bruker både ice+ og Telia-nettverk, som dekker 99,6% av Norges befolkning. 🗺️ Du er hjertelig velkommen tilbake i fremtiden dersom du ønsker å gi oss en ny sjanse, og skulle du lure på noe så er det bare å ta kontakt med oss via chat🤗👌

Nyttig (4)

Satisfied

Omtale av  K

Overall, I am satisfied. I am aware that it is ICE coverage so I know my limits of expectations. There are a couple of issues I have faced though. I have 2 numbers registered with NiceMobil. Sim card for both stopped working and needed to be replaced around 2-3 months apart. I have 5G coverage in my area but I don't get 5G service on the physical sim connection despite having 5G phone and have been using it with Telenor 5G previously. Lately, I bought a phone with eSim. And I get 5G on the phone using eSim but not on the other phone with physical sim. I wonder why.

Svar fra NiceMobil
13.11.2024 11:29

Hello 👋 Thank you for your feedback, we are glad to know that you are satisfied 😎 We, unfortunately, had some production errors on some SIM cards and that was the reason you needed to change to a new one! We apologize for that inconvenience. 💛 Now, regarding the coverage issue, I would suggest that you contact us via chat so we can take a closer look at the settings of your phone and all the information we need that will lead us to the best solution for your problem! We are looking forward to helping you in the chat! 🤗 Have a beautiful day 👌

Nyttig (0)
NiceMobil har 544 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NiceMobil mener
Har tilegnet profilen
NiceMobil deltar på Bytt.no

NiceMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NiceMobil besvarer omtaler

NiceMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
NiceMobil henter ikke inn tilbakemeldinger

NiceMobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR