Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4 084 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 084 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 084 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 893
590
101
59
441
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Solid leverandør

Omtale av  Trond B

Phonero er en solid, stabil og konkurransedyktig leverandør

Svar fra Phonero
09.05.2022 20:56

Hei, Trond. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding. Ha en fin dag :)

Veldig godt fornøyd.

Omtale av  Louis

Bra priser, god kundeservice, lett å bruke mine sider. Oversiktlig og greit. Anbefales.

Svar fra Phonero
09.05.2022 20:57

Heisann Louis Veldig gøy å se at du er fornøyd. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Tusen takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Phonero service

Omtale av  Trond

God service og er fornøyd med tjenesten dere leverer.

Svar fra Phonero
09.05.2022 20:57

Hei, Trond. Godt å se at du er fornøyd med tjenesten vi leverer og vår service. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Alt fungerer

Omtale av  Sørnes T

Forutsigelige utgifter, billig abonnement, ingen problemer

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:01

Hei, Sørnes. I Bedriftsportalen kan du selv velge hvor mye bedriften skal dekke av abonnement og den ansatte kan selv ha høyere data og betale mellomlegget selv. Kontakt oss gjerne på [email protected] så hjelper vi deg i gang. Tusen takk for din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero

Kundevenlig

Omtale av  Ask

Rask og affektiv respons på henvendelser. Gode løsninger for IP tale trafikk i land utenfor Europa.

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:03

Heisann Ask. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss! Med Bedriftsnett har man mulighet til å besvare innkommende samtaler i nettleseren over hele verden! Velg hvor samtalen skal ringe, enten i Teams, mobilen, nettleser eller alle 3 så kan du velge. Kontakt oss gjerne på [email protected] så hjelper vi deg i gang :) Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra dekning

Omtale av  Erik

Bra service og fungerer for det meste. Litt dårlig dekning utenfor allfarvei.

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:04

Hei, Erik. Dekning er viktig for oss og derfor skal vi innen utgangen av 2023 ha landsdekkende 5G dekning. Allerede nå har over 2 millioner tilgang til 5G, men vi gir oss ikke der. Kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi se om det er behov for ekstra tiltak i ditt område Hilsen Christer, Phonero

Phonero erfaring

Omtale av  Per

God service, konkurranse dyktige priser. Noen områder med dårlig dekning

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:06

Hei, Per. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår service og priser! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om da vi skal ha landsdekkende 5G innen utgangen av 2023 og ønsker å se om det er behov for ytterligere tiltak der. Kontakt oss gjerne på [email protected], legg med nummer så slår jeg på tråden. Hilsen Christer, Phonero

God service

Omtale av  Torill

Jeg fikk bruddgebyr på mitt forrige abbonement. Noe Phonero betalte for meg ved å trekke fra på fakturaene. Det synes jeg var en fin gest. Bra pris og bra nettside.

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:06

Heisann Torill. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero

Effektive og god service

Omtale av  Hilde K. K. S

Som kunde er jeg alltid fornøyd med servicen jeg får hos Phonero. Hyggelige ansatte som kan sine saker og jobber effektivt. En fin dag til Dere også:-)

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:07

Hei, Hilde. Tusen Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av vår kundeservice og jeg skal bringe denne tilbakemeldingen videre til dem :) Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero

God og stabil dekning til fornuftig pris.

Omtale av  Frode

Phonero har gitt oss gode besparelser, mer data og god dekning til fornuftige priser.

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:09

Heisann Frode. Så godt å se at dere har fått godt tilpassede abonnement! I Bedriftsportalen kan dere bestemme hvor mye bedriften skal dekke av utgifter og den ansatte kan selv utover dette ha en annen datapakke og betale mellomlegget. Om det er av interesse, kontakt oss gjerne på [email protected] så hjelper vi deg i gang Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God service

Omtale av  Dagfinn

Hyggelig kundeservice, matcher billigere pristilbud fra konkurrent. God dekning via telia sitt mobilnett. Enkel og oversiktlig app for å følge med forbruket.

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:11

Hei, Dagfinn Så gøy å se at du er fornøyd med appen Ditt Phonero og vår kundeservice1 I Din Bedrift har du også muligheten til å administrere alle abonnementene i Bedriften. Om du ikke har fått tatt den i bruk enda, kontakt oss på [email protected] så hjelper vi deg i gang. Hilsen Christer, Phonero

Ustabilt nett og veldig fokus på lock-in

Omtale av  Kjell A

Phonero har en oversiktlig og grei nettside. I utgangspunktet oppleves også support å være på og finne ut av problemer så godt det lar seg gjøre. Men altså, selve produktet er veldig dårlig. Det har nok en naturlig sammenheng med at det er Telia nett men kanskje andre ting også. I lang tid (over 1 år) måtte man ringe opp alle man skulle ringe til 2 ganger. Så begynte det å fungere. Men det som er tilbakevendende er at samtaler blir brutt og svært dårlig dekning flere steder. Dekningskartet til Telia er i beste fall upresist, men jeg opplever det som missvisende. Når det gjelder lock-in så er det ingen vei ut. Dette er ene og alene min feil som inngikk en 24 måneders avtale. Og det hadde ikke vært problem om produktet hadde fungert. Men det har til tider vært så frustrerende at det grenser til ubrukelig. Det skal legges til at jeg kjører en del bil og er avhengig av å ha god forbindelse når jeg har møter. Kontrasten var veldig stor siden jeg gikk fra ICE som var stabilt og hvor jeg ikke hadde de samme problemene. Jeg har prøvd å flere perioder å komme meg ut av avtalen, men når jeg til slutt er kommet til sluttdato så er det 3 måneders oppsigelse i tillegg. Selv om jeg hadde sagt opp 1 år i forveien. Så vær på obs. Phonero gir ingenting ved dørstokken. I tillegg er det dyrt i forhold til konkurrenter. Jeg ser derfor ingen grunn til å velge Phonero igjen.

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:19

Hei, Kjell Vi vil gjerne undersøke her. I dag har over 2 millioner tilgang til 5G nettet fra Telia. Innen 2023 skal Telia være først med landsdekkende 5G, noe vi er stolte av å kunne levere. I denne perioden er det selvfølgelig svært mye arbeid for å forbedre dekning i områder, vil derfor undersøke hvilke områder du opplever problemer i. Kanskje det er behov for ekstra utbedring i disse områdene i denne perioden. Kontakt oss gjerne på [email protected]. legg ved telefonnummeret så slår jeg på tråden Hilsen Christer, Phonero

Fantastiske mennesker

Omtale av  Magnar R

Alltid raskt svar og hyggelige og blide personer som svarer og ordner opp.

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:12

Heisann Magnar. Varmer veldig å lese din tilbakemelding, tusen takk! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero

Fantastisk kundeservice

Omtale av  Adrijan M

Har hatt en del selskaper oppigjennom. Men det er ikke noen som slår phonero på kundeservice. Det vil alltid være forbedringspotensial, men de er så nærme perfekt du kan få det. Det eneste jeg opplever som negativt er dekningen. Er teliadekning, så er du litt uti periferien, så er ikke dekningen optimal. Har hatt en del spørsmål og utfordringer som de har løst helt plettfritt. Kan absolutt anbefale Phonero😉

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:22

Heisann Adrijan. Utrolig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er stolte av å ha vunnet beste kundeservice for bedrifter kåret av Epsi 2021, men vi gir oss ikke der. Når det kommer til dekningen pågår det nå et enormt arbeid med å oppgradere til 5G. Vi skal være først i landet med landsdekkende 5G og Telia bruker milliarder hvert år på dekning. Tenker vi kanskje skal undersøke dine områder. Kontakt oss gjerne på [email protected], legg med mobilnummeret ditt så kontakter vi for undersøkelse :) Hører fra deg (og tusen takk for hyggelig tilbakemelding) Hilsen Christer, Phonero

Løste behov for sentralbord m/Teams integrasjon

Omtale av  Endre

Gikk fra en bra mobiltelefoni-løsning m/litt begrenset sentralbord funksjon og ufullstendige integrasjoner til en rimeligere men mye bedre løsning fra Phonero med en velfungerende integrasjon med Teams og Outlook-kalender. Overflytting var godt planlagt og forberedt, selv om vi fikk en mindre sak rundt oppsett av Teams- nummer hos leverandør av datatjenester. En super web-shop løsning og enkle kjøp av data-pakker hvor man selv kan styre kostnadsfordeling mellom ansatte og bedrift er en ekstra pluss.

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:27

Heisann Endre Fantastisk å lese hvor for fornøyde dere er med Bedriftsnett! Muligheten for ansatte å kunne velge om de vil svare jobb-samtalen på Teams, mobilen, i nettleser eller kanskje på sitt IP apparat kan også enkelt styres i appen. Med synkronisering mot kalender kan det også automatisere inn/utlogging av kø - slik at kalenderen din bestemmer når du skal motta innkommende jobbsamtaler. Veldig gøy å se at dere er fornøyd, og bare å ta kontakt dersom automatisk inn/utlogg av kø skulle være av interesse Ha en fin dag videre Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fantastisk service

Omtale av  Geir

Kundeservice forsøker virkelig hjelpe. Det hjelper oss :-)

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:27

Hei, Geir. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på det :) Vi er her hvis dere skulle ha behov for hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR