Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Viser seg etter 3 år med phonero trodde jeg at avtalen med bindingstid 24 mnd var over, står det visst gjømt inni vilkårene at at man må sende skriftlig oppsigelse 3 mnd før man avslutter abonnementet. Skikkelig dårlig gjort, ikke rart det blir krig i verden.
Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Verste selskapet jeg har vært borti. Elendig kundeservice, dårlig plattform. Ingen mulighet for fri data, som å havne tilbake på 90-tallet og tenke på tellerskritt..
Hei! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Svarer fort og ordner det jeg spør om. Er høflige i telefonen
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Bra pris, tlf.utgiftene ble halvert siden vi byttet til Phonero. God, hjelpsom og raskt kundeservice.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Det var for dårlig dekning av Phonero ( Telia ) på min arbeidsplass.( kom fra Telenor med god dekning ) Etter lovnader om bedre dekning, var det fortsatt problemer etter ett år. Var i kontakt med de flere ganger for bytte tilbake til Telenor ( de har kanselert avtale med andre på samme addresse av samme grunn ) , hvor de så problemet og skulle gi tilbake mld. Det ble aldri gjort . Så jeg måtte bytte til annen operatør ( Telenor ) , hvor problemet var løst. Dette var noe Phonero var klar over, og var kjent med at de ikke fikk løst. Fikk allikevel bruddgebyr !! Som de ikke gir seg på. Tragisk, styr unna !!
Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero
Opprettet bedriftsavtale med Phonero. Selgeren sammenliknet sine ex mva priser med prisen jeg hadde hos en annen leverandør inkl mva. Jeg burde vært mer våken selvsagt. Derfor vil jeg bytte når bindingen nå går ut. Selve tjenesten de leverer er utmerket.
Takk for omtalen! Send oss gjerne en epost på [email protected], legg ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se nærmere på saken. Hilsen Cecilie i Phonero.
Topp service fra Alexander! Veldig hyggelig og kunnskapsrik! Phonero kunne god gjort det litt smidigere ved avslutning av arbeidsforhold med bedriftsabonnement. At vi kunne fått tilbud om en «ventepakke» på noen måneder for eksempel.
Så hyggelig å lese omtalen din Gunn! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero er billig og man får mye for pengene. De har også veldig god service. Alle er generelt hyggelige.
Så hyggelig å lese omtalen din Markus 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Really bad experience. The only positive thought I can give is the cheap "first" price they offered me, but if you are expecting to use the phone traveling (in Europe) and if you want to add more data, just get ready to pay insane big fees. Bad things: - Lock-in period of 24 months - After the end of the lock-in period, you must inform you leave in 3 months written notice (fee 3700 NOK if you don't do it) - The app/website is bad - You cannot call for costumer service (only mail or chat) - Not information in English (contracts, costumer service, all website information,...) - They allow to sign contracts by phone (not the best if you want to know what you sign) - Really high prices if you want to add services outside your contract (more expensive that the marked) - Bad data signals outside Norway Good things: - First price was really good (the best of the market)
We are sorry to hear that you did not have a good experience with us. If you send an e-mail to [email protected] with your mobile number and full name, I will get one of my skilled colleagues to investigate the matter and contact you. Greetings Cecilie in Phonero
Mistet telefon og fikk meget god hjelp av kundeservice til å overføre nummer. Stabilt nett, og gode priser på tjenestene.Hele familien har abbonement på Phonero
Så bra vi kunne hjelpe deg med å få løst problemet! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊Hilsen Cecilie i Phonero.
Etter selv å ha kludret aktivering av Esim til ble jeg anbefalt å komme fysisk ned på kontoret til Phonero i Kristiansand. Det ble jeg møtt på den beste måten. Hjelpen og servicen jeg fikk var i den skala at jeg nå har blitt en tilhenger av Phonero og kommer til å anbefale Phonero på det varmeste når valg av mobiloperatør kommer på radaren. Tusen takk for formidabel hjelp!
Så hyggelig å lese omtalen din Didrik! Det setter vi stor pris på! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Etter i lengre tid å ha vært frustrert over Telenor pga useriøse 5G-pushere og ikke-eksisterende kundeservice, ble jeg oppringt av en seriøs og kunnskapsrik Phonero-ansatt. Phonero fikset alt Telenor påsto ikke var mulig - i tillegg til at telefon- og internettregningen ble halvert. Phonero bruker Telia's 5G-nett og i Oslo og Asker er dette minst like bra som Telenor's.
Tusen takk for hyggelig omtale, Espen! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Kjapp tilbakemelding på spørsmål. Enkel nettside for administrasjon. Alltid blid og hyggelig hjelp.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Tålmodig kundebehandler. God service Hyggelig samtale
Så hyggelig å lese omtalen din, Narve! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring. Hilsen Cecilie i Phonero.
Helt ok - ok mengde data til en ok pris med en ok dekning! Har vært i dialog med kundeservice og det er imøtekomme folk der som hjelper om det skulle være noe.
Vi setter pris på omtalen din, Are! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og hjelpsom. Fikk ordnet utfordringene på en god måte
Takk for hyggelig omtale, Morten! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.