Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4.5
4 032 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 032 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 032 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 848
585
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra mobiloperatør med super kundeservice

Omtale av  Johannes

Bra mobiloperatør med super kundeservice. Får rask og god hjelp til dei utfordringer og spørsmåla eg måtte ha.

Svar fra Phonero
13.04.2023 13:38

Tusen takk for en kjempe fin omtale, Johannes😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.

Fikk den hjelpen jeg trengte i dag

Omtale av  Hilde

Skulle gjerne sett at det hadde vært noe support gjennom påsken også.

Svar fra Phonero
25.04.2023 11:46

Hei Hilde! Takk for tilbakemeldingen din 😊 Selv om kundebehandlerne våre er noen skikkelige superhelter, må de også ha litt hvile. Utenom åpningstidene er det vår supre chatbot Phonelia som holder fortet. Hun hjelper deg mer enn gjerne med det du trenger hjelp til. Det beste av alt – hun er tilgjengelig 24/7! Hilsen Dina i Phonero

Forferdelig

Omtale av  Ammar A

Vi har vært kunde hos Phodero i 4 måneder. Vi var ikke fornøyd med opplevelsen fordi de pleide gang på gang å belaste oss med høyere kostnader enn avtalt. I tillegg lovet en selger oss muligheten å dele nett mellom familiemedlemmer, men det var løgn. I Februar 2023 valgte vi å bytte abonnement til en annen leverandør. Vi er en familie på 5 stk. som alle var kunder hos Phonero. Først så belaster de oss 18 750kr, det skjønner vi fordi det er et bruddgebyr siden vi hadde bindingstid hos dem. Vi har ikke betalt den fakturaen enda, så sender Phonero en til faktura, denne gangen på 30 000kr. Hva er dette for noe??? Det er nesten som om Phonero ikke tåler å miste kunder. Vi forventet mye bedre av et slikt selskap. Vil ikke anbefale til noen som helst.

Svar fra Phonero
13.04.2023 13:44

Hei Ammar! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.

Bra app, god service.

Omtale av  Siv

Appen er veldig bra. Fungerer. Fått veldig bra service på kundeservice når jeg har hatt behov for å kontakte dem. Kunne vært bedre dekning i enkelte områder.

Svar fra Phonero
13.04.2023 13:45

Så gøy å høre at du er fornøyd med appen vår! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊Hilsen Dina i Phonero.

Viderekobling av telefon, oppstått en feil

Omtale av  Vibeke

Fikk rask hjelp. Hyggelig og imøtekommende person fra Phonero. Feilen ble funnet.

Svar fra Phonero
13.04.2023 13:56

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Angret på inngått avtale. Kr. 3000,-

Omtale av  Rune

Ble kontaktet av hyggelig selger, sa det var viktig for meg å ha en person å kontakte om jeg/vi hadde spørsmål vedr. Abbonement. Selger sa jeg fikk han som kontakt. Prøvd en rekke ganger å få kontakt med han, kommer bare på tlf svarer. Fikk mail om avtale, reagerte på 24 mnd bindingstid. Dette ble det ikke sagt noe om. Nå må vi betale kr. 3000,- for å bryte, selvom Abbonement ikke gjelder enda. Skrevet 3 mail, ikke fått svar, ringt 4 ganger og alle har sagt de skal ordne opp. Fikk mail idag av en sjef som forteller at angrefrist ikke gjelder på bedrift, sikkert riktig, men utrolig dårlig service. Å unnlate å svare på mail, virker på meg veldig uprofesjonelt. Dette vil jeg ikke godta.

Svar fra Phonero
13.04.2023 13:57

Hei Rune! Dette vil jeg gjerne se nærmere på. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.

Fungerer bra og god og rask hjelp når vi trenger det😊

Omtale av  Geir P

Er fornøyd med løsningen og servicen. Veldig blide og hjelpsomme når vi ringer kundeservice

Svar fra Phonero
05.04.2023 08:24

Tusen takk for omtalen din, Geir! Vi er veldig glad for å ha deg som vår kunde 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Skjuler dokumentasjon

Omtale av  Andreas

Phonero ringer opp tidligere næringsdrivende i pensjonsalder og utgir seg for å være deres eksisterende teleselskap med spørsmål om de ønsker en bedre avtale. Når kunden ønsker å kansellere bestillingen truer Phonero med bruddgebyr og sender over en mp3-fil klippet i kantene uten selgerens beskrivelse av tilbudet som dokumentasjon på at kunden skal ha forstått sin nye avtale. Å utgi seg for å være kundens eksisterende teleselskap, redigere bort hoveddelen av salgssamtalen fra en lydfil og utgi seg for å være kundens eksisterende rådgiver med uriktig informasjon om at de flyttes over til et billigere abonnement er svært alvorlig.

Svar fra Phonero
05.04.2023 08:25

Hei, Andreas! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.

Vidunderlige Phonero ordnet alt!

Omtale av  Morten

Alt er bra. Ordner og konverterer lydfiler og får alt satt sammen:) Jeg vet ikke om noe som kunne vært bedre!

Svar fra Phonero
05.04.2023 08:24

Så hyggelig å lese omtalen din, Morten 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.

Rask og effektiv kundesupport :-)

Omtale av  Stig P

Fikk ordnet sentralbordet mitt på en to tre, slik at påskeferien ordnet seg greit.

Svar fra Phonero
05.04.2023 08:26

Så bra vi kunne hjelpe deg med åpningstidene i påskeferien! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊Hilsen Dina i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig nett og håpløs mobildekning. 5G betyr åpenbart 5 x NG. Telia

Omtale av  Jokolbjørn H

Bygger på erfaringer fra mors internett fra gamle Get og egen erfaring med mobil. Dårlige greier.... Aldri mer Telia...

Svar fra Phonero
05.04.2023 09:13

Hei Jokolbjørn! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.

Greie priser, og super service.

Omtale av  Audun

Profesjonell, rask, nøyaktig, og høflig. Enkle å komme i kontakt med.

Svar fra Phonero
05.04.2023 09:13

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Audun! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Må være ulovlig at man kjøper datapakker uten mulighet for rollover

Omtale av  Amund

Gå tom for data 2 dager før månedslutt, bruk masse penger på ny datapakke, men alt slettes når ny måned starter.

Svar fra Phonero
05.04.2023 09:14

Hei Amund! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.

God service

Omtale av  Cathrine

Veldig behjelpelig kundebehandler. Når det ikke gikk på mail så fikk vi det til pr tlf

Svar fra Phonero
05.04.2023 09:14

Så hyggelig å lese omtalen din, Cathrine 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.

Phonero ordner opp!

Omtale av  Michael W

Kollega skulle ta i bruk sitt nye phoneromobilabonnement og fekk porterinngstidpunkt og alt. Phonero sendte simkortet for 4 dager sidan - men var enda ikkje kommen fram. Phonero har tidlegare sendt ut konvolutter med simkort som eg fekk bruk for. Med god hjelp frå support blei dette ordna på 1,2,3. HAr ordna fleire slike konvolutter. Det saman med nytt grensesnitt på https://dinbedrift.phonero.no er helmaks. Føler meg godt ivaretatt og da kan eg tåle og chatrobot som var god - men som sendte meg over til ekte person når den skjønte at problemet var litt for komplisert.

Svar fra Phonero
05.04.2023 09:17

Tusen takk for en kjempe fin omtale, Michael😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svært uprofesjonell

Omtale av  Mons

Gir direkte feil og misvisende info over telefonsalg. Svært uprofesjonell kundebehandling i ettertid.

Svar fra Phonero
05.04.2023 09:18

Hei Mons! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR