Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra mobiloperatør med super kundeservice. Får rask og god hjelp til dei utfordringer og spørsmåla eg måtte ha.
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Johannes😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Skulle gjerne sett at det hadde vært noe support gjennom påsken også.
Hei Hilde! Takk for tilbakemeldingen din 😊 Selv om kundebehandlerne våre er noen skikkelige superhelter, må de også ha litt hvile. Utenom åpningstidene er det vår supre chatbot Phonelia som holder fortet. Hun hjelper deg mer enn gjerne med det du trenger hjelp til. Det beste av alt – hun er tilgjengelig 24/7! Hilsen Dina i Phonero
Vi har vært kunde hos Phodero i 4 måneder. Vi var ikke fornøyd med opplevelsen fordi de pleide gang på gang å belaste oss med høyere kostnader enn avtalt. I tillegg lovet en selger oss muligheten å dele nett mellom familiemedlemmer, men det var løgn. I Februar 2023 valgte vi å bytte abonnement til en annen leverandør. Vi er en familie på 5 stk. som alle var kunder hos Phonero. Først så belaster de oss 18 750kr, det skjønner vi fordi det er et bruddgebyr siden vi hadde bindingstid hos dem. Vi har ikke betalt den fakturaen enda, så sender Phonero en til faktura, denne gangen på 30 000kr. Hva er dette for noe??? Det er nesten som om Phonero ikke tåler å miste kunder. Vi forventet mye bedre av et slikt selskap. Vil ikke anbefale til noen som helst.
Hei Ammar! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Appen er veldig bra. Fungerer. Fått veldig bra service på kundeservice når jeg har hatt behov for å kontakte dem. Kunne vært bedre dekning i enkelte områder.
Så gøy å høre at du er fornøyd med appen vår! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊Hilsen Dina i Phonero.
Fikk rask hjelp. Hyggelig og imøtekommende person fra Phonero. Feilen ble funnet.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Ble kontaktet av hyggelig selger, sa det var viktig for meg å ha en person å kontakte om jeg/vi hadde spørsmål vedr. Abbonement. Selger sa jeg fikk han som kontakt. Prøvd en rekke ganger å få kontakt med han, kommer bare på tlf svarer. Fikk mail om avtale, reagerte på 24 mnd bindingstid. Dette ble det ikke sagt noe om. Nå må vi betale kr. 3000,- for å bryte, selvom Abbonement ikke gjelder enda. Skrevet 3 mail, ikke fått svar, ringt 4 ganger og alle har sagt de skal ordne opp. Fikk mail idag av en sjef som forteller at angrefrist ikke gjelder på bedrift, sikkert riktig, men utrolig dårlig service. Å unnlate å svare på mail, virker på meg veldig uprofesjonelt. Dette vil jeg ikke godta.
Hei Rune! Dette vil jeg gjerne se nærmere på. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Er fornøyd med løsningen og servicen. Veldig blide og hjelpsomme når vi ringer kundeservice
Tusen takk for omtalen din, Geir! Vi er veldig glad for å ha deg som vår kunde 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Phonero ringer opp tidligere næringsdrivende i pensjonsalder og utgir seg for å være deres eksisterende teleselskap med spørsmål om de ønsker en bedre avtale. Når kunden ønsker å kansellere bestillingen truer Phonero med bruddgebyr og sender over en mp3-fil klippet i kantene uten selgerens beskrivelse av tilbudet som dokumentasjon på at kunden skal ha forstått sin nye avtale. Å utgi seg for å være kundens eksisterende teleselskap, redigere bort hoveddelen av salgssamtalen fra en lydfil og utgi seg for å være kundens eksisterende rådgiver med uriktig informasjon om at de flyttes over til et billigere abonnement er svært alvorlig.
Hei, Andreas! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Alt er bra. Ordner og konverterer lydfiler og får alt satt sammen:) Jeg vet ikke om noe som kunne vært bedre!
Så hyggelig å lese omtalen din, Morten 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
Fikk ordnet sentralbordet mitt på en to tre, slik at påskeferien ordnet seg greit.
Så bra vi kunne hjelpe deg med åpningstidene i påskeferien! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊Hilsen Dina i Phonero.
Bygger på erfaringer fra mors internett fra gamle Get og egen erfaring med mobil. Dårlige greier.... Aldri mer Telia...
Hei Jokolbjørn! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Profesjonell, rask, nøyaktig, og høflig. Enkle å komme i kontakt med.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Audun! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Gå tom for data 2 dager før månedslutt, bruk masse penger på ny datapakke, men alt slettes når ny måned starter.
Hei Amund! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Veldig behjelpelig kundebehandler. Når det ikke gikk på mail så fikk vi det til pr tlf
Så hyggelig å lese omtalen din, Cathrine 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
Kollega skulle ta i bruk sitt nye phoneromobilabonnement og fekk porterinngstidpunkt og alt. Phonero sendte simkortet for 4 dager sidan - men var enda ikkje kommen fram. Phonero har tidlegare sendt ut konvolutter med simkort som eg fekk bruk for. Med god hjelp frå support blei dette ordna på 1,2,3. HAr ordna fleire slike konvolutter. Det saman med nytt grensesnitt på https://dinbedrift.phonero.no er helmaks. Føler meg godt ivaretatt og da kan eg tåle og chatrobot som var god - men som sendte meg over til ekte person når den skjønte at problemet var litt for komplisert.
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Michael😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Gir direkte feil og misvisende info over telefonsalg. Svært uprofesjonell kundebehandling i ettertid.
Hei Mons! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.