Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei, kunne ikke PIN koden, så fikk ikke åpnet SIM kortet etter oppdatering. Prøvde logge inn får å finne kode, men der ble sendt kode på sms… Burde vært valg; sms eller e-post. Måtte vente til dere åpnet kl 08:00 for å få hjelp. Telefonsamtalen var forøvrig fantastisk Anne-Rita
Takk for tilbakemeldingen din, Annerita. Den setter vi stor pris på 😊 Jeg skal ta ønsket ditt med videre til våre utviklere! Hilsen Dina i Phonero.
Veldig god support og bistand for å sette opp fraværsmelding i bedriftsnett !
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
Eg fekk ikkje mottatt eller sendt MMS meldingar. Tok kontakt med Phonero, og dei ordna det slik at eg no kan ta i mot og sende MMS. Kort telefonsamtale og alt var i orden. Veldig bra.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
God service, hjelp og oppfølging hver gang- det er godt i en hektisk hverdag!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Kunnskapsrikt og raskt. Skjønte problemstillingen.
Så hyggelig å lese omtalen din😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Som sagt servicen er heilt på topp nå eg treng hjelp, men litt dårleg dekning enkelte plasser i kommmunen. Selger lova at eg skulle få tilbake bruddgebyret på 7000 kr då eg bytta tilbake til Phonero, men det skjedde ikkje😡
Hei Lars! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Jeg fikk beskjed om at *43# og ringt ut skulle aktivere funksjonen samtale venter, 4 av mine ansatte har nå testet, fungerte ikke for noen av de. Fint med tilbakemelding som fungerer når man først skal bruke tid på å komme gjennom til en person. Ellers strålende fornøyd. Mvh Inger
Hei Inger! Takk for en fin vurdering 😊 Jeg tar med tilbakemeldingen din videre internt hos oss og undersøker dette. Hilsen Dina i Phonero.
Rask og greit å få den hjelpen jeg trenger. Flinke og hyggelige.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Phonero leverer alle våre telefonitjenester, vi opplever det som en stabil tjeneste med rike integrasjonsmuligheter som gjør vår kundestøtte-avdeling mer effektiv. Kundeservicen svarer alltid raskt og løser alle problemer.
Så hyggelig å lese omtalen din! Veldig gøy å høre at du er fornøyd med tjenestene våre😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
God erfaring, veldig smooth overgang med god oppfølging. App og dataløsninger fremstår som intuitive og moderne. God nettbutikk.
Så hyggelig å lese omtalen din😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Fikk god hjelp med det jeg trengte hjelp til. Personalet var veldig grei og hjelpsom.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Dere er vennlige og hyggelige. Får alltid god hjelp de gangene jeg ringer.👍
Så hyggelig å lese tilbakemeldingen din, Mona! Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Ble lovt at de dekket inntil 3000,- i bruddgebyr ved å gå over til Phonero. Jeg opplyste om at jeg hadde telefon på nedbetaling i ICE men selger sa ikke et ord om at bruddgebyr ikke dekket utstyr. Jeg ble lurt og fikk ikke medhold da jeg klaget.
Hei Gaute! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Får alltid veldig god hjelp. Phonero tilbyr ekstra hjelp videre for det jeg spør om. De er så positive og alltid positive. Får så god hjelp her. Jeg er en medarbeider til Phonero i vår bedrift, og samme hva jeg spør etter er det hjelp og få, aldri forslag på at det kan jeg finne løsning på ved og gå inn på……. spørsmålet mitt blir alltid løst enten via telefon eller at Phonero gjør det. Er så utrolig fornøyd med dere. Spørsmålene nederst her føler jeg er vanskelig og svare på da vårt kundeforhold går på anbudsrunder.
Så hyggelig å lese, Marit ! Tusen takk for en fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Veldig fornøyd med total opplevelsen som bedriftskunde
Hei. Tusen takk for en kjempe fin omtale, Siw 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Mads i Phonero.
Ble nettopp ringt opp for x-te gang av en veldig pågående selger som lovte at alt blir bare billigere og grønne enger, hvis vi bytter fra ICE til Phonero. Og at DE eier nettet som ICE leier av de. MEN: Jeg vet at Phonero bruker Telia som har null dekning her og at det er ICE sitt eget nett vi bruker. I tillegg er det et bedriftsabbonement på 24 mnd bindingstid, som vi da altså ikke kunne ha brukt, hvis jeg hadde gått i fella. Makan til useriøs leter man lenge etter.
Hei Susanne! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.