Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4.5
4 032 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 032 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 032 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 848
585
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Raskt og enkelt å få hjelp

Omtale av  Robin

Fikk svar meget fort og hjelpen ble utført fort og tilfredsstillende

Svar fra Phonero
15.02.2023 08:38

Tusen takk for hyggelig omtale, Robin😊 Hilsen Dina i Phonero.

Veldig bra til å hjelpe å følge opp

Omtale av  Superalffi

bra til følg opp bestillinger og hjelpe med svar til ny løsninger og Veldig bra kunde kundesupport

Svar fra Phonero
15.02.2023 08:39

Så gøy å lese at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for at sammarbeidet fortsetter slik 😊Hilsen Dina i Phonero.

Påståelig selger

Omtale av  Arild T

Har en sak gående, selger sa ingenting om at prisen var uten moms eller at det ikke var 14 dager angrefrist, han påstår også at dekning er meget bra her jeg bor. Hadde besøk av min datter som bor i Oslo ho har den her mobiloperatøren, ho måte ut av huset og gå 100 meter for å få ringt, å kjøre over en kilometer for å kunne sende epost, håper det går bra for meg å jeg får kansellere avtale.

Svar fra Phonero
07.02.2023 10:08

Hei Arild. Slik skal det selvfølgelig ikke være! Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] Husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Mvh Mads Phonero

Bra bedriftsnett og rask kundeservice via vår kontaktperson

Omtale av  Linda

Bra bedriftsnett og rask kundeservice via vår kontaktperson, det er ikke mer å si :-)

Svar fra Phonero
07.02.2023 10:06

Hei. Tusen takk for fin omtale, Linda! Vi er veldig glad for at du er fornøyd med oss 😊 Mvh Mads Phonero

Gode priser og alltid tilgjengelig kundeservice

Omtale av  Øyvind H

Vi har i mange år nå vært kunde hos Phonero. Vår erfaring er at Phonero er en totalleverandør av teletjenester som tilfredsstiller våre behov. De har en rask og effektiv kundservice, og prisen har vist seg veldig god når vi har matchet mot andre leverandører.

Svar fra Phonero
07.02.2023 10:05

Hei Øyvind. Veldig hyggelig å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Behjelpelige ansatte og tett oppfølging

Omtale av  Anniken W. A

Phonero hjelper rask og har tett oppfølging i ettertid. Hyggelige ansatte som alltid bidrar til effektiv behandling av ulike problemstillinger.

Svar fra Phonero
07.02.2023 10:04

Hei Anniken . Tusen takk for en kjempe fin omtale 😊 Dette var super hyggelig å lese! Vi skal sørge for at det fortsetter sånn! Hilsen Mads, Phonero

Beste Service noensinne.

Omtale av  Sebastian

Veldig hyggelig service! Rask problemløsning. Samtalen var ren nytelse.

Svar fra Phonero
07.02.2023 09:59

Hei Sebastian. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk 😊 Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero

Phonero ringer på privatnummer og gir tilbud på bedriftsavtaler

Omtale av  Thomas W

Phonero ringte meg, jeg var interessert i noe billigere enn jeg hadde. Var solgt inn tidlig i samtalen, og da jeg mot slutten ble informert om at abonnementet måtte stå på enkeltmannsforetaket mitt for at jeg skulle få den gode prisen, tenkte jeg ikke over, og ble ikke gjort oppmerksom på konsekvensen av å tegne abonnementet med mitt foretak. Her er konsekvensene - mva tilkommer (det ble ikke billigere, tvert om) - det er betydelig dårligere dekning der jeg er vant til å ha full dekning - de har er bruddgebyr på 3000kr Har vært i kontakt med kundeservice for å si ifra. Føler meg lurt! Vil dele mine erfaringer med så mange som mulig, selv om jeg føler meg litt dum som gikk på «svindelen»

Svar fra Phonero
07.02.2023 09:58

Hei Thomas. Vi takker for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Informasjon om bedriftsavtaler skal fremgå svært tydelig. Vi ønsker derfor å undersøke dette. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero

Veldig god service!

Omtale av  Åse

Fikk rask hjelp på en hyggelig måte. Nettopp fått nytt abb og hadde ikke endret pinkode. Var på reise og gikk tom for strøm, så var veldig fint å få hjelp!

Svar fra Phonero
07.02.2023 09:55

Hei Åse. Godt å se at du er fornøyd. 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero

Knallbra service

Omtale av  Bjørn

Trengte litt hjelp på nettsidene der ventetiden for og få hjelp var ca 20 sec. Fikk hjelp og alt er bare 100%.

Svar fra Phonero
07.02.2023 09:55

Hei Bjørn. Så hyggelig å lese at du er fornøyd! Det setter vi stor pris på 😊 Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fraråder alle som vurderer å bytte til Phonero

Omtale av  Terje H

Ved inngåelse av avtale ble det gitt løfter som selskapet ikke var i nærheten av å kunne levere. Til tross for delvis innrømmelse av manglende levering i henhold til avtale ved kontraktsinngåelse, avviser selskapet kansellering av abonnementer og påberoper seg rett til å kreve gebyr ved eventuell oppsigelse. En arrogant holdning hos kundeservice gjør det ikke enklere å komme fram til akseptable løsninger, (+ at det kan ta opp til en time å få kontakt med nevnte service). Phonero er nok bra for Phonero, men der slutter også det som er bra. Hold deg så langt unna Phonero som mulig.

Svar fra Phonero
07.02.2023 09:54

Hei Terje. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker å se nærmere på dette. Send oss gjerne en epost til [email protected] med ditt telefonnummer og gjerne detaljer om saken, så tar vi kontakt. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero

Håpløst mobiloperatør!

Omtale av  Dvergart

Hold dere unna det dritt selskapet! Er kun ute etter dine penger. Etter å svare "ja" på en avtale via telefon, fikk jeg bindingstid på 24 mnd og eventuell bruddgebyr på 3000 eks. moms. Håper alle leser omtalene fra andre kunder før de signerer noe som helst!

Svar fra Phonero
02.02.2023 13:46

Hei. Så kjedelig å lese om din opplevelse av og hos Phonero. Sånn skal det ikke være. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send gjerne en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero

Bra kundeservice!

Omtale av  Kathinka B

Rask og effektiv support for bedriften, når jeg hadde behov for det!

Svar fra Phonero
01.02.2023 08:55

Hei Kathinka. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero

Meget god hjelp og service!

Omtale av  Stian

Trengte hjelp vedr svar-mld. Meget god hjelp og service! Informativ. Serviceinstilt. Interessert og lyttende. Løsninsorientert. TAKK.

Svar fra Phonero
01.02.2023 08:55

Hei Stian. Tusen takk for fin omtale! Dette var hyggelig å lese 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter sånn! Mvh Mads Phonero

God kundeservice og fornuftig pris.

Omtale av  Frakt S. S. A

Vi har sentralbordløsning med både mobil og iptelefoner i bedriften. Dette fungerer utmerket. Og skulle det være behov for bistand har vi truffet bare hyggelige og løsningsorienterte ansatte uten lang ventetid. Vi blir også fulgt opp med kampanjer og gode priser.

Svar fra Phonero
01.02.2023 08:54

Hei. Så godt å se at dere er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din 😊 Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God og eksakt info

Omtale av  Tor

Opplever at kundeservice forstår mine spørsmål, og at de er konkrete, informative og direkte i tilbakemeldingen. Lett og følge anvisning og veiledning som blir gitt.

Svar fra Phonero
01.02.2023 08:52

Hei Tor. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet 😊 Hilsen Mads, Phonero

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR