Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God dekning, kundeservice, alt i alt veldig fornøyd med Phonero!
Hei Stian. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Jeg har kun gode erfaringer med Phonero. Uansett om det er til Kundeservice eller Kreditt, får jeg alltid svar samme dag så lenge jeg sender mail i løpet av arbeidstiden. Får alltid et veldig godt og utfyllende svar fra hyggelige medarbeidere. Får alltid den hjelpen jeg trenger, pluss litt til.
Hei Kristian. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, disse gode samarbeidene gjorde at vi klarte å bli beste kundeservice for bedrifter, kåret av EPSI 2021. Ha en flott dag videre. Hilsen Mads, Phonero
Jeg hadde behov for fort at få et nytt tele abonnement. Det ordnet Phonero med en gang!
Hei Ole. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero
Bedre dekning enn Telenor, fungerer bedre enn noe annet abbonement på hytta
Hei Wenche. Så gøy å se at du er fornøyd med vår dekning! Vi skal være først i Norge med landsdekkende 5G og allerede nå har over 2 millioner tilgang til 5G fra Telia - Det er vi stolte av. Ha en fin dag Hilsen Mads, Phonero
Rask og hjelpsom kundeservice, som verdettes høyt :-)
Hei Petter. Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden :) Hilsen Mads, Phonero
Kundeservice er meget bra. Hyggelig og effektivt. Dekning er upåklagelig. Kostnadsmessig rimelig. Pålitelig. Det kan være bindingstid med avbruddsgebyr på noe.
Hei Øyvind. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk! Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
God dekning og veldig løsningsorientert service. Bruker mine abbonenent fra min fiskebåt ,dekning til havs kan selvsagt bli bedre , men det gjelder også andre operatører
Hei Einar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero
Hyggelig og behjelpelig mann som også hadde god tålmodighet 😃
Hei Hege. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero
Har alltid god opplevelse med Phonero kundeservice. Meget hyggelige ansatte er flinke til å finne løsninger på utfordringer jeg trenger hjelp til.
Hei Saima. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret vårt. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero
Min erfaring med Phonero er at de er gode på kundeservice. Det gis god og rask tilbakemelding ved ulike forespørsler. Min erfaring i forhold til mitt bruk av Phonero har jeg pr dato ingen innspill på hva som kan bli bedre.
Hei Elin. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Vi er fornøyd med sentralbordløsningen og prisene på tjenestene deres. Svartid på henvendelser er tilfredsstillende
Hei Marianne. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Tok seg tid og satt seg inn i utfordringen! Veiledet på nett slik at vi fant utfordringen og kom på nett igjen!
Hei Gisle. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss og vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Kjemperask og veldig god kundeservice. Tok forbindelse via chat funksjon og denne var suveren
Hei Kim. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Vi opplever svært sjelden problemer med våre abonnementer. Kundeservice er lett tilgjengelig og raske til å hjelpe oss når vi har behov for dette. I tillegg er prisene på et hyggelig nivå.
Hei Espen. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte EPSI vinnere av beste kundesenter i bedriftsmarkedet og tilbakemeldingen din motiverer oss til å fortsette forbedringen. Hilsen Mads, Phonero
Jeg er virkelig ikke blandt dem som tenker mest på mitt mobilabonnement - det viktigste er at det bare fungerer i hverdagen slik som det skal. Har ved flere anledninger opplevd positive samtaler med kundebehandler hvor jeg syntes kommunikasjonen var uventet god.
Hei Anne. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er stolte av å være beste kundesenter for bedrifter, kåret av EPSI 2021. Vi gir oss ikke der og vil fortsette å jobbe for bedre forståelse av deres behov og ønsker. Ha en fin dag. Hilsen Mads, Phonero
Som ansatt i ett firma som bruker Phonero, er jeg overraskende fornøyd. Er periodevis storforbruker av data både i jobb og privat. Da fungerer det utmerket med 3 SIM kort, ett vanlig… ett tvilling og ett datasim. Disse deler på datamengden som jeg da enkelt kan øke ved bruk av app. God dekning og raskt nett hvis det ikke er altfor langt mellom husene.
Hei Petter. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero