Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask og god kundeservice. Hyggelige ansatte, bra dekning og pris.
Hei Alexander. Så gøy å se at du er fornød med kundeservice, priser og dekning :) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Utrolig god service. Fikk hjelp med en gang, og fikk i tillegg en rask og enkel innføring i produktet jeg fikk tilgang til uten å spørre. Generelt ellers fungerer sentralbordet ekstremt godt. Anbefales!
Hei Tina. Utrolig gøy å se at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vi er stolte EPSI vinnere av beste kundeservice for bedrifter i 2021, og Bytt-favoritt i samme periode. Vi gir oss ikke der, og vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Jeg er svært fornøyd med Phonero og kunderservicen deres. Alltid rask og positiv respons når jeg er i kontakt med dem. Kan absolutt anbefales videre.
Hei Merete. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, disse gode samarbeidene gjorde at vi klarte å bli beste kundeservice for bedrifter, kåret av EPSI 2021. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero
Meget bra service.Hyggelig person som jeg var i kontakt med.Har ingen negative ting å bemerke.
Hei Karl. Takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Vi byttet til Phonero for mange år siden og er kjempefornøyd . Bedrift nett sentralbord er kjempelett og bruke og virker veldig bra.
Hei Morten. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Har gode erfaringer med Phonero fra før der jeg faktisk ble oppringt og fortalt at jeg kunne få noe billigere i eksisterende mobile bredbånd. Ble også oppringt da kundebehandler spurte om alt var greitt! Bruddgebyret er jeg ikke fornøyd med da også Phonero er et selskap i Telia og faktura fra Phonero kommer fra Telia. Det virker veldig rart. Kan ikke huske at selgeren fra Phonero opplyste om 24 mnd. bindingstid. Selgeren fra Telia sa heller ingen ting om det. Jeg er sjølsagt klar over at jeg burde ha sjekka det som stod i avtalen. Har snakket med to kundebehandlere som skulle sjekke ut om jeg kunne få slippe bruddgebyret. De har ikke kontaktet meg tilbake. Den siste kundebehandleren har gjort en god jobb! Tok kontakt og ordna opp! Takk for det!
Hei Per. Takk for god tilbakemelding. Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler og at avbestillingsgebyr faktureres dersom man sier opp innenfor avtaletiden, vi beklager om dette ikke kom tydelig nok frem i salgsprosessen. Godt å se ting løste seg til slutt :) Hilsen Mads, Phonero
Bra service og rask positiv hjelp når trenger det🎯
Hei Nils. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Totalt sett veldig godt fornøyd med god service.👍🤓
Hei Hp. Så flott å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Hørte om Phonero gjennom venner. Tok kontakt og fikk super service fra første stund. Problemfri overføring, anbefales 🤩
Hei Gunn. Godt å se at du er fornøyd med overgangen til Phonero :-) Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Følger opp kundene, medarbeiderne virker kompetente, løsningsorientert - og ikke minst hyggelig, også når en har glemt regninga😉. Da ringer de faktisk vennlig opp.
Hei. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Tusen takk for fin tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Fikk svar på det jeg lurte på og selvom ikke phonero hadde tjenesten jeg ønsket å benytte fikkjeg forslag til en annen tjenesteleverandør som jeg kunne beniytte for dette. Strålende fornøyd.
Hei, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Phonero for bedrift knuser min tidligere leverandør Telenor Bedrift på pris og kundeservice!
Hei Torjus. Så gøy å se at du er fornøyd med prisen og vår kundeservice! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Fikk svar på det jeg lurte på og hjelp til å få det på plass i vår sentralbordløsning.
Hei Thomas. Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Mads, Phonero
Vi er ett salgsforetak som i utgangspunktet var noe skeptiske til å gå fra Telenor til Phonero. Vi ble derimot overtalt med lovnader om den beste dekning, ingen skjulte kostnader og den beste kundeservice i landet. Etter litt over ett år er vår erfaring at vi oppnår vekslende dekning, og spesielt problemer med å ringe til og fra utlandet (også oppkoblingsproblemer internt i Norge). Vi har også kjøpt inn ny telefon til en våre ansatte, da kundeservice hos Phonero mente det var feil med hardware og ikke linjen. Erfaringen er derimot den samme også med ny telefon. Da vi nå ønsker å bytte tilbake til Telenor, finnes det en bestemmelse som vi ikke ble informert om (den står derimot i vilkårenes kapittel 10.3). Det er nemlig dobbelt bruddgebyr dersom man ønsker å bytte operatør før det er gått 24 mnd. Dette ble vi ikke opplyst om, selv om vi spesifikt ga inntrykk av at vi er skeptiske - men vi ble lovet at alt var så enkelt og problemfritt for oss. Vi var som sagt skeptiske, så vi gikk mange runder om bestemmelser, vilkår, dekning etc så det er klart vi burde gått gjennom vilkårene punkt for punkt med selger i Phonero. Gjennomgangen ble nok for overordnet, hvor vi stolte på selgers ord. Dette med dobbelt bruddgebyr de første 2 årene ble ikke nevnt med ett ord. Vi ble derimot bedt om å gi de litt tillitt. Det gjorde vi, men det angrer vi på nå. Det er mulig dette er noe alle vet om, men vi hadde ikke denne erfaringen, i og med at vi har vært tilknyttet Telenor i alle år. Vi ble informert om bruddgebyr, og dette var 3.000 kr pr abonnement. Dette "vanlige" bruddgebyr gjelder tydeligvis kun etter 24 måneder, så for de som vurderer å gå over til ny operatør - vær klar over at man er mer eller mindre låst til denne operatøren i 2 år før man "kostnadsfritt" kan bytte. Vi har nå purret på svar fra Phonero omkring dette 5 ganger siden 25.05.2022. Har bedt om en forklaring, og vi har bedt om hvor hjemmel for slikt dobbelt gebyr er bestemt. vi fant hjemmelen til sist selv, og vi venter fortsatt på svar. Så at de har landets beste kundeservice er nok også feil.
Hei Øivind. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Det er synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Nå kjenner ikke jeg saken din i detalj så håper du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Jeg hadde problemer, med phonero brukte mye tid på å hjelpe meg. Det gikk bra til slutt. Takk. Et lite minus for lang ventetid innledningsvis. Knut M.
Hei Knut. Tusen takk for tilbakemelding! Godt å se problemene løste seg til slutt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero
Rask og god dekning med et høyt og kundevennlig servicenivå.
Hei Thor. Så gøy å se at du er fornøyd med vår dekning og kundeservice! Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen Hilsen Mads, Phonero