Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4 084 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 084 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 084 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 893
590
101
59
441
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig bra

Omtale av  Alexander

Rask og god kundeservice. Hyggelige ansatte, bra dekning og pris.

Svar fra Phonero
21.06.2022 08:39

Hei Alexander. Så gøy å se at du er fornød med kundeservice, priser og dekning :) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero

Kjempegod service

Omtale av  Tina

Utrolig god service. Fikk hjelp med en gang, og fikk i tillegg en rask og enkel innføring i produktet jeg fikk tilgang til uten å spørre. Generelt ellers fungerer sentralbordet ekstremt godt. Anbefales!

Svar fra Phonero
21.06.2022 08:36

Hei Tina. Utrolig gøy å se at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vi er stolte EPSI vinnere av beste kundeservice for bedrifter i 2021, og Bytt-favoritt i samme periode. Vi gir oss ikke der, og vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero

Profesjonell, med kort responstid.

Omtale av  Merete

Jeg er svært fornøyd med Phonero og kunderservicen deres. Alltid rask og positiv respons når jeg er i kontakt med dem. Kan absolutt anbefales videre.

Svar fra Phonero
21.06.2022 08:31

Hei Merete. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, disse gode samarbeidene gjorde at vi klarte å bli beste kundeservice for bedrifter, kåret av EPSI 2021. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero

Meget bra service.

Omtale av  Karl

Meget bra service.Hyggelig person som jeg var i kontakt med.Har ingen negative ting å bemerke.

Svar fra Phonero
21.06.2022 08:28

Hei Karl. Takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero

Topp service

Omtale av  Morten N

Vi byttet til Phonero for mange år siden og er kjempefornøyd . Bedrift nett sentralbord er kjempelett og bruke og virker veldig bra.

Svar fra Phonero
21.06.2022 08:17

Hei Morten. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Perfekt - unntatt bruddgebyr

Omtale av  Per

Har gode erfaringer med Phonero fra før der jeg faktisk ble oppringt og fortalt at jeg kunne få noe billigere i eksisterende mobile bredbånd. Ble også oppringt da kundebehandler spurte om alt var greitt! Bruddgebyret er jeg ikke fornøyd med da også Phonero er et selskap i Telia og faktura fra Phonero kommer fra Telia. Det virker veldig rart. Kan ikke huske at selgeren fra Phonero opplyste om 24 mnd. bindingstid. Selgeren fra Telia sa heller ingen ting om det. Jeg er sjølsagt klar over at jeg burde ha sjekka det som stod i avtalen. Har snakket med to kundebehandlere som skulle sjekke ut om jeg kunne få slippe bruddgebyret. De har ikke kontaktet meg tilbake. Den siste kundebehandleren har gjort en god jobb! Tok kontakt og ordna opp! Takk for det!

Svar fra Phonero
17.06.2022 13:42

Hei Per. Takk for god tilbakemelding. Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler og at avbestillingsgebyr faktureres dersom man sier opp innenfor avtaletiden, vi beklager om dette ikke kom tydelig nok frem i salgsprosessen. Godt å se ting løste seg til slutt :) Hilsen Mads, Phonero

Får hjelp når trenger det

Omtale av  Nils R

Bra service og rask positiv hjelp når trenger det🎯

Svar fra Phonero
17.06.2022 13:30

Hei Nils. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero

VELDIG GOD SERVICE

Omtale av  Hp

Totalt sett veldig godt fornøyd med god service.👍🤓

Svar fra Phonero
17.06.2022 13:26

Hei Hp. Så flott å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero

Super service 🤩

Omtale av  Gunn K. G

Hørte om Phonero gjennom venner. Tok kontakt og fikk super service fra første stund. Problemfri overføring, anbefales 🤩

Svar fra Phonero
17.06.2022 13:20

Hei Gunn. Godt å se at du er fornøyd med overgangen til Phonero :-) Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero

Flinke med kunde og hjelpsomme.

Omtale av  Tore

Følger opp kundene, medarbeiderne virker kompetente, løsningsorientert - og ikke minst hyggelig, også når en har glemt regninga😉. Da ringer de faktisk vennlig opp.

Svar fra Phonero
16.06.2022 08:35

Hei. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Tusen takk for fin tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Strålende fornøyd ( bedriftskunde)

Omtale av  Kjempetøffno

Fikk svar på det jeg lurte på og selvom ikke phonero hadde tjenesten jeg ønsket å benytte fikkjeg forslag til en annen tjenesteleverandør som jeg kunne beniytte for dette. Strålende fornøyd.

Svar fra Phonero
16.06.2022 08:25

Hei, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero

En kundeservice som bryr seg om kundene!

Omtale av  Torjus S

Phonero for bedrift knuser min tidligere leverandør Telenor Bedrift på pris og kundeservice!

Svar fra Phonero
16.06.2022 08:19

Hei Torjus. Så gøy å se at du er fornøyd med prisen og vår kundeservice! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero

Bra og problemfri kundeservice

Omtale av  Thomas

Fikk svar på det jeg lurte på og hjelp til å få det på plass i vår sentralbordløsning.

Svar fra Phonero
16.06.2022 08:12

Hei Thomas. Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Mads, Phonero

Ikke svar på forespørsler fra kundeservice og "skjulte" bruddgebyr

Omtale av  Øivind

Vi er ett salgsforetak som i utgangspunktet var noe skeptiske til å gå fra Telenor til Phonero. Vi ble derimot overtalt med lovnader om den beste dekning, ingen skjulte kostnader og den beste kundeservice i landet. Etter litt over ett år er vår erfaring at vi oppnår vekslende dekning, og spesielt problemer med å ringe til og fra utlandet (også oppkoblingsproblemer internt i Norge). Vi har også kjøpt inn ny telefon til en våre ansatte, da kundeservice hos Phonero mente det var feil med hardware og ikke linjen. Erfaringen er derimot den samme også med ny telefon. Da vi nå ønsker å bytte tilbake til Telenor, finnes det en bestemmelse som vi ikke ble informert om (den står derimot i vilkårenes kapittel 10.3). Det er nemlig dobbelt bruddgebyr dersom man ønsker å bytte operatør før det er gått 24 mnd. Dette ble vi ikke opplyst om, selv om vi spesifikt ga inntrykk av at vi er skeptiske - men vi ble lovet at alt var så enkelt og problemfritt for oss. Vi var som sagt skeptiske, så vi gikk mange runder om bestemmelser, vilkår, dekning etc så det er klart vi burde gått gjennom vilkårene punkt for punkt med selger i Phonero. Gjennomgangen ble nok for overordnet, hvor vi stolte på selgers ord. Dette med dobbelt bruddgebyr de første 2 årene ble ikke nevnt med ett ord. Vi ble derimot bedt om å gi de litt tillitt. Det gjorde vi, men det angrer vi på nå. Det er mulig dette er noe alle vet om, men vi hadde ikke denne erfaringen, i og med at vi har vært tilknyttet Telenor i alle år. Vi ble informert om bruddgebyr, og dette var 3.000 kr pr abonnement. Dette "vanlige" bruddgebyr gjelder tydeligvis kun etter 24 måneder, så for de som vurderer å gå over til ny operatør - vær klar over at man er mer eller mindre låst til denne operatøren i 2 år før man "kostnadsfritt" kan bytte. Vi har nå purret på svar fra Phonero omkring dette 5 ganger siden 25.05.2022. Har bedt om en forklaring, og vi har bedt om hvor hjemmel for slikt dobbelt gebyr er bestemt. vi fant hjemmelen til sist selv, og vi venter fortsatt på svar. Så at de har landets beste kundeservice er nok også feil.

Svar fra Phonero
14.06.2022 12:11

Hei Øivind. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Det er synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Nå kjenner ikke jeg saken din i detalj så håper du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero

Tålmodig hjelper.

Omtale av  Knut M

Jeg hadde problemer, med phonero brukte mye tid på å hjelpe meg. Det gikk bra til slutt. Takk. Et lite minus for lang ventetid innledningsvis. Knut M.

Svar fra Phonero
09.06.2022 10:57

Hei Knut. Tusen takk for tilbakemelding! Godt å se problemene løste seg til slutt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Gode tjenester!

Omtale av  Thor

Rask og god dekning med et høyt og kundevennlig servicenivå.

Svar fra Phonero
09.06.2022 10:48

Hei Thor. Så gøy å se at du er fornøyd med vår dekning og kundeservice! Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen Hilsen Mads, Phonero

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR