Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4 084 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 084 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 084 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 893
590
101
59
441
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 084 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd med Phonero..

Omtale av  Helge B

Har bare positivt å si om Phonero jeg. Sier opp min avtale på grunn av at jeg har mistet min summe tone og telefonen er frakoblet får 3 uker siden.

Svar fra Phonero
21.06.2022 08:53

Hei Helge. Så hyggelig å se at du er fornøyd :) Vi setter pris på din tilbakemelding og er her om du skulle ønske å bli kunde igjen. Hilsen Mads, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig bra

Omtale av  Alexander

Rask og god kundeservice. Hyggelige ansatte, bra dekning og pris.

Svar fra Phonero
21.06.2022 08:39

Hei Alexander. Så gøy å se at du er fornød med kundeservice, priser og dekning :) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero

Kjempegod service

Omtale av  Tina

Utrolig god service. Fikk hjelp med en gang, og fikk i tillegg en rask og enkel innføring i produktet jeg fikk tilgang til uten å spørre. Generelt ellers fungerer sentralbordet ekstremt godt. Anbefales!

Svar fra Phonero
21.06.2022 08:36

Hei Tina. Utrolig gøy å se at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vi er stolte EPSI vinnere av beste kundeservice for bedrifter i 2021, og Bytt-favoritt i samme periode. Vi gir oss ikke der, og vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero

Profesjonell, med kort responstid.

Omtale av  Merete

Jeg er svært fornøyd med Phonero og kunderservicen deres. Alltid rask og positiv respons når jeg er i kontakt med dem. Kan absolutt anbefales videre.

Svar fra Phonero
21.06.2022 08:31

Hei Merete. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, disse gode samarbeidene gjorde at vi klarte å bli beste kundeservice for bedrifter, kåret av EPSI 2021. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero

Meget bra service.

Omtale av  Karl

Meget bra service.Hyggelig person som jeg var i kontakt med.Har ingen negative ting å bemerke.

Svar fra Phonero
21.06.2022 08:28

Hei Karl. Takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Topp service

Omtale av  Morten N

Vi byttet til Phonero for mange år siden og er kjempefornøyd . Bedrift nett sentralbord er kjempelett og bruke og virker veldig bra.

Svar fra Phonero
21.06.2022 08:17

Hei Morten. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero

Perfekt - unntatt bruddgebyr

Omtale av  Per

Har gode erfaringer med Phonero fra før der jeg faktisk ble oppringt og fortalt at jeg kunne få noe billigere i eksisterende mobile bredbånd. Ble også oppringt da kundebehandler spurte om alt var greitt! Bruddgebyret er jeg ikke fornøyd med da også Phonero er et selskap i Telia og faktura fra Phonero kommer fra Telia. Det virker veldig rart. Kan ikke huske at selgeren fra Phonero opplyste om 24 mnd. bindingstid. Selgeren fra Telia sa heller ingen ting om det. Jeg er sjølsagt klar over at jeg burde ha sjekka det som stod i avtalen. Har snakket med to kundebehandlere som skulle sjekke ut om jeg kunne få slippe bruddgebyret. De har ikke kontaktet meg tilbake. Den siste kundebehandleren har gjort en god jobb! Tok kontakt og ordna opp! Takk for det!

Svar fra Phonero
17.06.2022 13:42

Hei Per. Takk for god tilbakemelding. Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler og at avbestillingsgebyr faktureres dersom man sier opp innenfor avtaletiden, vi beklager om dette ikke kom tydelig nok frem i salgsprosessen. Godt å se ting løste seg til slutt :) Hilsen Mads, Phonero

Phonero har 4 084 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR