Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde glemt PIN koden til mobilen, da abonnementet er nytt og jeg ikke hadde byttet til eget. Kom raskt igjennom på tlf og fikk utmerket hjelp. Den ansatte var nøye på å sjekke ut om jeg var «ekte» på en hyggelig måte.
Tusen takk for omtalen, Sigrid! 😊 Det er godt å høre at du opplevde topp kundeservice og at du fikk rask og profesjonell hjelp. Hilsen Mads i Phonero.
Stabilt og bra. Bra dekning. Bra pris. Tilgjengelig kundeservice
Tusen takk for hyggelig omtale, Paul ! 😊 Vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads i Phonero.
Hyggelig og hjelpsom. Fikk den informasjonen jeg hade behov for.
Så hyggelig å høre, Leif ! 😊Tusen takk for du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Meget fornøyd med servicen og abonnementet. Bra dekning de fleste steder :)
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Ketil! 😊 Tusen takk ! Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Mads i Phonero.
God og rask service, imøtekommende og løsningsorienterte medarbeidere. Kort ventetid på telefonen, noe som ikke er en selvfølge i dag.
Tusen takk for tilbakemelding, Bjørn ! 😊 Det gleder oss å høre at du er fornøyd med opplevelsen din hos oss. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig fornøyd. Fikk raskt hjelp om e sim kortet mitt
Tusen takk for hyggelig omtale, Preben! 😊 Vi setter pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Utmerket kundebehandling, rask respons på min henvendelse
Tusen takk for din tilbakemelding, Øyvind ! 😊 Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Hilsen Mads i Phonero.