Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Phonero er greit på mange måter, men service er varierende og grensenittet til administrasjon/sentralbord-løsningene trenger oppfriskning – er langt i fra intuitivt nok slik det er nå. Totalt sett bruker vi Phonero ennå og ser ikke særlig fortrinn hos noen av konkurrentene.
Heisann. Så bra at dere totalt sett bruker Phonero! Vi jobber alltid for å bli bedre og din tilbakemelding er viktig for oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe dere med deres sentralbordløsning og tilpasse deres løsning til deres behov. Vi tar også gjerne mot innspill til hva du mener trenger oppfriskning og eventuelt også nye funksjoner. Send oss gjerne en epost på [email protected], legg ved navn og nummer. Hilsen Christer, Phonero
Rask svar på telefonhenvendelse. Problemet jeg hadde ble løst der og da.
Hei, Bente. Tusen takk for fin tilbakemelding! Så godt å se at problemet ble løst. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Ble oppringt mange ganger av selger som presenterer seg som Telia. Ble forsikret om å få billigere og bedre abonnement enn det jeg hadde. Masse rot med bestillinga, mye dårligere abonnement enn det jeg hadde, umulig å få svar fra selger. Mye høyere regning enn forespeilet. Utrolig lite fornøyd. Gikk tilbake til Ice. Kjempefornøyd med dem.
Hei, Kari. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legg med fullt navn og telefonnummer. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero Phonero
Har hatt veldig god erfaring med Phonero,har vært kunde over lang tid
Hei, Raul Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Rask og alltid hyggelig kundeservice. Løser alltid mine behov og har videre et relativt enkelt og brukervennlig admin for tjenestene jeg kjøper.
Heisann! Så gøy å se at dere er fornøyd med kundeservice og selvbetjeningsportalene våre. Takk for fin tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Meget fornøyd med kundestøtten.Kunne vært litt kortere ventetid
Hei, Arne. Så gøy at du er fornøyd med kundeservicen. Ventetiden skal vi fortsette å jobbe med for å klare å korte ned ytterligere. Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Excellent support, quivk response, was very efficient and nice to talk to
Hi, Sarita. Thank you for the kind words about our customer service. Your review means a lot to us and lets us know we're on the right track! Regards Christer, Phonero