Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har gitt god oppfølging ved overføring fra annet selskap, og har også god dekning på hytten vår i fjellheimen.
Heisann Elin. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Bra dekning, fornøyd med abonomanget. God respons hos kundebehandler.
Hei, Lars. Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin sommer videre Hilsen Christer, Phonero
Ble kontaktet av telefonselger med ønske om å gi meg et bra tilbud. Jeg fikk et bra tilbud. Så inngår vi kontrakt, men før portering og effektuering av oppstart abonnement (3stk), vedtaks selskapet nedlagt. Phonero blir varslet straks, og man får stoppet porteringen, noe som var bra. Så kommer det en telefon, om at man skal betale 3000,- pluss mva i bruddgebyr. På noe som ikke er oppstartet enda.. DET er ikke bra, og jeg mener man med god kundeservice og enkle midler kan unngå å starte opp dette i det hele tatt, det er virkelig ikke nødvendig med denne typen merarbeid, og utgift. I tillegg er det innbetalt på forhånd 3000,- i depositum..
Hei, Hilde. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg.
Jeg synes at prisen på abonnementet er veldig bra! Har enda til gode å se at det er andre som klarer å matche prisene til Phonero! Dekningen er god, men her er det nok en liten forbedring potensial. Kundeservicen er god! Så jeg vil anbefale Phonero til alle! :-)
Hei, Walter. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero
Løsningsorienterte rådgivere som svarer fort og detaljert.
Heisann Pål. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Løsningsorienterte rådgivere som svarer fort og utfyllende
Hei, Pål Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til Kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Selskapet er helt ok. Burde ikke vært binding. I allefall ikke etter at organisasjonsnummeret er slettet. Dette drar ned i forhold til konkurrenten Telenor. De gav beskjed en måned etter at organisasjonsnummeret var slettet om at jeg ikke kunne fortsette med Telenor bedrift. De har heller ikke binding.
Hei, Oddvar. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero