Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg synes at prisen på abonnementet er veldig bra! Har enda til gode å se at det er andre som klarer å matche prisene til Phonero! Dekningen er god, men her er det nok en liten forbedring potensial. Kundeservicen er god! Så jeg vil anbefale Phonero til alle! :-)
Hei, Walter. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero
Løsningsorienterte rådgivere som svarer fort og detaljert.
Heisann Pål. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Løsningsorienterte rådgivere som svarer fort og utfyllende
Hei, Pål Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til Kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Selskapet er helt ok. Burde ikke vært binding. I allefall ikke etter at organisasjonsnummeret er slettet. Dette drar ned i forhold til konkurrenten Telenor. De gav beskjed en måned etter at organisasjonsnummeret var slettet om at jeg ikke kunne fortsette med Telenor bedrift. De har heller ikke binding.
Hei, Oddvar. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Hyggelige folk. God informasjon og lett å komme i kontakt.
Heisann, Jørn. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Veldig god service. Svarer rask på telefon. Kan virkelig anbefales. Phonero er i verdensklasse når det gjelder service.
Hei, Inger. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Rask og hyggelig kundeservice som tok tak i mine ønsker og løyste mine problem umiddelbart.
Hei, Lars. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero