Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg kontaktet PHONERO igår 14 sept pga av problem med min MOB telefon. Kundebehandleren hos PHONERO bisto meg med all mulig hjelp. Undersøkte om det var arbeide på mobilnettet i mitt område. Om det var noe med feil med min mobil. Det var ikke noe arbeide på nettet i mitt område. Kundebehandleren hjalp meg med nye oppdateringer på min telefon. Hjelpen jeg fikk satt jeg stor pris på. Han var ikke bare hjelpsom, men også tålmodig med meg som kunde da han veiledet meg med oppdateringen av min telefon. Tusen takk for all hjelp.
Hei Dag, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp. Tusen takk for fin omtale! Mvh Katrine Phonero
Det er alltid en fornøyelse å snakke med kundeservice de få gangene det er behov for det. Alltid positive og hjelpsom.
Hei Ørjan, Tusen takk for fin omtale! Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Setter pris på kundene sine. Prøver å hjelpe på best mulig måte. Unngår unødvendig diskusjon
Hei Mohammad, Så hyggelig å høre, tusen takk for fin tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
I de årene jeg har vært kunde i Phonero har jeg alltid blitt møtt med vennlige kundebehandlere som har vært greie og hjelpsomme.
Hei Arne, Så gøy å se at du er fornøyd med oss. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
At det er et hyggelig menneske å snakke med og som finner ut av det man lurer på raskt.
Hei Solbjørg, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Henvendelse ble raskt og effektivt fulgt opp med skissering av alternative løsninger og muligheter ble presentert. Senere fulgt opp skriftlig
Hei Trond, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Hadde spørsmål vedrørende Softphone og bruk av denne i sentralbordløsningen som tilbys i bedriftsportalen. Ypperlig og rask assistanse fra kundeservice sørget for at løsningen med Softphone kunne tas i bruk og den fungerte ypperlig. I tillegg hadde jeg spørsmål vedrørende abonnementet. Kundeservice lovte at en kollega ville ta kontakt med oss. Etter kort tid ringte vedkommende tilbake og vi fikk hjelp og svar på spørsmålene vi hadde rundt abonnementet. Etter å ha vært kunde 5 år hos Phonero er vi meget fornøyd med både teknisk løsning, abonnementsprising og kundeservice.
Hei Fritjof, Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero