Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4.5
4 032 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 032 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 032 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 848
585
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 032 verifiserte omtaler på Bytt.no

Topp service

Omtale av  Setesdøl

Alltid svar på telefon og hjelp å få. Får svar på det eg spør om og ting løses. Appen er lett å bruke. Dekning er veldig god i bebygde strøk. På fjellet utenfor bilveg kunne det vært bedre.

Svar fra Phonero
24.04.2020 11:45

Hei, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, godt å se at du er fornøyd! Vi vil gjerne undersøke om det er planer for utbedring i området du opplever utfordringer eller om det er andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd

Omtale av  Harald

Konkret og nyttig bistand uten venting. Overgang fra tidligere leverandør gikk smertefritt. Alle ønsker innfridd av kyndige kundeveiledere.

Svar fra Phonero
21.04.2020 20:21

Hei Harald, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero

Avtale brudd og forsøk på lure deg

Omtale av  Filip J

Jeg måtte slåss for å få dekt avtale brudd med en annen leverandør. Å nå krever Phonero dobbelt så mye som brudd gebyret er. En uetisk frekk fremgangsmåte. Fakt ble alltid høyere en det som var avtalen. Så dette selskapet kan jeg ikke anbefale. Normal forretningsskikk eksisterer ikke

Svar fra Phonero
21.04.2020 20:21

Hei Filip, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Velg noe annet! Det er verken billig eller god dekning!

Omtale av  Eskil

Ble oppringt fra en selger som skulle selge meg ett billigere og bedre abonnement. Men han opplyst ikke om 24mnd bindingstid, som jeg fant ut etterpå!! Og jeg skulle få bedre pris og dekning. Fikk den første fakturaen på over 800kr! Med ett j#%la fakturagebyr og dem har tatt betalt for SMS og ringing til EU! Som også skulle være inkludert! Allerede første uka, hadde jeg for det meste Edge. Og hvis noen ringte, må du gå rundt og lete etter en plass phonero mener dem har litt dekning! Så jeg ringte en ny leverandør av tlf abonnement. Som jeg vet holder det dem lover. Tror det var uke nr 2! Var ikke kjempe lenge jeg hadde hatt det j#%la Sim kortet i tlf!! Jeg hadde avtalt og bytte leverandør, så fort som det var mulig og få til! Da dukket det plutselig opp en melding fra Phonero. ”Ved bytting av leverandør utløses ett bruddgebyr” Hva f#%n? På 3000kr! Mulig selgeren hadde ett skikkelig abonnement fra en seriøs leverandør, for han visste vel hvor bedritent Phonero var!

Svar fra Phonero
17.04.2020 21:30

Hei Eskil, Takk for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være, dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero

Lurt av selger leverer ikke som lovet

Omtale av  Seid

Phonero lovet meg beste dekning, dette er dårlig dekning som førte til at bedriften måtte se seg etter ny leverandør, men så er det bruddgebyr :-( Phonero tror de kan få penger ved brudd, men det er brudd fra phonero sin side da de ikke kan levere dekningen de lover. Ikke betal i disse tilfellene, la det gå til forliksrådet og de vil tape på dette 100%.

Svar fra Phonero
17.04.2020 21:29

Hei Seid, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Vi forstår at dekning er kritisk og Telias nett oppgraderes hele tiden for å sikre best mulig forbindelse. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig bra kundebehandling.

Omtale av  Johnny

Hyggelig og rask kundebehandling, bra pris på tjenester.

Svar fra Phonero
14.04.2020 15:05

Hei Johnny, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med service og priser. Mvh Mads Phonero

Topp service

Omtale av  Svein K

Enkelt og ukomplisert kontakt med kundeservice, hyggelig kundebehandler som ordnet det jeg ville uten mye om og men.

Svar fra Phonero
14.04.2020 15:03

Hei Svein, Tusen takk for din tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero

Phonero har 4 032 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR