Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ingen ting å klage på. Hyggelige kundebehandlinger dere har.
Hei, Oddmund. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til Kundesenteret. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Problemfritt. Enkelt å administrere de ansattes abonnementer. Turn key løsning på web.
Hei, Rolf. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Det var ikke godt nok opplyst, jeg måtte ordne opp med tidligere selskap da ikke alt ble slettet. Det er blit bedre nå
Hei, Kristian. Vi vil gjerne se nærmere på dette Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Er imponert over velvillighet og service fra Phonero! Hyggelig og forståelsesfull kunderådgiver.
Hei. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Fornøyd, men siste måned fakturert vel 1200 kroner for overforbruk mobildata, tross rollover" og bare brukt 69 Mb måneden før. Ser ut som står 3 GIGABAIT totalbruk mars, enda telefonen viste ca 1,5 Gb totalt mars. Har nu fjerna "rollover" for sikkerhets skyld.
Hei Jan. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås. Vi varsler om databruk på 50, 90 og 100 % bruk av pakken. I mobilappen kan man både følge med på bruken og kjøpe ekstra data til fastpris. Jeg hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på [email protected]. Hilsen Christer, Phonero
Noe småproblemer oppstår av og til, men de ansatte hos Phonero, er flinke til å løse og rette opp dette.
Hei Håkon. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Fikk en telefon i januar21 fra en selger som var sa at phonero var billigere enn ice. Jeg følger ikke med på alle detaljer må jeg innrømme, men han slo opp priser når vi pratet. Fremsto som så overbevisende. Etterpå viste det seg at det var to GB mindre enn det abonnementet jeg hadde samt at han unnlot å opplyse om at prisen var uten moms. Selgeren var på tråden og fulgte med at jeg godkjente avtalen, ved å sende "ok" på sms, skapte et press som gjorde at jeg ikke fikk satt meg inn i avtalen. Etter noen dager tok ice kontakt og jeg byttet tilbake til dem, jeg hadde unlatt å bekrefte meldinger fra phonero der jeg juridisk skulle overførte nr til dem. Jeg tenkte derfor ikke mer på det. Må legge til at jeg er privat person og ikke firma, har et enkeltmannsforetak som ikke er i drift. Etter tre mnd kommer det en regning på brudd på avtale, med fire dagers betalingsfrist, jeg skriver mail om at jeg ikke synes det er rimelig at jeg betaler den, da jeg aldri byttet nummeret mitt over. Fikk en mail tilbake om at de forventet betaling innen en uke, ellers gikk den til forliksrådet. Jeg forstår i etterkant at det "ok" jeg sendte anses som bindende, men det er så dårlig foretningsetikk og drive med salg på denne måten.
Hei Anne. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero