Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fantastisk god service når jeg behøvde hjelp. Dere var både løsningsorienterte og trivelig å både chatte og prate med
Veldig rask og effektiv hjelp. Tusen takk. Hyggelig og service innstilt
Så fint å lese at du er fornøyd med oss, Gunn! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Fikk rask og god hjelp til å løse mitt spørsmål om manglende PUK kode
Tusen takk for tilbakemelding, Helena! 😊 Det gleder oss å høre at du er fornøyd med opplevelsen din hos oss. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig fornøyd med kundeservicen jeg fikk i dag. Ingen ventetid, rask og god hjelp! Akkurat sånn det skal være ;-)
Takk for hyggelig omtale, Merlinda! 😊 Det er flott å høre at du hadde en hyggelig samtale og fikk den hjelpen du trengte. Hilsen Mads i Phonero
Hadde feil abo. Fikk hjelp av kundeservice. Greit løst
Tusen takk for din tilbakemelding, Marcus ! 😊 Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Hilsen Mads i Phonero
Ekspedit løst problem ved problem ved pålogging. .
Takk for at du deler din erfaring med oss, Kåre! 😊 Det er veldig hyggelig at du la igjen en omtale, det setter vi pris på! Hilsen Mads i Phonero
Ringte Phonero da jeg ikke hadde mottatt mitt nye SIM-kort før det nye abonnementet skulle starte. Den hyggelige damen sa at jeg heller kunne bruke eSIM, og forklarte meg enkelt hva dette var. Da trengte jeg ikke fysisk SIM-kort.
Så hyggelig å lese din omtale, Regine! 😊 Tusen takk! Det er bra å høre at du er fornøyd og vi vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Mads i Phonero.