Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God pris, stabile tjenester, vennlig og løsningsorientert kundeservice, og ansvarlig bærekraftsstrategi. Fornøyd kunde😊
Tusen takk for at du deler din erfaring med våre produkter og tjenester, Håvard! 😊 Det betyr mye at du nevner vår kundeservice og bærekraft, da dette er et stort fokus for oss. Vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter! Hilsen Cecilie i Phonero.
God bedriftsavtale, rask og pålitelig kundeservice ved behov.
Tusen takk for anbefaling og omtale, Are! 😊 Vi håper du blir fornøyd hos oss, og ikke nøl med å ta kontakt om du skulle ha spørsmål eller behov for hjelp. Hilsen Cecilie i Phonero.
Oppsett for e-sim fungerer utmerket. Jeg har strevd med andre. Alt funker og supporten er utmerket.
Så fint å høre at eSIM tjenesten ordnet seg ved bytte til oss, Dan! 😊 Vi setter pris på at du har valgt oss som din operatør, og at du deler din erfaring rundt bytte. Tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.
Super priser på tjenester, utmerket kundeservice - alltid god hjelp og forståelse av kundens behov.
Så hyggelig å lese, Ana! Tusen takk 😊 Vi er her for å hjelpe og det betyr mye for oss at du har hatt en god opplevelse av nettopp dette! Hilsen Cecilie i Phonero.
god dekning og gode priser. God kunde opplevelsen.
Tusen takk for hyggelig omtale, Ramya! 😊 Så fint at du deler din erfaring med dekning, priser og kundeservice. Det setter vi stor pris på. Hilsen Cecilie i Phonero.
Som flere beskriver så må man betale bruddgebyr selv om bindingstiden har utløpt. Det burde være tydelig og klart forklart der man kan fristille et nummer for en ansatt som slutter.
Hei Yosri! Vi ønsker gjerne å sjekke opp i saken din og se om det er noe vi kan hjelpe med. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Han har vært veldig hyggelig og behjelpelig med simkort aktiveringen samt andre saker som data kort + sentral bord løsning, ambefale på det beste👍
Så bra du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Ahmed! Hilsen Cecilie i Phonero.