Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utmerket service. Takk for utmerket hjelp fra dere.
Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp, Grete! 😊 Tusen takk for omtalen! Hilsen Cecilie i Phonero.
Godt fungerende mobiltelefoni-løsning for vår bedrift!
Så fint å høre deres erfaring med oss, Morten! 😊 Vi er glad for at vi kan levere en løsning som fungerer for deres bedrift og vi håper det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
God service og hyggelig kar, 5 stjerner. Løste problemet veldig raskt
Så fint å høre at du fikk god hjelp og at det løste seg, Musadeq! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi er svært fornøyd med Phonero. Det er alltid veldig rask respons og god hjelp nå vi trenger det. Ingen venting og endeløs Muzak-musikk mens man venter på en kundebehandler som ikke kan bistå.
Så hyggelig å høre at dere er fornøyd, Aage! 😊 Det er utrolig hyggelig å høre at dere har hatt en god erfaring med kundeservice og ventetid. Vi har et mål om å være raskt tilgjengelig for våre kunder og da er det utrolig fint å høre deres erfaring 😊 Tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.
Rimelig og aldri noe kluss. Lett å få tak i kundeservice. Hyggelige og presise svar.
Tusen takk for hyggelig omtale, Ingar! 😊 Så fint å høre at du har hatt og har en god erfaring med oss, det tar vi med oss videre! Hilsen Cecilie i Phonero.
Firmaet vårt har brukt Phonero i mange år nå og er veldig fornøyd. Ingen har kunne matche pris og ingen tidligere operatører vi har brukt kan matche den gode kundeservicen. Hyggelig med data-pakker til jul og sommer hvor vi kan streame så mye vi vil en viss tid.
Så hyggelig å høre at dere har vært hos oss i mange år, Hege! 😊 Vi setter utrolig stor pris på kunder som velger oss år etter år, og vi skal sørge for at dere fortsetter å velge oss fremover også 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
De har veldig konkurransedyktige priser, god dekning og en kjapp kundeservice hvis noe skjer. Full oversikt på appen/websiden, og noe som er viktig for meg: null mas utover det.
Vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldingen din, Alexandra! 😊 Så fint å høre din erfaring med tjenestene våre og kundeservice. Det som er viktig for deg, er viktig for oss! Hilsen Cecilie i Phonero.