Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4.5
4 032 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 032 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 030 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 847
584
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 030 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bra mobiloperatør med super kundeservice

Omtale av  Johannes

Bra mobiloperatør med super kundeservice. Får rask og god hjelp til dei utfordringer og spørsmåla eg måtte ha.

Svar fra Phonero
13.04.2023 13:38

Tusen takk for en kjempe fin omtale, Johannes😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fikk den hjelpen jeg trengte i dag

Omtale av  Hilde

Skulle gjerne sett at det hadde vært noe support gjennom påsken også.

Svar fra Phonero
25.04.2023 11:46

Hei Hilde! Takk for tilbakemeldingen din 😊 Selv om kundebehandlerne våre er noen skikkelige superhelter, må de også ha litt hvile. Utenom åpningstidene er det vår supre chatbot Phonelia som holder fortet. Hun hjelper deg mer enn gjerne med det du trenger hjelp til. Det beste av alt – hun er tilgjengelig 24/7! Hilsen Dina i Phonero

Forferdelig

Omtale av  Ammar A

Vi har vært kunde hos Phodero i 4 måneder. Vi var ikke fornøyd med opplevelsen fordi de pleide gang på gang å belaste oss med høyere kostnader enn avtalt. I tillegg lovet en selger oss muligheten å dele nett mellom familiemedlemmer, men det var løgn. I Februar 2023 valgte vi å bytte abonnement til en annen leverandør. Vi er en familie på 5 stk. som alle var kunder hos Phonero. Først så belaster de oss 18 750kr, det skjønner vi fordi det er et bruddgebyr siden vi hadde bindingstid hos dem. Vi har ikke betalt den fakturaen enda, så sender Phonero en til faktura, denne gangen på 30 000kr. Hva er dette for noe??? Det er nesten som om Phonero ikke tåler å miste kunder. Vi forventet mye bedre av et slikt selskap. Vil ikke anbefale til noen som helst.

Svar fra Phonero
13.04.2023 13:44

Hei Ammar! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.

Bra app, god service.

Omtale av  Siv

Appen er veldig bra. Fungerer. Fått veldig bra service på kundeservice når jeg har hatt behov for å kontakte dem. Kunne vært bedre dekning i enkelte områder.

Svar fra Phonero
13.04.2023 13:45

Så gøy å høre at du er fornøyd med appen vår! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊Hilsen Dina i Phonero.

Viderekobling av telefon, oppstått en feil

Omtale av  Vibeke

Fikk rask hjelp. Hyggelig og imøtekommende person fra Phonero. Feilen ble funnet.

Svar fra Phonero
13.04.2023 13:56

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Angret på inngått avtale. Kr. 3000,-

Omtale av  Rune

Ble kontaktet av hyggelig selger, sa det var viktig for meg å ha en person å kontakte om jeg/vi hadde spørsmål vedr. Abbonement. Selger sa jeg fikk han som kontakt. Prøvd en rekke ganger å få kontakt med han, kommer bare på tlf svarer. Fikk mail om avtale, reagerte på 24 mnd bindingstid. Dette ble det ikke sagt noe om. Nå må vi betale kr. 3000,- for å bryte, selvom Abbonement ikke gjelder enda. Skrevet 3 mail, ikke fått svar, ringt 4 ganger og alle har sagt de skal ordne opp. Fikk mail idag av en sjef som forteller at angrefrist ikke gjelder på bedrift, sikkert riktig, men utrolig dårlig service. Å unnlate å svare på mail, virker på meg veldig uprofesjonelt. Dette vil jeg ikke godta.

Svar fra Phonero
13.04.2023 13:57

Hei Rune! Dette vil jeg gjerne se nærmere på. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.

Fungerer bra og god og rask hjelp når vi trenger det😊

Omtale av  Geir P

Er fornøyd med løsningen og servicen. Veldig blide og hjelpsomme når vi ringer kundeservice

Svar fra Phonero
05.04.2023 08:24

Tusen takk for omtalen din, Geir! Vi er veldig glad for å ha deg som vår kunde 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Phonero har 4 030 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR