Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
skrev tidligere om min erfaringbetterdet hadde jeg en hyggelig tlf samtalemed en fra phonero som under samtalen bekreftat athan der og da slettet meg som ny kunde dagen etter får jeg en mail fra phonero som sier det motsatte og at de ikke vil sltte meg hva i all verden er det de prøver på tror de virkelig at de kan tvingemeg til å bli kunde hos dem nb fortalte representanten fra phonero under samtalen at jeg hadde svart på en textmeld under samtalen med selger han bekreftet likevel at destrøk meg som kunde og aaken skulle hvere ute av verden noe den tydlgvis ikke er siden den mailen jeg fikk fra dem idag kjeltringer
Hei, Tommy. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre Hører fra deg. Hilsen Christer Phonero
Jeg snakket lenge med en superhyggelig mann. Jeg er egentlig ikke interessert i å kjøpe noe over telefon, men en sympatisk, hyggelig mann tok seg god tid og vi snakket lenge. Jeg lyttet og gikk rett på. Fikk en del mailer med ulik info og leste dem ikke nøye ettersom jeg trodde jeg hadde fått all info fra selger. Jeg innser at jeg skulle lest ALT, og innser jo at det er min feil at jeg var så lettlurt. Med Phonero gjelder regelen: Les ALT - også det med liten skrift! Da regningene kom var de høyere enn jeg trodde...ekstra for å ringe innen europa og ekstra per MMS, ekstra for ditt og datt... Jeg er sikker på at det står skrevet i noe av det jeg godtok, men jeg finner det ikke. Etter to slike regninger og en manglende kundeservice fra selgeren (som forsikret meg om at han ville være min direkte kundeservice på tlf og mail) har jeg byttet tilbake til ICE. Jeg innså at jeg har bundet meg opp i 24 mnd og at det kommer med et bruddgebyr. Jeg vil ikke ha noe mer med Phonero å gjøre. Dersom jeg hadde blitt med videre har jeg forstått at jeg ville bundet meg opp til NYE 12 mnd hvis jeg ikke hadde sagt opp innen tre mnd før de første 24 mnd var over. Det hadde jeg ikke visst, og jeg ville nok da fått bruddgebyret uansett. Utrivelig opplevelse.
Hei, Ida. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hilsen Christer Phonero
Her legges det på gebyrer mellom kr120 og 135 pr mnd! Det er det frekkeste jeg har opplevd! Og når jeg sier opp så krever de bindingstid før jeg gjør oppmerksom på at jeg overhodet ikke har binding på mine abonnement. Styr langt unna.
Hei, Cathrine. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Hører fra deg. Mvh Christer Phonero
Vært kunde kort tid, men dålangt meget godt fornøyd. Liker servicen.
Hei, Arnulf. Så gøy at du er fornøyd med servicen. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Mvh Christer Phonero
Smartphone funker bra. Er kunde fordi arbeidsgiver har valgt det. Oppdaga etter 1 år at mitt namn ikkje er søkbart i opplysningstenestene. Det burde vi fått beskjed om. Bilen min ble taua vekk 1 veke sidan, fordi kommunen ikkje fant mitt tlf-nr. Det kosta meg 5300kr. :-(
Hei, Arild. Så gøy at du er fornøyd med telefonen. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Mvh Christer Phonero
Selger hadde kun fokus på pris pr mnd, ikke de variable kostnader, som for bruk av innlogging til Min ID, MMS og sånt. Veldig fokus på at du betalte even bruddgebyr, hvilket jeg ikke hadde behov for men glemte å opplyse om deres bruddgebyr og bindingstid.
Hei, Inger. Her må vi undersøke. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Christer Phonero
Rask hjelp! God oversikt på sidene hvor vi kan overvåke samtalene og hvor lang snitt tid det er før vi tar telefonen.
Hei, Monica. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Mvh Christer Phonero