Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 982 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 982 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 980 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 806
577
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 980 verifiserte omtaler på Bytt.no

Grei pris og god dekning

Omtale av  Per G. V

Jeg har ikke hatt noen tekniske problemer eller plagsomme opplevelser.

Svar fra Phonero
26.10.2022 16:41

Tusen takk for en knall fin omtale, Per! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Godt tilfreds med Phonero!

Omtale av  Per M

For vårt bruk, riktige tjenester til god pris. God service og proff hjemmeside!

Svar fra Phonero
26.10.2022 16:33

Tusen takk for en kjempe fin omtale, Per! Vi blir veldig glad av å høre at du er fornøyd med oss😊 Hilsen Dina i Phonero 😊

Greit og klart svar på henvendelse.

Omtale av  Vidar

Imøtekommende og god kundebehandling. Svar og god løsning på spørsmål ang. endring i abonnement.

Svar fra Phonero
26.10.2022 14:00

Hei Vidar. Godt å se at du er fornøyd :-) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero

God kommunikasjon og oppfølging frem til overføring.

Omtale av  Magnar

God kommunikasjon og oppfølging frem til overføring. Selve overføringen gikk også smertefritt.

Svar fra Phonero
26.10.2022 13:59

Hei Magnar. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero

Kundeservice

Omtale av  Ann H

Hadde spørsmål angående faktura. Hyggelig og god hjelp fra kundeservice.

Svar fra Phonero
26.10.2022 13:59

Hei Ann. Tusen takk for hyggelig omtale :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ble overtalt av selger - SIM-kort dukket aldri opp - Fikk avbruddsgebyr

Omtale av  Bård R

Vi bestilte Phonero etter å ha gjort det vi trodde var en god jobb med å sammenligne tilbud fra flere leverandører. Phonero skulle være et trygt valg (jeg trodde vi ble Teliakunde så selger var noe misvisende). SIM kort dukket ikke opp da porteringsdato nærmet seg. Av frykt for å bli uten telefon i hele firmaet tok vi kontakt gjentatte ganger på mail og telefon uten å få svar/nødvendig avklaring om hva som foregikk og når portering faktisk var tenkt. Vi måtte derfor avlyse portering som var planlagt 01.10.22 . Datoen var opprinnelig satt etter anbefaling fra selger/Phonero. I over 20 dager ventet vi på tilbakemelding som kom i går på epost: Synd dere ikke vil bli kunde likevel, her er et avbruddsgebyr på 3000kr per abonnement. Denne spekulative formen for å drive forretning er ikke noe vi aksepterer og vi vil kjøre sak så langt det er nødvendig. Vi ble også lovd 9000 kroner å bruke på kjøp av nye telefoner, dette greide de heller ikke å stå for selv om vi fik skriftlig bekreftelse på det tilbudet før kontraktsinngåelsen. Som kunde blir du ikke hørt så lenge de mener de har rett, jeg ble blankt avvist av en Senior Special Advisor som mente jeg var frekk så da kunne han være frekk tilbake. Hold kommunikasjonen med de skriftlig for deres muntlige forpliktelser er ikke verdt noe som helst. Styr unna Phonero med mindre du vil bruke tid og penger på å krangle med din telefonoperatør.

Svar fra Phonero
26.10.2022 13:58

Hei Bård. Dette hørtes ikke bra ut. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på saken. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero

god kundeservice

Omtale av  May T

Ved problemer er det enkelt å komme i kontakt med kundebehandler og jeg opplever å få god og effektiv(samt vennlig!) hjelp.

Svar fra Phonero
25.10.2022 14:58

Hei May. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice :-) Vi setter stor pris på omtalen ! Hilsen Mads, Phonero

Phonero har 3 980 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR