Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundekontakt svarer kjapt og effektivt. Eneste negative er at det er veldig mange forskjellige steder å logge på for en administrator. Kan være vanskelig å huske hvilken side som er til hva.
Hei, Fredrik. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. De 2 portalene du som administrator trenger å logge inn i er; Din Bedrift: Administrasjon av deres abonnement, bestille nytt abonnement overføring av ny ansatt sitt eksisterende nummer, datakort, datapakker mm. Bedriftsnett: For å endre åpningstider, hvem skal ha samtalen først, gi alle ansatte mulighet til å ringe kunder med jobbens nummer fra sin egen mobil og mye mer. Har du behov for å hente rapporter på forbruk, lønnstrekk-rapport mv. kan du gjøre dette fra Din Bedrift uten å måtte logge inn på nytt i andre portaler. Ha en flott torsdag Hilsen Christer, Phonero
Billig, bra kunde service, god oppfølging og alltid dekning.
Hei, Michelle. Så gøy at du er fornøyd med dekningen. Vi jobber hele tiden med å bli bedre da det er viktig at våre kunder har god forbindelse. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Ble solgt inn at dette skulle gi bedre nett og lavere pris. Bedriften har tredodoblet telefoniutgiftene, og det ble ikke opplyst om det som står med liten tekst i vilkårene - at man har bundet seg for 24 måneder med store kostnader for å gå ut av avtalen.
Hei, Silje. Slik skal det ikke være. Informasjon om eventuell bindingstid i bedriftsavtaler skal fremgå svært tydelig uten at du skal behøve å trykke i lenker eller lete i "liten tekst". Vi ønsker derfor å undersøke dette. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på det. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Operatøren hadde god forståelse og løste saken til det beste på en rask måte.
Heisann Fredrik. Takk for fin tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Fantastisk god kundeservice 👍😃👍 Utrolig hyggelig og hjelpsom. 😊
Hei, Irene. Godt å se at du er fornøyd :D Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Takk for bra dekning og for en skikkelig bra kundeservice.
Hei, Jan. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Tilbakemeldingen din er svært viktig for oss, og positive tilbakemeldinger gir oss det lille ekstra. Selv som siste EPSI vinner av årets kundesenter i bedriftsmarkedet gir vi oss ikke der og fortsetter forbedringen inn i året som kommer, nå også med deg som kunde Jan :) Hilsen Christer, Phonero
Opplever en god kundeservice både på telefon og i chat.
Heisann Svein. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice på telefon og chat. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero