Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere er veldig gode på kundeservice. Jeg har alltid fått god hjelp.
Hei Hanne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
I min erfaring har Phoneros supportteam vært opptatt av å gi oss den beste mulig kundebehandling, og satt oss over til beste ansatt for oppgaven når vi har trengt hjelp med ulike ting.
Hei Petter, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre kundebehandlere. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Punktlig Rimelig Litt dårligere dekning etter at dere ble en del av Telia
Hei Line, Takk for fin tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Send oss en mail på [email protected], ta med telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Vi har vært kunde hos Phonero i flere år og er svært fornøyde. Vi benytter blant annet bedriftsnett på vårt Kundesenter, som gir oss en oversiktlig løsning som er enkel å administrere. Om vi lurer på noe har vi en dedikert kontaktperson som alltid er tilgjengelig. Strålende fornøyd 👍
Fikk hjelp med en gang da jeg hadde glemt pin-koden min og måtte ha ny.
Hei Berit, Takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Vi er veldig fornøyd med Phonero. Alltid hyggelig kundestøtte og de ordner alt raskt. Aldri hatt noe problemer :-) Lett å bruke.
For oss fungerer Phonero greit. Produktet har blitt dårligere etter at dere gikk over i Telianettet. Som ansvarlig får jeg flere meldinger om brudd i samtaler og dårlig kvalitet enn det jeg fikk tidligere. Kundeservicen er meget bra.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding! Det er viktig for oss at våre kunder har god forbindelse. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar jeg kontakt. Ellers er det godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero