Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke er det billig og så har de 24 mnds bindingstid. Prisene de oppgir er uten moms.
Hei Frank, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid som standard på våre bedriftsavtaler, prisene er også eks. mva. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Phonero er billig for bedrifter . De gir seg ikke før de har fikset/ordnet problemet om den oppstår. Uansett hva det er. Kundeservice er prefekt. Mine erfaringer med Phonero fra dag en super bra.
Hei Sanella, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Meget god service fra kundeservice. Enkel og oversiktlig nettside.
Hei Espen, Tusen takk for hyggelig omtale! Fint å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Vi hadde en hos oss - som måtte skifte SIM-kort - da han skulle gå over til PHONERO fra Telenor. Han var på reise og hadde glemt å ta med SIM-kortet og stod med en telefon som ikke virket. Vi ringte og forklarte problemet og vedkommende på kundeservice ordnet opp og ringte til en annen telefon - for å hjelpe den som manglet SIM-kortet - og henviste ham til nærmeste forhandler uten at vi måtte løftet en finger og gjøre det selv. Maken til SUPERSERVICE har vi ikke opplevd!
Hei Andreas, Tusen takk for hyggelig omtale, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet og er klar til å hjelpe om du skulle trenge oss igjen! Mvh Mads Phonero
Min erfaring er bare positivt med selskapet 😃😃 ....er å anbefale
Hei Tobben, Tusen takk for hyggelig omtale og anbefaling! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Mvh Mads Phonero
Det er aldri noe nei. Alle på kundesenteret hjelper oss. Stiller opp i Teams møte når spør om det ASAP. Vi roser dere alle sammen hos Phonero kundesenter
Hei Tore, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Ble lurt at telefonselge til å tro at jeg gikk inn i Telia, og at jeg da kunne bytte abbonement innen Telia hvis jeg ikke var fornøyd i bindingstiden. Jeg var ferdig med bindingstiden i det andre selskapet så var ingen overtakelsesgebyr. Oppdaget før jeg fikk simkort og blitt flyttet, at dette ikke stemmer. Tok kontakt med kundeservice fire ganger for å prøve å få avbrudt avtalen. Til slutt blir jeg oppringt av en fyr som gir meg uriktige opplysninger både om Telias abbonement som jeg sa jeg ønsket, og som sa at jeg ikke kunne få tilbake mva hvis jeg har privatabbonememt( er enkelpersonsforetak som også er uriktig. Hvis jeg bryter avtalen så må jeg betale 6000 som er et års mobilutgifter for en sliten småbruker. Så jeg kommer meg ikke ut av det. Men vil advare andre om å gjøre samme tabben. Å skal ut av phonero så fort jeg får sjansen
Hei Tina, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero