Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lurt at telefonselge til å tro at jeg gikk inn i Telia, og at jeg da kunne bytte abbonement innen Telia hvis jeg ikke var fornøyd i bindingstiden. Jeg var ferdig med bindingstiden i det andre selskapet så var ingen overtakelsesgebyr. Oppdaget før jeg fikk simkort og blitt flyttet, at dette ikke stemmer. Tok kontakt med kundeservice fire ganger for å prøve å få avbrudt avtalen. Til slutt blir jeg oppringt av en fyr som gir meg uriktige opplysninger både om Telias abbonement som jeg sa jeg ønsket, og som sa at jeg ikke kunne få tilbake mva hvis jeg har privatabbonememt( er enkelpersonsforetak som også er uriktig. Hvis jeg bryter avtalen så må jeg betale 6000 som er et års mobilutgifter for en sliten småbruker. Så jeg kommer meg ikke ut av det. Men vil advare andre om å gjøre samme tabben. Å skal ut av phonero så fort jeg får sjansen
Hei Tina, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Phonero er helt unikt når det kommer til kundeservice. Når jeg trenger bistand og ringer tar det aldri lang tid før jeg får svar. I motsetning til andre leverandører jeg har brukt tidligere., hvor man må sitte i lang tid. Kan virkelig anbefale Phonero. Merker heller ingen forskjell når det kommer til dekning. Jeg reiser i hele Norge i jobb og har ikke hatt problem med dekning
Hei Olepetter, Tusen takk for hyggelig omtale og anbefaling. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Alltid hyggelige og hjelpsomme kundekonsulenter. De har vi snakket mye med. Bakgrunnen for dette er at oppsettet i sentralbordfunksjonen er så kompleks at det er vanskelig å gjøre endringer selv. Vi ønsker heller å kunne endre svarmeldinger og åpningstider selv, istedet for å ringe inn hver gang.
Hei Siri, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi hjelper deg gjerne med en opplæring i sentralbordløsningen slik at dere kan gjøre disse endringene selv i fremtiden, ta kontakt på [email protected] så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Får god hjelp med overgang til nytt sentralbord på arbeidsplassen. Tålmodige og hyggelige ansatte som kan produktet sitt.
Hei Hanne, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Som kunde igjennom 7 år har vi vært med Phonero på både Telenor og Telia dekning. I overgangen fra Telenor til Telia var det en periode med dårlig dekning og brudd. Men dette ble tatt på alvor fra dag en. Problemene ble tatt tak i og fikset. Fast kundebehandler, meget gode priser og en super bedriftsløsning gjør at ingen andre har vært i nærheten av å matche dem så langt.
Hei Stig, Tusen takk for hyggelig omtale, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Rimeleg abonnement, oversiktleg "min side", kjappe og blide svar på kundeservice.
Hei Reidar, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Veldig godt kundesenter. Imøtekommende kundebehandler som gir god hjelp.
Hei Cathrine, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero