Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 010 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 010 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 830
581
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig kundeservice og bindingstid

Omtale av  Wicky79

Har forsøkt å kontakte Phonero for å sjekke ut bindingstid jeg tidligere ikke har fått noen opplysninger om… dvs helt til jeg forsøkte å bytte selskap. Har forsøkt å sende Mail til samme kundebehandler som ønsker 9000kr av meg for kontraktsbrudd dersom jeg går over til annen operatør. Får ingen svar. Har forsøkt å ringe, blir satt over til andre da de jeg treffer på ikke kan gi noe svar om hvor lang denne bindingstiden er på. Kommer så tilbake til samme person med beskjed om at rette vedkommende sitter opptatt og vil ta kontakt med meg. Ingen ringer tilbake eller svarer på Mail. Hvor vanskelig kan det være å svare på hvor lang bindingstid de opererer med???? Jeg ville tro at det burde ligge inne på mitt telefonnummer og hvorfor finner jeg ingenting om bindingstid på min side? Merkelig og suspekt. Står på nettsiden at Phonero har de mest fornøyde kundene. De har ihvertfall kunder som ikke blir kvitt dem 🤬

Svar fra Phonero
22.03.2022 07:28

Hei, Wicky. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så slår vi på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Profesjonell og rask oppfølging ved henvendelser

Omtale av  Gunnar T

Veldig fornøyd med at henvendelser blir tatt om på en rask og profesjonell måte.

Svar fra Phonero
18.03.2022 14:45

Hei, Gunnar. Så fint å høre at du er fornøyd med vår raske behandlingstid! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Supre tjenester og god kundeservice

Omtale av  Sverre L. P

Etter litt kronglete start, er det bare positivt å si om phonero sin kundeservice. De har utrolig gode tjenester og produkter

Svar fra Phonero
18.03.2022 08:47

Hei, Sverre. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Veldig godt å se at du er fornøyd, så skal vi gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero

helt greit

Omtale av  Einar B

Eg føler de e litt dårlig dekning der eg e på åkra. Slitter mye mer med å komme inn på nettbank igjennom . bankid på mobil.og syns at dere viser full dekning på åkra. men eg kan variere i fra3 til 4 streker på tlf.og 4g pilene e sjelden i bruk. Og en hastighet på 20mbps nedlasting e ikke allverden. kan vera tlf eg har men følte de var bedre dekning på talkmore

Svar fra Phonero
18.03.2022 08:45

Hei, Einar. Vi vil gjerne undersøke dekningen i ditt område for å se om det er behov for oppgradering. Vi skal være først med landsdekkende 5G i 2023, så her tenker vi må se hvor det trengs oppgradering. Kontakt oss på [email protected], legg ved telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Uærlig firma som bør styres unna

Omtale av  Ane K

Styr langt unna dette firmaet. De har uærlige hensikter. Selger opplyser ikke om at abonnementet er et bedriftsabonnement. Ikke ett eneste ord ble sagt om dette ved salg. Ved inngåelse av bedriftsabonnement kan man ikke benytte seg av angreretten. Kundesenteret er heller ikke villige til å hjelpe deg. Jeg kan ikke under noen omstendighet anbefale noen å bytte til dette selskapet. Styr langt unna!

Svar fra Phonero
18.03.2022 08:38

Hei, Ane. Dette vil vi gjerne se nærmere på da vi skal være svært klare på hvorvidt det er bedrift eller privat-abonnement man bestiller. Dette skal også fremgå svært tydelig i oppsummering av bestilling før man kan velge å bekrefte. Ut fra forklaringen din tenker jeg vi må se nærmere på dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi undersøke saken da jeg ikke kjenner den helt i detalj. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Gode løsninger og super kundebehandling

Omtale av  Reili A

Kundebehandlingen er eksepsjonell. Med en dedikert person som har ansvaret og kort respons tid. De har en veldig god app som inneholder alle funksjoner og informasjon man trenger. WEB grensesnittet for løsningen er også intuitivt og enkelt.

Svar fra Phonero
18.03.2022 08:43

Heisann Reili. Utrolig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er stolte av vår sentralbordløsning, Bedriftsnett. Bedriftsnett er mye mer enn bare et sentralbord og har blitt kåret til markedets beste sentralbordløsning 4 år på rad. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Christer, Phonero

Dårlig dekning

Omtale av  Ola H

Logger seg alltid sist inn på nett av alle ved roaming. Har tydeligvis dårligst prioritet. Det er sjelden 4g fungerer like godt som tilsvarende hos andre operatører. Det er som det er konstant GPRS

Svar fra Phonero
18.03.2022 08:35

Hei, Ola. Vi har ingen forskjellig prioritet i nettet og leier ikke nett av noen operatører. Vi er en del av Telia og bruker følgelig Telia sitt nett fullt og helt uten begrensninger. I disse dager er det et enormt arbeid med å oppgradere nettet da vi skal ha landsdekkende 5G dekning innen utgangen av 2023. Vi vil derfor undersøke hvor du opplever utfordringen med dekning slik at vi kan se hvorvidt det nå er pågående arbeid, eller om det trengs ytterligere oppgradering. Kontakt oss på [email protected], legg med telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR