Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble, som mange andre overtalt (overfalt) av en overivrig selger, som lokket meg til å bli kunde hos Phonero. Han ga meg også sitt nummer, slik at det "bare var å ringe hvis det var noe". Da jeg etter noen dager ba om info og bekreftelse på avtalen, fikk jeg selvfølgelig ikke svar. Selgeren svaree hverken på sms eller anrop, Chat'en var elendig, og fikk ingen svar der. Kundeservice eposten fungerte ikke lenger, så jeg sendte ny epost til en ny kundeservice-epost. Jeg fikk heller ikke svar der. Etter 3-4 dager fant jeg tilfeldigvis et tlf nr til Phonero 94 00 45 00 -hvor jeg etter lang ventetid fikk svar av en kundebehandler som gjorde at jeg fikk mail fra en saksbehandler. Han satt på lydopptak som var utvetydig, og ikke levnet tvil om at jeg måtte betale 3000 kr for ikke å bli abonnent hos dem. God deal for dem...!! Jeg opplever dette selskapet som totalt useriøst når det gjelder innsalg og kundeservice. 100% innsats på å få kunder. 0% på oppfølging og kundeservice. Burde fulgt magefølelsen. Koster meg 3000 kr, men er glad for at jeg ikke skal ha noe mer med dette selskapet å gjøre!
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Er fornøyd med priser og god kundeservice. Kunne vært bedre dekning, men det går stort sett greit.
Så fint å høre Tor! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg ble umiddelbart møtt av vennlige mennesker som viste stor forståelse for mitt krav!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Jens! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din opplevelse om Phonero. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid positiv hjelp fra medarbeidere og lett å få hjelp når jeg ringer eller benytter hjemmesiden
Så hyggelig å lese omtalen din Jan! 😊 Vi setter stor pris på din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Var i kontakt med Phonero i forrige uke, da jeg var i utlandet og måtte ha hjelp med å få e-sim. Siden kontoret var stengt hjemme pga timeforskjellen, ordnet 24/7 servicen til Phonero dette i løpet av 2 minutter med en Mail Som sagt, så var dette en utmerket service 😊
Så bra vi kunne hjelpe deg å få ordnet med telefonen! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God hjelp når nøden var stor. Jeg kom ikke inn på appen og fikk god veiledning for og gå riktig frem
Så bra å høre at det ordnet seg! Takk for hyggelig omtale Kristian 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God service fra hyggelige personer som bestod når vi trengte hjelp
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.